گزارش نظرات در آینه

گزارش نظر

" تجربه قشنگ من از بلج


تجربه قشنگ من از بلج: ما پنجم تیر رفتیم دو تا تخت سفارش دادیم، خیلی برخوردها خوب و گوگولی و قشنگ، پرسیدیم کی آماده میشه؟ گفتن در دیر ترین حالت ۲۰ روز طول میکشه، ما یکم غر زدیم که دیره، با رویی گشاده گفتن عوضش ما سر وقت تحویل میدیم و کیفیت خوب و فلان،ما هم با رویی گشاده مغازه رو ترک کردیم، چند روز بعد گفتیم محض اطمینان زنگ بزنیم پیگیری کنیم، زنگ زدیم کارشناس فروش تلفن رو برداشت و حتی شماره فاکتور یا اینکه سفارش چی هست رو نپرسید، گفت تاریخ خرید کی بوده؟ گفتیم پنجم، گفت ۲۵ تیر تحویل میدیم‌. چند روز بعد دوباره تماس گرفتیم کماکان کارشناسای فروش کمترین علاقه ای به اینکه اصلا ببینن سفارش ما چی بوده نداشتن، بعضا بارها پیش میومد و میاد که زنگ میزنیم، توی صف انتظار وا میستیم، کارشناس تلفن رو بر میداره و بدون حرف تلفن رو رومون قطع میکنه (دقیقا همین کار رو میکنه)،من باز تماس گرفتم و کارشناس برمیداشت بدون حرف گوشی رو قطع میکرد و صدای نوار میومد که «اگه از پیگیری راضی بودید نمره بدید». یک بار دیگه هم به من تاکید کردن که اگه گفتن فردا میارن امکان نداره دیر بشه و فردا میارن، در حدی که شماره فاکتور رو به زور بهشون دادم که چک کنن، اجازه بدین این داستان رو تموم کنم، در نهایت یک ماه و نیم بعد از تاریخی که قرار بود تحویل بدن، یعنی حول و حوش دو ماه و نیم بعد از سفارش، سفارش های ما رو آوردند، یه سفارش ساختش اون شکلی نبود که قرار بود باشه، و یک سفارش رو کلا نیاوردند و گفتند هفته آینده میاریم،تحت شرایطی که پولی که ما گرفتند طوری بود که بدهی ما شد به اندازه همون سفارشی که نیاورده بودند، و هزینه حمل و نقل رو کامل گرفتند، بارها تاکید کردند که چون کم کاری از خودشونه دیگه هزینه حمل نمیگیرن، سفارش ناقص رو سه هفته بعد تحویل دادن، ساعت ۱۰ شب "

علت

توضیحات