در ادامه سلسله بررسی فروشگاه های اینترنتی به ایستگاه هفتم رسیده ایم. در این ایستگاه به بررسی فروشگاه اینترنتی دایان شاپ خواهیم پرداخت. سعی می کنیم تا بخش های مختلف سایت این فروشگاه را بررسی کنیم و نقاط قوت و ضعف هر بخش را بیان نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی ایران با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این عرصه توانسته است تا با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، خود را در میان ده فروشگاه اینترنتی برتر کشور قرار دهد.

تمرکز فروشگاه دایان شاپ بر روی 5 دسته اصلی شامل محصولات مردانه، زنانه، اکسسوری، لوازم خانه و دیجیتال می باشد.

دایان شاپ خود را پایبند به سه اصل کلیدی پرداخت در محل، ارائه بهترین کیفیت و 3 روز ضمانت بازگشت کالا می داند.

در این فروشگاه شما می توانید پوشاک مردانه شامل پیراهن، بافت، شلوار، کاپشن و ست های ورزشی مردانه را به راحتی پیدا کنید. علاه بر پوشاک مردانه، می توانید در بخش پوشاک زنانه به روزترین پوشاک زنانه نظیر مانتو، سویشرت و شلوار را مشاهده کرده و در صورت نیاز به خرید بپردازید.

دایان شاپ یک بازارآنلاین برای خرید انواع ساعت دیواری و تابلو و آینه دکوراتیو می باشد. زیبایی ساعت های دیواری عرضه شده واقعا حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. در ادامه مطلب حتما در مورد این موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد.

ست بودن و ست شدن عروس و دامادها علاوه بر اینکه زیبایی ظاهری و جذابیت را برای هردو نفر پدید می آورد، باعث می شود که هردو از این طریق به یکدیگر ابراز علاقه نمایند. دایان شاپ با ارائه ست های دونفره جذاب این امکان را به شما عزیزان می دهد تا بتوانید علاقه خود را به همسرتان نشان دهید. ست های ارائه شده در دایان شاپ شامل ساعت مچی، تیشرت، بافت، کاپشن و کفش می باشد.

دایان شاپ متشکل از تیمی جوان با تخصص های مختلف بوده و هدف خود را حمایت از کالای ایرانی و کمک به اقتصاد ملی معرفی کرده است.

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. این به شما این اطمینان را می دهد که در در صورتی که از دایان شاپ شکایتی داشته باشید، بتوانید از مراجع قضایی دنبال کنید.

حال که معرفی اجمالی از دایان شاپ داشتیم بهتر است به بررسی بخش های مختلف سایت دایان شاپ بپردازیم و با قسمت های مختلف آن آشنا شویم. با ما همراه باشید.

 

**بخش های فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

فروشگاه دایان شاپ، منوی سایت خود را به بخش های مختلفی تقسیم کرده است که به ترتیب آنها را نام می بریم. مردانه، زنانه، بچگانه، دیجیتال، لوازم خانه، استایل ها، شگفت انگیز، جدیدترین، بلاگ بخش هایی هستند که شما می توانید در منو سایت دایان شاپ مشاهده کنید. در ادامه هر بخش را به طور کامل معرفی و بررسی خواهیم کرد.

    • مردانه:این بخش شامل قسمت های ورزشی، لباس مردانه، کفش مردانه، کیف مردانه می باشد.
  • ورزشی: کوله و ساک ورزشی و لوازم هواداری را در این بخش می توانید پیدا کنید.
  • لباس مردانه: سویشرت و دورس، تیشرت و پولوشرت، ست مردانه، ست دونفره، شلوار و شلوارک، کاپشن و کت، بافت، پیراهن، لباس محرم، ماسک و کلاه محصولات ارائه شده در این بخش می باشند. برخی از برندهایی که در قسمت پوشاک مردانه عرضه شده است عبارت اند از آدیداس، نایک، پینک و ایماز.
  • در بخش ست دونفره دایان شاپ بسیار خوب عمل کرده است. ست های دونفره در طرح های مختلف و رنگبندی های متفاوت باعث می شود تا انتخاب برای مشتری راحت تر باشد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال ست دونفری زیبا هستید حتما از این بخش دایان شاپ دیدن کنید.

