در ایستگاه ششم بررسی فروشگاه های اینترنتی، به فروشگاه اینترنتی شیکسون رسیدیم. در این مقاله سعی می کنیم تا باهم بخش های مختلف این فروشگاه را بررسی کنیم و به بیان نقاط قوت و ضعف این فروشگاه بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی شیکسون اولین سایت تخصصی مد و خرید آنلاین مانتو، لباس و زیورآلات در ایران است که جدیدترین کالاهای مد روز و منحصر به فرد را در اختیار مشتری قرار می دهد. امکان مشاهده و مقایسه محصولات و ست کردن پوشاک و زیورآلات، از مزیتهای استفاده از فروشگاه شیکسون می باشد. شما می توانید قبل از خرید، اطلاعاتی در مورد محصولی که موردنظر شما است را مشاهده کنید. البته باید بگوییم که یکی از نقاط ضعف شیکسون در این است که مبدا برند و کشور تولید کننده محصول را مشخص نمی کند و در قسمت اطلاعات محصول هم نوشته نشده است.

فروشگاه شیکسون مانند فروشگاه دیجی کالا، این امکان را برای شما فراهم کرده است که علاوه بر خرید محصول به صورت آنلاین، بتوانید کالای خود را هم به صورت آنلاین به فروش برسانید. اگر تولید کننده، صاحب برند و یا حتی وارد کننده هستید می توانید با نمایش کالای خود در ویترین شیکسون مشتریان خاص خود را پیدا کنید. برای این کار ابتدا فرم ثبت نام موجود در سایت را تکمیل کنید. در مرحله بعد منتظر باشید تا پنل شما تایید شود. سپس محصولات خود را با تصاویر، قیمت و توضیحات درج کنید. گزارش فروش کالا و تغییر وضعیت سفارشات را از پنل مشاهده کنید. پس از تحویل سفارشات منتظر تسویه حساب باشید.

خدماتی که شیکسون به فروشندگان می دهد به این شرح است: 1) دریافت کالای شما از سراسر ایران. 2) عکاسی اختصاصی از محصولات شما. 3) دریافت وجه از مشتری و تسویه منظم. 4) بازاریابی و فروش. 5) تبلیغ کالای شما در شبکه های اجتماعی. 6) تولید محتوای اختصاصی برای کالای شما. 7) ارسال به سراسر ایران.

همچنین باید بگوییم که شیکسون عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی است. نشان عالی رضایتمندی مشتری را در کارنامه خود دارد و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه و تجارت وزارت بازرگانی می باشد. این موارد باعث می شوند تا مشتری این اطمینان را در هنگام خرید داشته ابشد که از فروشگاهی معتبر و ثبت شده در حال خرید است.

به گفته مدیران شیکسون آنها بر این باور هستند که صداقت، مهمترین راه تداوم یک کسب و کار است. تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگی های محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول، دقیق در همان وضعیتی که هست، در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی محصول چه در حد تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خود داری کند. در عین حال شیکسون سعی دارد تا با نمایش تصاویر حرفه ای زیبا و چشم نواز، از محصولات فضایی شیک و دلنشین برای شما مهیا کند تا پروسه خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود. اگر محصول ارائه شده توسط شیکسون دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.  

 

**بخش های فروشگاه اینترنتی شیکسون

بعد از اینکه یک شناخت اجمالی از فروشگاه شیکسون به دست آوردیم، بهتر است به سراغ قسمت های مختلف سایت فروشگاه برویم و با بخش های مختلف آن آشنا شویم. فروشگاه شیکسون، منویِ سایت خود را به بخش های مختلفی تقسیم کرده است. زنانه، مردانه، بچگانه، لباس، کیف و کفش، عطر و ادکلن، اکسسوی، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، زیر قیمت بازار، تک سایزها، ست ها و وبلاگ بخش های مختلفی است که شما در قسمت منو مشاهده خواهید کرد.

