در سلسله بررسی های فروشگاه های اینترنتی که شروع کرده ایم، امروز به ایستگاه پنجم رسیده ایم. در این ایستگاه به بررسی فروشگاه اینترنتی دلیچی می پردازیم. فروشگاه دلیچی به طور کاملا تخصصی در حوزه پوشاک و کفش فعالیت می کند. در این نوشتار سعی داریم تا ضمن آشنایی با بخش های مختلف سایت، نقاط قوت و ضعف آن را نیز بیان کنیم. پس لطفا در این مسیر با ما همراه باشید.

 

در دنیای امروز همه در تلاش هستیم که بتوانیم کارهای خودمان را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم. از تلف شدن وقت بسیار بیزار هستیم و از اینکه کالای مورد نظرمان را نتوانیم به سرعت پیدا کنیم ناراحت و عصبی می شویم. فلسفه ایجاد فروشگاه های اینترنتی برطرف کردن دغدغه های هرروزه ما انسان ها در زمینه خرید است. فروشگاه های اینترنتی با فراهم کردن بستری مناسب این امکان را ایجاد کرده اند تا هم تولیدکننده محصولات خود را راحت تر در معرض دید مشتری قرار داده و به فروش برساند و هم مشتری بتواند به سادگی و در هر مکان و زمانی به انتخاب محصول مورد نظر خود پرداخته و خرید کند.

دلیچی یکی از هزاران فروشگاه اینترنتی است که ماقصد داریم در این مقاله به معرفی آن بپردازیم.

فروشگاه اینترنتی دلیچی یک فروشگاه هایی است که تجربه چند دهه تلاش خود در زمینه تولید، واردات و پخش پوشاک را در سال 1396 به صورت  اینترنتی نیز به مردم ارائه نمود. با کمک فعالان صنعت پوشاک توانست تولیدات صنعتی و مدرن داخلی و خارجی را با استفاده از مواد اولیه مرغوب، برای رفع نیاز مشتریان خود عرضه کند. شعار دلیچی این است که به سبک خودت زندگی کن. در راستای این شعار ما می بینیم که در سایت دلیچی لباس ها با سلایق گوناگون قرار گرفته است و می توان گفت تا حد زیادی دلیچی به این شعار خود عمل کرده است. دلیچی خود را مسئول قیمت گذاری عادلانه می داند و همواره تلاش کرده است تا با ارائه قیمت های مناسب و عادلانه برای تمام اقشار مردم بتواند مشتریان خود را راضی نگه داشته و امکان خرید را برای همه مشتریان فراهم نماید.

محصولات ارائه شده در دلیچی طیف وسیعی داشته و شامل انواع لباس زنانه، روسری، شومیز، بافت و پلیور، پالتو و کاپشن، مانتو، کیف، کفش، بوت و نیم بوت، لباس های مردانه، هودی و سوئیشرت، پوشاک متنوع کودک و نوزاد بخشی از محصولات ارائه شده در سایت می باشد.

فروشگاه دلیچی دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال را دارد و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی نیز می باشد. همه این ها نشان می دهد که می توان در هنگام خرید به دلیچی اعتماد نمود و خرید خوبی را تجربه کرد.

 

**بخش های مختلف فروشگاه دلیچی

فروشگاه دلیچی بیشتر به ارائه برندهای معتبر ایرانی پرداخته است. از جمله آنها می توان به چرم مشهد و کفش میلاد اشاره کرد.

منو سایت فروشگاه دلیچی به شش بخش تقسیم شده است. مردانه، زنانه، بچه گانه، پرفروش ترین ها، جدیدترین ها و دلیچی مگ.

در این مقاله سعی داریم تا همه بخش ها را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

مردانه:بخش مردانه شامل سه قسمت لباس مردانه، کیف مردانه و کفش مردانه می باشد.