  • در بخش سویشرت مردانه شما می توانید محصولات متنوع با رنگ بندی مختلف را مشاهده کنید. کیفیت محصولات ارائه شده در این بخش خوب است و از لحاظ تنوع محصول باید بگوییم که این بخش یکی از بهترین بخش های سایت فروشگاه دایان شاپ است.
  • لباس محرم مردانه: یکی از ابتکارات جالب و قابل توجه فروشگاه دایان شاپ قرار دادن قسمتی مختص به لباس محرم می باشد. از آنجایی که اغلب مردم در محرم به دنبال لباس های مشکی زیبایی هستند، این اقدام دایان شاپ باعث جذب مشتری زیادی شده است. شما در این قسمت می توانید طرح های مختلف و زیبایی از لباس های محرم را مشاهده کرده و در صورت نیاز خریداری نمایید. قیمت لباس هایی که در این قسمت قرار دارد نسبتا مناسب است.
  • در بخش تیشرت و پولوشرت مردانه باید بگوییم تنوع محصولات ارائه شده بسیار خوب است. تیشرت ها با طرح های مختلف عرضه شده است و این امکان را به مشتری می دهد تا در انتخاب محصول، آزادی عمل بیشتری داشته باشد. شما در این بخش همچنین می توانید ست دو عددی رکابی مردانه را نیز ببینید. این ست بیشتر مورد استفاده در باشگاه های بدنسازی می باشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به تیپ ورزشی خود در باشگاه اهمیت می دهید پیشنهاد ما این است که حتما از این قسمت سایت دیدن کنید و مدل های ست رکابی که عرضه شده است را مشاهده نمایید.
  • در بخش شلوار مردانه تنوع محصولات بالا است. رنگبندی بسیار خوبی دارد. در صفحه خرید هر شلوار اطلاعات لازم نوشته شده است. شما باید مطابق با این اطلاعات سایز درست را برای شلوار خود انتخاب کنید. اطلاعاتی که مشاهده خواهید کرد از این قبیل است: جنس، طرح جیب، رنگ، دمپای شلوار، رنگ، طرح پارچه، نحوه بسته شدن، قد، دور کمر، فاق.

برای آنکه خرید بهتری داشته باشید، تلاش کنید تا در اندازه گیری های خواسته شده نهایت دقت را به کار ببرید.

  • در قسمت بافت مردانه باید بگوییم که تنوع محصولات زیاد است. اما بافت ها سایزبندی ندارد.
  • کاپشن: اگر به این قسمت سایت دایان شاپ مراجعه کنید تنوع  فراوانی در ارائه کاپشن ها را خواهید دید. رنگ بندی متنوع نقطه قوت دایان شاپ در این بخش می باشد. قیمت کاپشن های عرضه شده هم نسبتا مناسب است. اگر به دنبال این هستید که کاپشن های گوناگون را باهم مقایسه کنید پیشنهاد ما به شما این است که از این قسمت سایت بازدید کنید.

  • کفش مردانه: کفش ورزشی مردانه، کفش رسمی مردانه، نیم بوت مردانه، صندل مردانه و کفش روزمره مردانه را در این قسمت می توانید مشاهده کنید.

برندهایlima،Nike،stark،sevenبخشی از برندهایی هستند که دایان شاپ اقدام به عرضه محصولات آنها کرده است. تنوع کفش های ورزشی دایان شاپ بالا است و شما می توانید متناسب با سلیقه خود به خرید بپردازید.

همانطور که در مقاله قبلی هم گفته ایم پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید های اینترنتی حتما محصول موردنظرتان را در فروشگاه های مختلف سرچ کنید و نظر کاربران در مورد آن فروشگاه و محصول فروخته شده را بخوانید و بعد اقدام به خرید کنید تا کمترین مشکل را در خرید خود داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید.