    • زنانه:این بخش شامل زیر مجموعه های لباس، کفش، کیف، زیور آلات، ساعت، عینک، اکسسوری، عطر و ادکلن می باشد.
  • لباس: لباس مجلسی، مانتو، بافت و ژاکت و پلیور، چادر و مقنعه، شلوار و ساپورت، ست زنانه، شال و روسری، پالتو و کاپشن و بارانی، لباس زیر، مایو، دامن و شلوارک، تونیک و تاپ و شومیز و بلوز، شال گردن و کلاه و دستکش.
  • در قسمت لباس زنانه می توان گفت که تنوع محصولات بسیار بالا است اما در صفحه محصول توضیحات کاملی در مورد آن وجود ندارد. از همه مهم تر این است که کشور صاحب برند اصلا مشخص نشده است.
  • در قسمت مانتو می توان برندهای داخلی نسیم، میخک و مرسده و از برندهای خارجیAILI،AILI،AKEL.AKSISرا نام برد.
  • در مورد بخش چادر و مقنعه باید گفت که تنها 4 مدل چادر مجلسی زنانه ارائه شده است و مقنعه اصلا در سایت موجودی ندارد.
  • در بخش شال گردن و کلاه و دستکش، تنوع محصولات عرضه شده کم است. شما تنها دو مدل دستکش نخی را مشاهده خواهید کرد. در مورد کلاه هم باید بگوییم که تنها 6 مدل کلاه عرضه شده است.

  • در قسمت دامن و شلوارک تنوع محصولات زیاد است. مدل های مختلف در رنگبندی متفاوت ارائه شده است که این امکان را به وجود آورده است تا افراد با سلایق گوناگون به خرید محصول موردنظر خود بپردازند. از جمله برندهایی که در این بخش می توان نام برد سون پون، مرسده وhodik.comمی باشد.

  • کفش: کفش پاشنه بلند، بوت و نیم بوت، کفش ورزشی، کفش تخت، صندل، دمپایی و روفرشی.
  • کیف: کیف کوله، کیف مجلسی، کیف پول، کیف دستی، کیف دوشی، کیف پاسپورتی، ساک ورزشی و چمدان محصولات عرضه شده در این بخش می باشند.

کیف زنانه: در این بخش تنوع محصولات بسیار بالا است. مدل های مختلف با رنگبندی متفاوت در سایت ارائه شده است. اما باید کفت که کمی نسبت به سایت های دیگر قیمت ها گران تر است.

در قسمت کیف پول زنانه شاهد تنوع بالای محصولات می باشیم. طرح های ارائه شده و رنگ بندی اجناس خوب است و کاربر از دیدن این بخش سایت خسته نمی شود.

  • در زمان نگارش این نوشتار متاسفانه کیف مجلسی زنانه و کوله زنانه موجودی نداشت و ما نمی توانیم در مورد آنها نظری بدهیم.
  • زیورآلات: انگشتر، ست و نیم ست، گوشواره، النگو و دستبند، گردنبند، پابند، آویز ساعت و پیرسینگ را در این بخش می توانید مشاهده کنید.
  • در بخش انگشتر تنوع محصول بالا است و محصولاتی زیبا ارائه شده اند.
  • نیم ست های بسیار زیبایی در این بخش عرضه شده است. تنوع بالا و قیمت مناسب را می توان از نقاط قوت شیکسون در این بخش برشمرد.

    • مردانه: این بخش خود شامل زیرمجموعه های لباس، کفش، کیف، زیورآلات، ساعت، عینک، اکسسوری، عطر و ادکلن می باشد.
  • لباس: تی شرت و پولوشرت، پیراهن، باعت و پلیور، جلیقع و ژیله و ژاکت، سوئیشرت و کاپشن، کت و پالتو، شلوار، ست مردانه، شال گردن و کلاه و دستکش، لباس زیر، مایو محصولاتی هستند که در این بخش ارائه شده اند.پیراهن مردانه: در بخش پیراهن مردانه برندهایpolo،Nike،Reebok، ام کا، پوشیکا، سون پون و سیاژ را می توان نام برد. تنوع محصولات در این بخش خوب است و طرح های مختلفی هم ارائه شده است. در مورد کاپشن مردانه باید بگوییم که تنوع نسبتا خوبی در ارائه محصولات شاهد هستیم.