  • لباس مردانه: پیراهن مردانه، تیشرت و پولوشرت، پلیور و بلوز و  ژاکت، سویشرت و هودی، لباس زیر مردانه، شلوار مردانه، جوراب مردانه، کاپشن و پالتو و بارانی، لباس راحتی، لباس ورزشی، شلوارک، محصولاتی هستند که در این بخش عرضه شده اند.
  • کفش مردانه: شامل کفش روزمره و کالج، کفش کتانی و ورزشی، کفش مجلسی و رسمی، بوت و نیم بوت، صندل و دمپایی، لوازم نگهداری کفش است که دلیچی برای شما ارائه نموده است.

  • کیف مردانه: کیف دستی و کیف دوشی مردانه، کوله پشتی، کیف پول مردانه دسته بندی است که دلیچی در این قسمت ارائه کرده است.

متاسفانه مانند بخش کیف زنانه، کیف های دستی، دوشی، کوله پشتی و کیف پول مردانه هیچ کدام در سایت موجودی نداشتند.

می توان گفت دلیچی در قسمت فروش کیف عملکرد ضعیفی دارد.

  • پالتو و کاپشن مردانه: تنوع محصولات در این بخش هم بسیار پایین است. تنها چهار محصول عرضه شده است که از میان آنها فقط یک محصول در سایت موجود می باشد و بقیه محصولات تمام شده و موجودی ندارند.
  • تیشرت و پولوشرت مردانه: در این بخش دلیچی به تازگی چند مدل جدید از تیشرت های نخی را در سایت قرار داده است. تنوع محصولات این بخش را می توان رضایت بخش ارزیابی کرد. مدل های مختلف تیشرت ها باعث می شود تا بتوانید با خیالی آسوده و بسیار راحت به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازید.
  • سویشرت و هودی: در این قسمت می توانید مشاهده کنید که دلیچی تلاش کرده است تا با شروع فصل سرما با عرضه هودی های جدید با رنگ بندی گسترده، رضایت مشتریان خود را کسب کرده و اعتمادسازی انجام دهد. با بررسی کیفیت هودی های عرضه شده می توان گفت که دلیچی در این بخش به خوبی عمل کرده است.

  • لباس راحتی مردانه: در این بخش ست تاپ و شلوارک، تیشرت و شلوارک و آستین کوتاه و شلوار را می توان نام برد. در صفحه خرید هر محصول را می توانید مشخصاتی را که برای خرید لباس لازم است، را مطالعه نموده و خرید خوبی را برای خود رقم بزنید.

  • کفش مجلسی و رسمی مردانه: کفش های ارائه شده در این بخش را می توان اینگونه توصیف کرد: تنوع محصول بالا ولی در عین حال تنوع رنگ بسیار پایین است.
  • جوراب مردانه: در این بخش شما می توانید جوراب با مدل های مختلف را مشاهده کنید. عملکرد نسبتا بهتری نسبت به بخش جوراب زنانه دارد. فیلترهایی در این بخش قرار دارد به طوری که می توانید با انتخاب آن فیلتر ها می توانید به سرعت جورابی با ویژگی های مدنظرتان را پیدا کنید.
  • کفش کتانی و ورزشی مردانه: در این قسمت هم می توانید کتانی هایی از برندهای مختلف در مدل های متفاوت را مشاهده کنید. دلیچی در این قسمت بسیار خوب عمل کرده است و رضایت بالایی را از جانب مشتری دریافت نموده است.
  • صندل و دمپایی مردانه: صندل های باکیفیتی در این بخش عرضه شده است. افرادی که به دنبال کفش های راحتی هستند بهتر است از این قسمت سایت بازدید داشته باشند.
  • شلوار مردانه: دلیچی بر خلاف قسمت شلوار زنانه در بخش شلوار مردانه به خوبی عمل کرده است. شلوارهایی با رنگ های متفاوت و مدل های مختلف را شما می توانید در سایت ببینید.
  • پیراهن مردانه: اگر به دنبال پیراهن های مردانه در طرح های مختلف با قیمتی مناسب هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما این بخش را ببینید.
  • بوت و نیم بوت مردانه: برندهای ایرانی انتخاب و آی تک، برندهایی هستند که دلیچی اقدام به عرضه محصولاتشان کرده است. شما می توانید در این قسمت با دیدن مدل های متفاوت از بوت و نیم بوت، بوتی را که مورد نظر خودتان است را انتخاب کنید.
  • زنانه: لباس زنانه،کفش زنانه، کیف زنانه دسته بندی ارائه شده از سوی دلیچی در سایت است.
  • لباس زنانه: تاپ و تونیک و تیشرت، شومیز و پیراهن و سارافون، لباس زیر زنانه، بلوز و سویشرت، بافت و ژاکت و پلیور زنانه، شال و روسری، پالتو و بارانی و کاپشن، مانتو و رویه، شلوار زنانه، لباس ورزشی، جوراب زنانه، شلوارک زنانه، لگ.