  • کیف مردانه: این بخش شامل کیف پول، ست چرمی، کیف دوشی، کیف اداری، فولدر چرمی و کوله پشتی می باشد.
  • ست چرمی مردانه: در این بخش همانند بخش ست چرمی زنانه، شاهد ارائه محصولات متنوع و بسیار زیبا هستیم. عملکرد دایان شاپ در این قسمت بسیار خوب است. پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال هدیه ای برای همسر خود هستید حتما به این قسمت از سایت سر بزنید و ست های ارائه شده را مشاهده کنید. قیمت های مناسب ست ها به همراه طراحی و رنگبندی زیبا، یک انتخاب بسیار مناسب برای خرید آنها و هدیه دادن به همسرتان است.

  • کیف اداری: در این بخش تنوع محصولات کم است و فقط یک مدل کیف دستی لپتاپ و یک مدل کیف اداری موجود می باشد.
  • کوله پشتی مردانه: پنج مدل کوله پشتی ارائه شده است که متاسفانه هیچ کدام در سایت موجود نمی باشند.
  • فولدر چرمی: در این بخش شما می توانید شش مدل فولدر چرمی مردانه را مشاهده کنید. قیمت مناسب این فولدر ها ویژگی بارز محصولات این قسمت می باشد.

  • ساک ورزشی مردانه: در زمان نگارش این مقاله هیچ کدام از مدل های ارائه شده در سایت موجودی نداشتند.

 

    • زنانه:این قسمت شامل لباس زنانه، شال و روسری، کفش زنانه و کیف زنانه می باشد.
  • لباس زنانه: سویشرت، ست دونفره، مانتو، ست زنانه، تیشرت و تونیک، شلوار، بافت، شال و روسری، کاپشن، پیراهن و لباس مجلسی زنانه انواع لباس هایی است که شما می توانید در بخش پوشاک زنانه دایان شاپ مشاهده کنید.

در صفحه خرید لباس ها شما می توانید اطلاعاتی شامل جنس پارچه، رنگ، قد لباس، طول آستین و دور سینه را مشاهده کنید. متاسفانه دایان شاپ برند محصول و کشور مبدا برند را مشخص نکرده است. دایان شاپ مانند فروشگاه های دیگر جدول سایزبندی در صفحه خرید محصول قرار نداده است بلکه این اطلاعات را در توضیح قسمت های طول آستین، دور سینه و قد قرار داده است.

همچنین این امکان وجود دارد که شما می توانید مشاهده کنید که کدام سایز موجودی دارد و یا موجودی کدام سایز به اتمام رسیده است.

  • در بخش لباس مجلسی زنانه شاهد ارائه مدل های زیبا و متنوعی هستیم ولی فقط 10 نوع از آنها در سایت موجود هستند  بقیه مدل ها در سایت موجود نیستند.
  • در بخش مانتو، تنوع محصولاتی که ارائه شده است خوب می باشد و مدل های متنوع در رنگبندی مختلف را شاهد هستیم. البته باید بگوئیم که در این بخش هم مانند دیگر بخش ها بخشی از کالاهایی که در سایت قرار داده شده موجودی ندارند.
  • اگر به بخش سویشرت زنانه سری بزنید خواهید دید که تنها چهار مدل ارائه شده است و متاسفانه هیچ کدام موجودی ندارند.
  • شلوار زنانه: دایان شاپ در این قسمت به قدر کافی خوب عمل نکرده است و تنوع محصولات ارائه شده کم است. همچنین سلایق گوناگون را در نظر نگرفته است و رنگبندی شلوار ها هم تنوع کافی را ندارد.
  • شال و روسری: با اینکه شش مدل شال و روسری در سایت قرار داده شده است اما باید گفت هیچ کدام در سایت موجود نیستند.
  • تیشرت و تونیک زنانه: هیج کدام از مدل های ارائه شده موجودی ندارند. با توجه به اینکه تیشرت و تونیک زنانه از لباس های پرمصرف بانوان است، ضعف دایان شاپ در این بخش باعث از دست دادن مشتریان بسیاری می شود.
  • ست زنانه: در این بخش دایان شاپ بسیار خوب عمل کرده است و ست های گوناگونی را عرضه است. ست نیم تنه و شلوار زنانه، ست سویشرت و شلوار زنانه، ست بلوز و شلوار زنانه و ست مانتو و شلوار زنانه، محصولاتی است که شما می توانید در این بخش آنها را مشاهده کنید. محصولات عرضه شده از برندهایی چونpolo،Nike،adida،paris وcatمی باشند.