 

  • کفش: بوت و نیم بوت، کفش ورزشی، کالج، کفش تخت، صندل، دمپایی و روفرشی محصولاتی هستند که شیکسون آنها را در سایت خود قرار داده است.
  • کیف: کیف کوله، پول، دستی، اداری، دویشی، ورزشی، چمدان را می توانید در این قسمت مشاهده کنید.
  • زیورآلات: شیکسون انگشتر، دستبند، گردنبند، ست را در این بخش قرار داده است.
  • عطر و ادکلن: برندهایVersace،EDUAL،BurBerryوChanelاز جمله برندهایی است که در سایت موجود می باشند. عطر و ادکلن های موجود در سایت از طعم های مختلفی هستند و این نشان می دهد که سلایق گوناگون در نظر گرفته شده است.

    • بچگانه: این بخش به زیربخش های دخترانه، پسرانه، نوزاد، بازی و سرگرمی کودک تقسیم شده است.
  • دخترانه: شامل لباس دخترانه، کفش دخترانه، کیف دخترانه، اکسسوری دخترانه می باشد.
  • پسرانه: شامل لباس پسرانه، کفش پسرانه، کیف پسرانه، اکسسوری پسرانه می باشد.
  • نوزاد: شامل لباس نوزاد، کفش نوزاد، اکسسوری نوزاد است.
  • بازی و سرگرمی کودک: اسباب بازی، وسایل سرگرمی کودک در این بخش قرار داده شده اند.

محصولاتی که در این بخش ارائه شده اند از تنوع قابل قبولی برخوردار است و می توان با توجه به قیمت آنها گفت که شیکسون عملکرد مناسبی در این بخش داشته است.

    • اکسسوری : زیورآلات مردانه، زیورآلات زنانه، ساعت، عینک، دیگر اکسسوری
  • عینک: شامل عینک زنانه و مردانه می باشد.

در این بخش شما می توانید بندهای عینک متنوعی را مشاهده کنید. در مورد عینک باید گفت که کیفیت و تنوع عینک های موجود در سایت خوب است. تنها نقدی که می توان بر این قسمت سایت داشت این است که برای دیدن انواع مدل عینک ها باید از صفحه دوم شروع به بازدید از سایت کنید و این باعث می شود تا خیلی از مشتریان ازخرید کردن منصرف شوند.

  • ساعت: ساعت زنانه و مردانه

ساعت هایی که شیکسون در سایت خود عرضه کرده است از برندهای مختلف و در بازه قیمتی متفاوت است و این امکان را به مشتری می دهد تا به راحتی اقدام به انتخاب و خرید کند. در این بخش شما می توانید ست ساعت زنانه و مردانه را نیز مشاهده کنید.

  • زیورآلات مردانه: این بخش شامل انگشتر، دستبند، گردنبند، ست می باشد.
  • زیورآلات زنانه: انگشتر، ست کامل و نیم ست، گوشواره، النگو و دستبند، گردنبند، پابند، آویز ساعت، پیرسینگ

در مورد آویز ساعت باید بگوییم که متاسفانه تنوع محصولات پایین است اما جنس آویزهای ساعت از استیل می باشد و این را می توان نقطه قوت کار دانست.

  • دیگر اکسسوری : شیکسون این بخش را شامل پاپیون، کراوات، کمربند، دستمال گردن، دکمه سر دست معرفی کرده است. اما متاسفانه در زمان نگارش این مقاله تنها کمربند در سایت موجود بود و بقیه موارد موجودی نداشتند.

