avatar
ناشناس
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا

1star
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

کالا با نقص فنی رو…

کالا با نقص فنی رو پس نمیگیرن و لیبل "سالم" میزنن روش پس میفرستن میگن کارشناس گفته مشکل نداره. خدا میدونه کارشناساشون کین. یا ... یا بیسواد. دیجیکالا بزور کارای حداقلی یک فروشگاه آنلاینو انجام میده اونم پس گرفتن جنسی که کاملا نابود و شکسته شده باشه... که فکر کنم باید دستشونم ببوسیم. مثلا شما لپ تاپ بخری رو صفحه نمایشش خطوطی باشه (پنل مانیتور ایراد داشته باشه) پس بفرستید میگن ""کارشناس"" گفته سالمه بعد پس میفرستن. بهشونم بگی بزار خودم بیام نشون کارشناس بدم مشکلو میگن نمیشه. یعنی کاملا اختیار اینو دارن که با برچسب "کارشناسی" کالای خرابو پس نگیرن. استراتژی افتضاح ضد مشتری یا بیسوادی و بی تخصصی؟ نمیدونم ولی یکیشو خوب دارن.


report
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا

2star
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

پروسه پس گرفتنشون بسیار غیر…

پروسه پس گرفتنشون بسیار غیر حرفه ای هست و فقط کالا های خیلی داغون و غیر قابل استفاده رو میشه مرجوع کرد. مثلا شکستگی. ولی ایرادات فنی و داخلی کالا ها (مثل لپ تاپی مانیتورش مشکل داره) رو اگر روشن میشه به عنوان "سالم" پس نمیفرستن. بهشونم بگی بزار خودم بیام اثبات کنم مشکل اینو میگن نمیشه. یعنی کلا دست خودشونه لیبل بزنن به عنوان سالم کالای دارای نقص فنی رو قبول نکنن. استراتژی ضد مشتری که خوبم کار میکنه.


report