  • بافت زنانه: در این بخش محصولات متنوع و زیبایی را مشاهده می کنیم اما هیچ کدام از محصولات در سایت موجود نیستند. با توجه به اینکه الان فصل سرما می باشد و مردم به دنبال خرید لباس های گرم هستند، دایان شاپ باید در این قسمت بسیار قوی تر عمل کرده و محصولات در این بخش را موجود کند.
  • کفش زنانه: محصولات این بخش شامل کتانی، صندل، نیم بوت، بوت، ورزشی و کفش راحتی می باشد.
  • کفش کتانی زنانه: در این بخش مدل های گوناگونی از کتانی ها ارائه شده است ولی فقط 12 مدل از کفش های ارائه شده دارای موجودی می باشند. تنوع رنگ در مدل های موجود در سایت کم بوده و تنها شامل رنگ های سفید، مشکی و طوسی می باشد.
  • صندل زنانه: در این قسمت 21 مدل صندل ارائه شده است اما تنها 13 مدل موجودی دارد. در مورد ظاهر و زیبایی صندل های ارائه شده ما نمی توانیم نظری بدهیم زیرا باید توجه داشته باشیم که انتخاب مدل صندل به سلیقه هر شخصی برمی گردد و شما در این زمینه کاملا مختار هستید و ما در این زمینه هیچ نظری نخواهیم داد.

  • نیم بوت زنانه: برای خرید نیم بوت زنانه باید باید چند نکته را در نظر گرفت. 1- مواد سازنده نیم بوت را بررسی کنید. معمولا نیم بوت ها را از چرم، چرم مصنوعی و یا جیر می سازند. ماندگاری چرم زیاد است اما قیمت نیم بوت های چرم گران است. اگر برای مدت طولانی و به طور دائم در طول زمستان می خواهید از نیم بوت خود استفاده کنید، بهتر است نیم بوت چرم تهیه کنید اما اگر بعضی اوقات از نیم بوت استفاده می کنید، بهتر است که نیم بوت هایی که از چرم مصنوعی و جیر ساخته شده اند را تهیه کنید. اینطوری در هزینه های خود هم صرفه جویی می کنید.

2- به سایز دقت کنید. دقت کنید که نیم بوت دقیقا اندازه پا شما باشد. زیرا اگر نیم بوت حتی به مقدار کمی تنگ باشد باعث ایجاد زخم و تاول شده و دچار عوارضی در کمر و پاها شوید. اگر هم نیم بوت گشاد باشد باعث می شود تا تعادل شما در هنگام راه رفتن از بین برود. دقت داشته باشید که شما قرار است نیم بوت را در زمستان به همراه جوراب بپوشید پس باید در هنگام خرید نیم بوت اگر به صورت حضوری خرید می کنید جوراب به پا داشته باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

3- سبک و رنگ مورد علاقه خود را حتما در هنگام خرید در نظر داشته باشید. در نظر داشته باشید که قرار است از این نیم بوت در چه موقعیتی استفاده کنید. نیم بوتی که میخواهید در مهمانی استفاده کنید با نیم بوتی که می خواهید مدام به پا داشته باشید و به سر کار بروید بایکدیگر متفاوت هستند. هم از نظر مدل هم از نظر رنگ. شما برای مهمانی رفتن رنگ شاد انتخاب خواهید کرد اما برای رفتن به سرکار یک نیم بوت با رنگ های خنثی مانند مشکی و قهوه ای و طوسی را انتخاب خواهید کرد. همه اینها نشان می دهند که در انتخاب نیم بوت باید به جزئیات بسیار دقت داشته باشیم تا خریدی درست انجام دهیم.