 

    • آرایشی و بهداشتی: محصولات این دسته به سه بخش زنانه ، مردانه، بچگانه تقسیم شده اند.
  • زنانه: در این بخش وسایل آرایش صورت، چشم و ابرو، لب، ناخن، مراقبت از پوست و بدن، مراقبت از مو، مراقبت از پوست صورت، مراقبت از دهان و دندان، لوازم شخصی برقی، اکسسوری، ابزار سلامت قرار داده شده است.

اگر بخواهیم در مورد لوازم شخصی برقی صحبت کنیم باید در مرحله اول به معرفی آنها بپردازیم. لوازمی که اغلب مورد استفاده خانم ها قرار می گیرند شامل سشوار، اتو مو، دستگاه فرکننده مو و برس پاکسازی می باشند.

سشوار: سشوار وسیله ای است که برای خشک کردن و حالت دادن موی سر به کار می رود. سشوار انواع مختلفی دارد. در برخی از مدل ها شما می توانید با تنظیم سرعت موتور، سرعت دمش هوا را تغییر دهید. در هنگام خرید سشوار سعی کنید که حتما به وزن آن توجه داشته باشید. توصیه ما به شما این است که سشوار با وزن کم و توان بالا را خریداری کنید. زیرا بسیار منطقی است که یک وسیله یک کیلو گرمی را نتوانید در بالای سر خود نگه دارید. نهایتا وزن سشوار باید 500 گرم باشد تا شما در حین کار خسته نشوید.

در قسمت لوازم برقی شخصی تنوع محصولات خوب است و شما می توانید سشوارهایی از برندهای مختلف را مشاهده کنید.

اما در قسمت لوازم آرایشی صورت، تنوع محصولی را شاهد نیستیم. تنها دو محصول در این قسمت عرضه شده است.

در بخش آرایشی می توان برندهایEliza،VQV،hodik.comرا نام برد.

  • مردانه: این بخش شامل بهداشت صورت، مراقبت از پوست و بدن، مراقبت از مو، مراقبت از دهان و دندان، لوازم شخصی برقی، اکسسوری، ابزار سلامت می باشد.

در قسمت لوازم بهداشتی مردانه، ماشین اصلاح را می توان مهمترین و پرکاربردترین وسیله در بهداشت شخصی آقایان دانست. به همین دلیل بهتر است کمی باهمدیگر در مورد ویژگی های این وسیله پرکاربرد آشنا شویم تا در هنگام خرید هم تصمیم بهتری بگیریم.

ماشین اصلاح: ریش تراش یا ماشین اصلاح، ابزاری تیغ دار است که از آن برای تراشیدن موی بدن و معمولا ریش و موهای زاید بدن استفاده می شود. ریش تراش ها به دو نوع ریش تراش برقی و دستی تقسیم می شوند. مزایای ریش تراش دستی که یک بار مصرف است در از ته زدن مو و ایجاد پوستی عاری از هرگونه مو می باشد .پس از استفاده از ریش تراش دستی، رشد مو فاصله زمانی زیادی را می طلبد. از مزایای ریش تراش های برقی سهولت در استفاده از آنها است. ریش تراش های برقی امروزه در بین مردم جایگاه وسیعی پیدا کرده اند و شرکت های مختلف اقدام به تولید ریش تراش با طرح ها و ویژگی های مختلف می کنند.

ملاک هایی که باید در حین انتخاب ماشین اصلاح در نظر داشته باشید 5 مورد است. طراحی بدنه، وزن ماشین ریش تراش، قابلیت شارژ و استفاده با سیم، قابلیت اصلاح خط ریش با خط زن یا تریمر، ضد آب بودن دستگاه.

پیشنهاد ما به شما این است حتما قبل از خرید ماشین اصلاح چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین، ویژگی های گفته شده را در نظر داشته باشید و در مورد ماشین اصلاحی که می خواهید بخرید اطلاعات کافی داشته باشید تا دچار ضرر نشوید.

به طور کلی در بخش لوازم برقی شخصی برندهایی که می توانیم نام ببریم بدین ترتیب هستند:Rozia،braun،Philipsو بابلیس.