  • تاپ و تونیک: در بخش تاپ و تونیک و تیشرت، تنوع محصولات ارائه شده بسیار بالا است و از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است. ست های تیشرت و شلوارک زنانه با طرح و رنگ های جذاب هر خانم خوش سلیقه ای را وسوسه می کند تا به خرید بپردازد. در کنار کیفیت و طراحی جذاب، قیمت های بسیار عالی دلیچی را نباید نادیده گرفت.

دلیچی با ارائه جدول سایز بسیار خوب، این امکان را برای مشتری فراهم کرده است تا بهترین انتخاب را در موقع خرید داشته باشد. همچنین شما می توانید اطلاعات لباس را در صفحه مخصوص هر لباس مشاهده کنید و نکات لازم برای ماندگاری هر چه بیشتر لباس را مطالعه نمایید.

  • لباس زیر: در بخش لباس زیر شما می توانید تنوع و کیفیت بالای محصولات را مشاهده کنید. دلیچی با عرضه محصولاتی از برندهای ایرانی باعث شده است تا مشتری در انتخاب سایز لباس مشکلی نداشته باشد. راهنمای کامل نحوه استفاده و نگهداری از لباس ها باعث افزایش اعتماد کاربران شده است.
  • کفش ورزشی: در قسمت کفش های ورزشی که دلیچی برای بانوان ارائه کرده است می توان تنوع بالای محصولات و استفاده از رنگ های گوناگون را مشاهده کرد. این باعث می شود تا هر فردی با هر سلیقه ای بتواند کفش مورد نظر خودش را پیدا کند.
  • در بخش تونیک و شومیز و پیراهن زنانه، لباس هایی با طرح ها و رنگ های متفاوت با در نظر گرفتن انواع سلایق، در سایت عرضه شده است. قیمت های فوق العاده عالی و کیفیت مناسب لباس ها باعث شده است تا محصولات این قسمت سرعت فروش بالایی داشته باشند.
  • کیف دستی و کیف دوشی زنانه: مدل کیف های ارائه شده در این بخش بیشتر از جنس چرم مصنوعی می باشد. قیمت و طرح کیف ها خوب است اما متاسفانه در زمان نگارش این مقاله موجودی تمام کالاهای این بخش به پایان رسیده بود.
  • کوله پشتی زنانه: در این بخش تنها سه مدل از کوله پشتی ارائه شده بود که البته در زمان نگارش مقاله در سایت موجودی نداشتند.
  • کیف پول زنانه: در این بخش هم مانند دو بخش قبلی، موجودی سایت اتمام یافته بود و ما نمی توانیم متاسفانه نظری در مورد آن بدهیم.
  • لگ: در این قسمت شما می توانید لگ هایی در رنگ های مختلف مشاهده کنید. با بررسی هایی که انجام داده ایم، می توانیم بگوییم که استقبال مردم بیشتر به استفاده از لگ ورزشی می باشد. قیمت های ارائه شده برای محصولات این قسمت را می توان خوب ارزیابی کرد.
  • جوراب: تنوع محصولات عرضه شده در این بخش بسیار کم بود. در زمان نگاش مقاله موجودی بیشتر محصولات تمام شده بود.
  • مانتو زنانه: در این بخش می توانید ده محصول را مشاهده کنید. در زمانی که این مقاله را می نوشتیم متاسفانه اکثریت محصولات این بخش به فروش رفته و موجودی نداشتند.
  • پالتو و بارانی و کاپشن: در این بخش موجودی تمام محصولات به اتمام رسیده بود. اما می توانیم بگوییم که مدل های زیبا و بادوامی را دلیچی عرضه می کرده است.
  • شلوار زنانه: درست است که نام این بخش شلوار زنانه است، اما وقتی به این قسمت از سایت مراجعه کنید خواهید دید که عرضه ست سویشرت و شلوار بسیار بیشتر از عرضه شلوار تک می باشد. اما باید گفت که ست های ارائه شده بسیار زیبا هستند و قیمت مناسب یک ویژگی بسیار مهم و مثبت دلیچی در این بخش می توان برشمرد. خانم های خوش پوش بازدید این قسمت سایت را از دست ندهند.
  • بافت و ژاکت و پلیور: در این بخش تنوع محصول بسیار پایین است به طوری که تنها دو محصول ارائه شده است و در این دو محصول هم اتمام موجودی خورده اند.
  • کفش زنانه: بوت و نیم بوت زنانه، کفش تخت، کفش کتانی و ورزشی، کفش مجلسی و پاشنه بلند، صندل، لوازم نگهداری از کفش در این بخش ارائه شده اند.