4- به رنج قیمتی دقت کنید. همیشه اینطور نیست که جنسی که گران تر است حتما کیفیت بالاتری داشته باشد. گاهی اوقات شما می توانید با قیمتی مناسب محصولی بخرید که به مدت طولانی برای شما کار کند اما با قیمتی گزاف محصولی بخرید که مدت کمی عمر داشته باشد. پس در انتخاب نیم بوت حتما به قیمت ها هم دقت کنید تا ضمن خرید نیم بوتِ باکیفیت، از پرداخت هزینه اضافی هم جلوگیری کنید.

 

  • کفش راحتی زنانه: تنوع محصولات ارائه شده بالا است اما بازهم مشکلی که وجود دارد این است که تعداد کمی از مدل های ارائه شده دارای موجودی هستند.
  • کیف زنانه: کیف پول، کیف دوشی، کیف اداری، کیف لوازم آرایشی، ست چرمی محصولاتی است که شما می توانید آنها را در این بخش مشاهده کنید.
  • کیف پول زنانه: در این بخش مدل های زیبایی ارائه شده است ولی فقط یک مدل کیف پول در سایت موجودی دارد و بقیه مدل ها در سایت موجود نمی باشد.
  • کیف دوشی زنانه: در این بخش شما می توانید مدل های مختلف در رنگبندی متفاوت از کیف های دوشی را شاهد باشید. کیف های ارائه شده در این بخش قیمت مناسبی دارند. جنس کیف ها متنوع است و شما به راحتی می توانید کیف مورد نظر خود را از بین محصولات ارائه شده انتخاب کنید. در صفحه خرید هر کیف می توانید اطلاعاتی نظیر جنس، ابعاد، ویژگی های محفظه اصلی و محفظه جانبی و محفظه داخلی را مشاهده کنید.

  • کیف اداری: اگر به این بخش از سایت سر بزنید می توانید مدل های متنوعی از کیف ها را مشاهده کنید اما متاسفانه در این بخش تنها سه مدل از کیف های ارائه شده موجودی دارند و بقیه مدل ها در سایت موجود نیست.
  • کیف لوازم آرایشی: باید گفت که دایان شاپ در این بخش اصلا خوب عمل نکرده است و تنها یک مدل کیف در سایت عرضه شده است که آن هم موجودی ندارد. از آنجا که کیف لوازم آرایشی زنانه جزو وسایل پرکاربرد بین بانوان است، دایان شاپ می تواند با اندکی افزایش فعالیت در این قسمت، مشتریانی ثابت را برای خود به دست آورد.
  • ست چرمی زنانه: اگر عاشق استفاده از ست چرمی هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما از این قسمت سایت دایان شاپ بازدید کنید. ست های چرمی بسیار زیبا در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه شده است. به علت تنوع رنگ بالا می توانید به راحتی ست مناسب با لباس های خود را پیدا کنید. تنوع محصولات در این بخش خوب است اما باتوجه به کاربردی بودن ست چرمی، دایان شاپ می تواند در این بخش فعالیت بیشتری داشته باشد.

    • بچگانه:این بخش شامل پوشاک بچگانه می باشد.

    • اکسسوری: در این قسمت عینک، ساعت مچی عقربه ای، ست ساعت مچی، زیورآلات، ساعت مچی دیجیتال، گجت پوشیدنی، عطر و ادکلن قرار داده شده است.
  • عینک: این بخش شامل عینک آفتابی مردانه، عینک آفتابی زنانه و عینک روزمره می باشد.

