گزارش نظرات در آینه

گزارش نظر

" کالا با نقص فنی رو…


کالا با نقص فنی رو پس نمیگیرن و لیبل "سالم" میزنن روش پس میفرستن میگن کارشناس گفته مشکل نداره. خدا میدونه کارشناساشون کین. یا ... یا بیسواد. دیجیکالا بزور کارای حداقلی یک فروشگاه آنلاینو انجام میده اونم پس گرفتن جنسی که کاملا نابود و شکسته شده باشه... که فکر کنم باید دستشونم ببوسیم. مثلا شما لپ تاپ بخری رو صفحه نمایشش خطوطی باشه (پنل مانیتور ایراد داشته باشه) پس بفرستید میگن ""کارشناس"" گفته سالمه بعد پس میفرستن. بهشونم بگی بزار خودم بیام نشون کارشناس بدم مشکلو میگن نمیشه. یعنی کاملا اختیار اینو دارن که با برچسب "کارشناسی" کالای خرابو پس نگیرن. استراتژی افتضاح ضد مشتری یا بیسوادی و بی تخصصی؟ نمیدونم ولی یکیشو خوب دارن. "

علت

توضیحات