 

  • در قسمت کفش مجلسی و پاشنه بلند می توانید کفش هایی بسیار زیبا و با قیمت خیلی خوبی را انتخاب نمایید. اما باید گفت که تنوع محصولات ارائه شده در این بخش نسبت به بخش های دیگر کمتر است.
  • در بخش کفش تخت، دلیچی به خوبی عمل کرده است و تنوع بالای محصولات باعث می شود تا مشتری انتخاب راحت تری داشته باشد و بتواند با مقایسه محصولات، کالای مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری کند. دلیچی در این بخش به ارائه محصولاتی از بهترین برندهای ایرانی پرداخته است و با توجه به اینکه قیمت این محصولات در کنار کیفیت آن بسیار صرفه اقتصادی دارد، دلیچی توانسته است رضایت مشتریان را در این بخش جلب نماید.

  • قسمت لوازم نگهداری از کفش: در زمان نگارش این مقاله تنها یک محصول در این بخش تعریف شده بود که متاسفانه موجودی آن هم به اتمام رسیده بود. اما باتوجه به اینکه دلیچی کفش های متعددی را به فروش می رساند، اگر کمی در این بخش بیشتر کار کند می تواند مشتریان ثابتی را برای خود به وجود آورد.
  • صندل: در این بخش دلیچی بسیار خوب عمل کرده است و مدل های گوناگون متناسب با سلایق گوناگون را در سایت خود قرار داده است. قیمت صندل های عرضه شده در سایت بسیار مناسب است. محصولات این بخش اکثریت شامل تخفیف هستند.

 

در صفحه خرید کفش شما می توانید اطلاعات زیر را در مورد محصول مورد نظر مشاهده و مطالعه کنید. کشور صاحب برند، کشور تولید کننده، مناسب برای کدام فصل است، جنس کفش، ملاحظاتی که باید در نگهداری محصول انجام داد، نحوه بسته شدن کفش.

  • کیف زنانه: کیف دستی و کیف دوشی زنانه، کیف پول زنانه، کوله پشتی انواع محصولاتی است که در دلیچی عرضه شده است. البته باید بگوییم که تنوع محصول در این قسمت بسیار پایین است.

 

  • بچه گانه: شامل سه بخش دخترانه، پسرانه، بهداشت و سلامت کودکان می باشد.
  • در بخش دخترانه شما می توانید لباس زیر، مایو و کفش ورزشی متناسب با سن فرزندتان را مشاهده نموده و خرید کنید. قیمت محصولات ارائه شده در این بخش با توجه به جنس اجناس بسیار خوب و منطقی است.
  • در بخش پسرانه شما می توانید کفش ورزشی، پیراهن پسرانه، دمپایی و لباس زیر پسرانه را مشاهده کنید. این قسمت نیز عملکردی یکسان و مشابه با بخش دخترانه دارد. هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت محصولات خوبی ارائه شده است.
  • در زمان نگارش این مقاله بخش بهداشت و سلامت کودکان دلیچی، موجودی نداشت و متاسفانه نمی توانیم ارزیابی درستی از آن داشته باشیم.