  • ساعت مچی عقربه ای: ساعت مچی عقربه ای زنانه و ساعت مچی عقربه ای مردانه در این بخش سایت عرضه شده است.

  • زیورآلات: دستبند، انگشتر، ست زیورآلات، گردنبند و گوشواره تقسیم بندی است که در این قسمت از سایت مشاهده می شود.
  • در بخش دستبند مدل های مختلف و زیبایی قرار داده شده است اما متاسفانه هیج کدام از آنها موجودی ندارند.
  • در بخش انگشتر تنها یک مدل ارائه شده است که متاسفانه این بخش هم مانند بخش دستبند موجودی ندارد.
  • در بخش ست زیورآلات هم باید گفت که مدل های بسیار زیبا و متنوعی در سایت قرار داده شده است اما متاسفانه تنها دو مدل ساده از ست زیورآلات در سایت موجودی دارد.
  • در بخش گردنبند هم مدل های متنوعی را در سایت مشاهده می کنید اما متاسفانه تنها یک مدل از آنها موجودی دارد.
  • در بخش گوشواره تنوع محصولات پایین است و در عین حال تنها نیمی از محصولات دارای موجودی هستند.

در کل می توان گفت که دایان شاپ در این بخش به خاطر عدم موجودی کالاها، عملکرد بسیار ضعیفی دارد.                                                                     

  • ساعت مچی دیجیتال: این بخش شامل ساعت مچی دیجیتال زنانه، ساعت مچی دیجیتال مردانه می باشد.
  • گجت پوشیدنی: ساعت هوشمند و مچبند هوشمند را در این بخش می توانید مشاهده کنید.
  • عطر و ادکلن: شامل عطر و ادکلن مردانه و زنانه می باشد.

 

  • دیجیتال: لوازم جانبی شامل میکروفن، اسپیکر، نگهدارنده موبایل، پاور بانک، مونوپاد، شارژر، هندزفری، هدفون، سرگرمی در این بخش می باشند.

باید بگوییم که در زمان نگارش این مطلب، میکروفون و مونوپاد در سایت موجود نبود.

  • نگهدارنده موبایل: هشت محصول ارائه شده است که از بین آنها فقط دو محصول دارای موجودی است.
  • اسپیکر: در این قسمت 9 مدل محصول ارائه شده است که تنها 4 مدل از آنها دارای موجودی هستند. اسپیکرهای عرضه شده مدل زیبایی دارند و برای کسانی که به دنبال مدل های خاص هستند بسیار خوب است.

  • هدفون: در این بهش هدفون از برندهایsony، RealmeوLuminousرا مشاهده می کنید. تنها 4 محصول از محصولات ارائه شده موجودی دارند.

  • هندزفری: عملکر دایان شاپ در این بخش بسیار خوب است. تنوع بالای هندزفری های عرضه شده این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با آرامش خاطر به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازید. در مورد برندهای عرضه شده هم باید بگوییم که محصولات از برندهای مختلفی عرضه شده است. مثلا هندزفری بلوتوثیsamsung، هندزفری بلوتوثیlenovoو هندزفری بلوتوثیsmartنمونه ای از هندزفری های ارائه شده هستند.

اگر از افرادی هستید که به وسایل دیجیتال همراه، علاقه زیادی دارید پیشنهاد می کنیم از این قسمت سایت حتما دیدن کنید.

نکاتی که باید در هنگام خرید هنزفری رعایت کنید و در نظر داشته باشید را در ادامه آورده ایم.

راحتی جابه جایی هندزفری: اگر از دسته افرادی هستید که در هنگام پیاده روی و ورزش از هندزفری استفاده می کنید باید دقت داشته باشید هندزفری های سیم دار ممکن است برای شما دست و پا گیر باشند و علاوه بر آن ممکن است در حین حرکت سیم ها دچار آسیب شوند. بنابر این پیشنهاد ما به شما استفاده از هندزفری بیسیم و بلوتوثی می باشد.

وزن هندزفری: هندزفری که می خرید باید تا حد امکان سبک باشد. هندزفری های سنگین در استفاده های طولانی مدت باعث ایجاد ناراحتی می شوند. بنابراین باید از طرح های سبک وزن و ورزشی استفاده کنید.

کیفیت صدا: نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید کیفیت صدا هندزفری است. زیرا زمانی که شما موسیقی گوش می دهید اگر صدا به درستی منتقل نشود باعث می شود تا هم تمرکزتان را از دست بدهید و هم از شنیدن آهنگ لذت نبرید. کیفیت صدا را به هیچ وجه فدای قیمت نکنید. شما می توانید با اندکی هزینه بیشتر هندزفری خریداری کنید که هم صدا را به خوبی منتقل می کند و هم عمر طولانی داشته باشد.

نوع هندزفری( هندزفری بی سیم یا سیم دار؟) : اینکه شما هنددزفری بی سیم استفاده کنید یا هندزفری باسیم همه به نوع استفاده شما از آن و سلیقه خودتان بستگی دارد. همانطور که در قسمت ویژگی "راحتی جابه جایی" توضیح دادیم استفاده از هندزفری بی سیم بیشتر برای کسانی است که تحرک زیادی دارند. البته این هیچ محدودیتی در انتخاب هندزفری ایجاد نمی کند و ممکن است شما در حین مطالعه تنها از هندزفری استفاده کنید اما دوست داشته باشید که هندزفری بی سیم داشته باشید. به علاقه خودتان حتما اهمیت دهید.

 

  • لوازم خانه: این بخش خود شامل دکوراسیون، ساعت دیواری، مواد غذایی و لوازم کاربردی می باشد.
  • دکوراسیون: آینه دکوراتیو، تابلو، آباژور، دیوار کوب، لوازم ترئینی محصولاتی است که در این بخش قرار دارند. در مورد بخش های آینه دکوراتیو، تابلو، آباژور و دیوارکوب باید بگوییم که تنوع محصولات خوب است اما متاسفانه محصولات در سایت موجود نیستند.
  • در بخش لوازم کاربردی هم تنها سه مدل هفت سین در سایت قرار دارد😊

  • ساعت دیواری: شامل ساعت آینه ای، ساعت چوبی ، ساعت پلکسی، ساعت چرمی می باشد.
  • ساعت پلکسی: در این بخش دایان شاپ بسیار عالی عمل کرده است و با ارائه آینه هایی بسیار زیبا و در طرح های متفاوت این امکان را به وجود آورده است تا تجربه ای متفاوت در خرید آینه را تجربه کنید.
  • ساعت چرمی: تنها یک مدل از مدل های ارائه شده در سایت دارای موجودی می باشد. اما باید گفت ساعت هایی با طرح های جدید و جالب در این قسمت عرضه شده است.

  • جدیدترین:در این قسمت شما می توانید محصولاتی را که به تازگی به فروشگاه اضافه شده است را مشاهده کنید. در واقع می توان گفت این بخش برای دسترسی سریع تر کاربران به کالاهای جدید می باشد.

**ارتباط و پشتیبانی سایت دایان شاپ

دایان شاپ علاوه بر فعالیت در سایت، در صفحه اینستاگرام خود نیز به معرفی محصولات می پردازد. اگر سوالی در مورد محصولات داشتید می توانید از طریق دایرکت سوال خود را مطرح کنید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی دایان شاپ می توانید از راه های زیر اقدام کنید.

تماس با شماره تلفن 05131404

ارسال ایمیل به آدرسinfo@dayanshop.com

همچنین شما می توانید نسخه اندورید وiosاپلیکیشن دایان شاپ را از پلی استور و اپ استور دانلود و نصب نمایید.