**پرفروش ترین ها

در این بخش شما می توانید محصولاتی را که هم تخفیف بالایی خورده اند و هم بیشتر به فروش رفته اند را مشاهده کنید. قیمت بسیار مناسب لباس ها در این بخش هر فردی را برای خرید وسوسه می کند. پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه محصول خود را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید، حتما از این قسمت ابتدا بازدید کنید تا اگر محصول شما در این بخش قرار دارد، با تخفیف بیشتری خرید خود را انجام دهید.

**رتبه سایت دلیچی

همانطور که در مقالات قبل گفته ایم برای انتخاب و رتبه بندی سایت های فروشگاه های اینترنتی معیارهای مشخصی تعیین شده است. با در نظر گرفتن آن معیارها دلیچی در جایگاه سوم قرار دارد.

**ارتباط و پشتیبانی دلیچی

دلیچی در اینستاگرام خود بیشتر مطالب آموزشی را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. اگر می خواهید از مطالب جدید در این حوزه خبردار باشید، آسان ترین راه برای شما استفاده از پست های آموزشی صفحه اینستاگرام دلیچی می باشد. دقت داشته باشید که از طریق اینستاگرام نمی توانید خرید انجام دهید. شما می توانید تنها از طریق سایت خرید کنید.

شما می توانید برای ارتباط با دلیچی از راه های زیر اقدام نمایید:

از طریق سایت به آدرس www.dolichi.com

تماس با شماره تلفن های 6697672-021 و 66921841-021

از طریق دایرکت صفحه اینستاگرام به آدرسdolichicom@

ارسال ایمیل به آدرس contact@dolichi.com

کارشناسان دلیچی جهت پاسخگویی به مشتریان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 18 و پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 13 به طور مستقیم به مشتریان خود پاسخ می دهند.

 

**مجله مد

دلیچی مانند فروشگاه های اینترنتی دیگر قسمتی از سایت خود را به مجله مد و فشن اختصاص داده است تا مشتریانی که به این موضوعات علاقه مند هستند از این بخش استفاده نموده و لذت ببرند.

شما می توانید مطالبی در مورد مد و پوشاک، سلامتی و زیبایی، هنر و فرهنگ، تکنولوژی، سبک زندگی، مصاحبه ها، رویدادها و پادکست را مشاهده کنید. مطالبی که در دلیچی مگ آورده شده است مطالبی کوتاه هستند اما اطلاعات لازم و کافی را به شما می دهند. عکس هایی که در این قسمت ارائه شده است باعث می شود تا درک مطلب برای خواننده به خوبی صورت گیرد.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید مطالب کوتاه ولی آموزنده و جالب بخوانید این بخش سایت را از دست ندهید.

**جدید ترین ها

در این بخش جدیدترین محصولاتی که در سایت عرضه شده است را می توانید مشاهده کنید. برای محصولات در این قسمت هم مانند محصولات سایر بخش های سایت تخفیف های خوبی قرار داده شده است.

**تخفیف ها

دلیچی جشنواره های تخفیف برگزار نمی کند. بلکه به صورت کلی بر روی اکثریت محصولات موجود در سایت تخفیف های خوبی قرار می دهد. اما تخفیف های هفتگی خوبی برگزار می کند. در سایت قسمتی از منو به بخش بیشترین تخفیف اختصاص یافته است. شما می توانید با مراجعه به این قسمت محصولات قرار گرفته در این بخش را با تخفیف های بسیار زیادی خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که این فرصت را از دست ندهید.

برای اطلاع از جدیدترین تخفیفات و محصولات ارائه شده، می توانید در خبرنامه دلیچی عضو شوید. برای این کار تنها کافی است که آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا دلیچی شما را در جریان آخرین اخبار سایت خود قرار دهد.

 

**کارت هدیه

متاسفانه دلیچی مانند فروشگاه های اینترنتی چون دیجی استایل، خانومی و تگ موند، امکان خرید کارت هدیه را ندارد.

**ارسال کالا

دلیچی به مشتریان هفت روز فرصت می دهد تا در صورتی که کالای خریداری شده مشکلی دارد را برگشت دهند. اگر کالایی که خریده اید شرایط زیر را داشته باشد، دلیچی آنها را عودت می دهد.

در صورتی که کالای مشاهده شده در سایت با کالای شما مغایرت داشته باشد. یعنی مثلا دارای پارگی یا زدگی است، شما در این شرایط باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، فرم بازگشت کالای خود را پر کنید و فروشگاه را از این طریق مطلع سازید تا شامل بازگشت کالا به هزینه دلیچی شود. اما باید توجه داشته باشید اگر کالایی را برای مصرف تجاری و به صورت عمده خریده باشید، شامل شرایط بازگشت نمی شود.

لباس های زیر مانند لباس خواب و .. به دلیل مسائل بهداشتی به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد.

لباس های نوزادی به دلیل مسائل بهداشتی قابل تعویض نمی باشند.

کفش در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیز بوده باشد، خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض هستند.

زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان مرجوع شدن و یا تعویض سلیقه ای ندارند.

عطر و ادکلن در صورتی که پلمپ باشد و آسیب ندیده باشد قابل تعویض هستند.

عودت ساعت، فقط در زمان تحویل قابل انجام است. بعد از تحویل کالا و تائید صحت و سلامت قابل تعویض نمی باشد.

کیف و کوله و محصولات چرمی در شرایطی که کاملا سالم باشد و متعلقات آن همراه کالا باشد، قابل تعویض و عودت خواهد بود.

لوازم آرایشی و بهداشتی امکان مرجوع شدن ندارد.

کالا باید حتما با جعبه اصلی خود، اتیکت و بارکد کالا برگشت شود.

اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه آن نیز الزامی است.

دلیچی در بخش آرایشی و بهداشتی، نسبت به عوارض جسمی و بیماری های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی و عطر مسئولیتی ندارد.

اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب سایت دلیچی، صرفا جهت اطلاع رسانی به کاربر است و جنبه مشاوره ندارد. دلیچی هیچ مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته بندی کالا ندارد. مسئولیت آن با شرکت تولید کننده کالا است.

برای فرآیند بازگشت کالای خود به دلیچی، باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و از بخش مرجوعی فرم ارجاع کالا را پر نمایید. بازگشت کالا صرفا با هماهنگی کارشناسان میسر خواهد بود. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات مشتریان جدا خودداری کنید.

می توانید از طریق ایمیل به آدرسcontact@dolichi.com  به مسئول پشتیبانی نیز درخواست بازگشت خود را ثبت کنید.

در صورتي كه براي پرداخت هزینه خرید خود شیوه کارت به کارت را انتخاب کرده اید باید مبلغ خود را به شماره کارت ثبت شده در سایت واریز کنید. سپس فرمی که در این قسمت قرار دارد را تکمیل نمایید. اطلاعاتی که باید تکمیل کنید شامل آدرس ایمیل، شناسه سفارش، تصویر فیش بانکی، نوشتن متن پیام  می باشد.

 

در پایان به جمع بندی مطالب گفته شده می پردازیم.

به طور کلی باید گفت که دلیچی یک فروشگاه هایی است که اغلب محصولات ارائه شده در آن از برندهای ایرانی می باشد. به طور تخصصی تنها در حوزه پوشاک و کفش فعالیت می کند و مانند بسیای از فروشگاه های دیگر فروش محصولات از حوزه های دیگر در سایت خود انجام نمی دهد. همین باعث شده است سرعت سایت بالا باشد. زیرا زمان کمتری برای بروز رسانی اطلاعات لازم دارد. رابط کاربری ساده ای دارد. چینش سایت خوب است و کاربر دچار سردرگمی نمی شود. تنها ایرادی که می توان به آن گرفت این است که نظر مشتریان در سایت نبود و این کار را برای مشتری هنگام خرید سخت می کند. زیرا مشتری هیچ تصوری در مورد آن محصول ندارد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.