کارشناسان پشتیبانی دایان شاپ هر روز هفته به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

 

**بلاگ

شما در این بخش می توانید مطالبی از موضوعات گوناگونی را مطالعه کنید. این قسمت از سایت خود به پنج بخش تقسیم شده است. مد و پوشاک، تکنولوژی، خانه و دکور، ورزشی، اخبار دایان.

اگر علاقه مند به مطالعه و خواندن مطالب جالب و جدید در حوزه های گفته شده هستید می توانید به این قسمت از سایت مراجعه کرده و مطالب قرار داده شده را بخوانید.

 در قسمت مد و پوشاک شما می توانید مطالبی در زمینه های استایل مردانه، استایل زنانه، استایل خانواده، استایل خاص، استایل فصلی، تازه های مد، استایل مناسبتی و اکسسوری را مطالعه نمایید. خواندن این بخش باعث می شود تجربه های جدیدی کسب کنید.

در بخش تکنولوژی بلاگ شما می توانید مطالبی در مورد نحوه تعمیر هندزفری، مقایسه بین ایرپاد اپل و ایرپاد شیائومی را مشاهده کنید.

در قسمت خانه و دکور، مقاله هایی در زمینه دکوراسیون داخلی منزل و تزئین اتاق خواب را می توانید بخوانید.

بخش ورزشی مقالاتی در موضوعات کفش ورزشی مناسب، معرفی انواع کفش های اسپرت را در اختیار شما قرار می دهد.

**شرایط مرجوعی کالا

دایان شاپ با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 3 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هرگونه نقص فنی در درستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول می شود.

توجه داشته باشید که دایان شاپ کالا را صرفا به خاطر مغایرت با عکس بارگذاری شده در سایت تعویض نمی کند. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت می باشد.

ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش دایان شاپ بررسی می شود و اگر تائید شود، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می شود.

اشکال های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل سرویس بازگشت کالا نخواهد شد. آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل، شامل این سرویس نمی شود.

برای بازگشت کالا باید در ابتدا بگوییم که قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس ار فروش دایان شاپ خودداری کنید.

برای برگشت دادن کالا شما باید از طریق تماس با شماره تلفن 31404-051 و صحبت با داخلی 2 مشکل کالا را بیان کنید و یا در تلگرام به آیدی زیر پیام دهید و درخواست خود را مطرحکنید.@dayansbot  . دقت داشته باشید که در هر دو روش باید شماره پیگیری سفارش را حتما اعلام کنید.

برای ارسال کالا باید آن را در جعبه یا کارتن اصلی خود محصول به طور کامل بسته بندی کنید و همه لوازم جانبی را به همراه کالای اصلی ارسال کنید. اطلاعات بانکی خود را در فرم مربوطه تکمیل و به همراه محصول به دایان شاپ ارسال نمایید.

اگر با پست سفارشی محصول خود را فرستاده اید از محصول و رسید پستی عکس گرفته و در سایت زیر آپلود نمایید.pasokh24.com 

اگر کالا را با پست سفارشی بفرستید هزینه ارسال آن از طرف شرکت به شما بازگشت داده می شود در غیر این صورت هزینه برگشت کالا به عهده خود مشتری است.

بسته را به آدرس زیر باید ارسال کنید.

خراسان رضوی- مشهد- خیابان امام خمینی- اداره کل پست خراسان رضوی- طبقه2- فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

پس از رسیدن کالا، کارشناسان خدمات پس از فروش کالا را بررسی کرده و در صورتی که ایراد و اشکال وارده درست باشد، کالا را تعویض یا وجه را به طور کامل به حساب مشتری بازمی گردانند.

دقت داشته باشید که اگر کالا در انبار موجود باشد خدمات تعویض ارائه خواهد شد در غیر این صورت مبلغ بازگشت داده می شود. میانگین پاسخگویی کارشناسان خدمات پس از فروش به شما 72 ساعت کاری خواهد بود. در صورتی که محصولی مشمول بازگشت وجه پرداخت شده باشد، طی 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سپاس از همراهی تان.