    • بچگانه: این بخش شامل زیرمجموعه های مراقبت از پوست و بدن، مراقبت از مو، مراقبت از دهان و دندان، اکسسوری، ابزار سلامت می باشد.
    • لوازم خانگی: این بخش شامل زیر مجموعه های مبلمان، دکوراسیون، کالای خواب و حمام، لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، فرش می باشد.
  • فرش: این بخش خود شامل فرش ماشینی، فرش دستبافت، تابلو فرش، گلیم و گبه، پادری و کناره است.
  • لوازم خانگی برقی: در این بخش می توانید لوازم پخت و پز، لوازم نظافت، لوازم تهویه، یخچال و فریزر را مشاهده کنید.
  • کالای خواب:در بخش کالای خواب محصولات زیر عرضه شده است. کیسه خواب بچگانه، بالش طبی، سرویس خواب نوزاد، است لحاف، کاور سرویس دونفره، ست روتختی عروس.
  • دکوراسیون: لوازم تزئینی، ظروف کریستال، سفال و سرامیک، صنایع دستی، ساعت دیواری، پرده  و رومیزی محصولاتی هستند که می توانید در این بخش مشاهده کنید.

در قسمت دکوراسیون اگر به بخش لوازم خانگی مراجعه کنید، با تنوع طرح زیادی در حوزه روکش کوسن مواجه خواهید شد. طرح های زیبا و رنگ بندی مناسب را می توان از نقاط قوت شیکسون در این بخش دانست.

  • مبلمان: این بخش شامل مبل کلاسیک، مبل استیل، مبل راحتی، مبلمان ال، سرویس ناهارخوری، سرویس خواب و مبل تختخواب شو می باشد.
  • لوازم آشپزخانه: لوازم پخت و پز، ظروف آشپزخانه، وسایل جانبی آشپزی، شست و شو و نظافت را در این بخش می توانید مشاهده کنید.

 

    • زیر قیمت ها: دراین بخش شما می توانید کالاها را با تخفیف خوبی خریداری کنید.
    • ست ها: در این قسمت شما می توانید یک ست کامل لباس را با قیمت مناسبی خریداری کنید. البته باید بگوییم که تنوع بالایی در ارائه ست لباس وجود ندارد و تنها سه مدل ست لباس ارائه شده است.
    • تک سایزها: در قسمت تک سایزها همانطور که از اسمش هم پیدا است، شما می توانید محصولاتی را که تنها یک سایز از آنها باقی مانده اند را مشاهده کنید. محصولاتی که در این قسمت قرار دارند به دلیل تک سایز بودن تخفیف های بالایی را شامل می شوند. البته پیشنهاد ما این است که حتما قبل از هر خرید اینترنتی، قیمت آن محصول را در چند فروشگاه اینترنتی سرچ کنید تا بتوانید خریدی با قیمت مناسب انجام دهید. این تجربه ای است که ما از بررسی فروشگاه های مختلف کسب کرده ایم و آنرا در اختیار شما می گذاریم.

 

**ارتباط و پشتیبانی سایت شیکسون

برای ارتباط با بخش پشتیبانی می توانید از راه های زیر اقدام کنید.

تماس با تلفن های 09021086062 و 09021086063 .

ارسال ایمیل به آدرسsupport@shixon.com  

ارسال درخواست در سایت به آدرسshixon.com . در این بخش باید فرم تماس را به طور کامل پر کنید.

ساعات پاسخگویی کارشناسان پشتیبانی شیکسون به مشتریان به این صورت است: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 16 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 13.

**مجله مد

شیکسون برخلاف بسیاری از سایت های دیگر نام این بخش را مجله مد نگذاشته است و آنرا با نام وبلاگ در سایت خود قرار داده است. در این قسمت شما می توانید مطالبی در مورد موضوعاتی مانند مد و لباس، زیبایی و سلامت، سبک زندگی، فرهنگ و هنر، سرگرمی، راهنمای خرید از سایت و اخباری در مورد شیکسون را مطالعه کنید. اگر علاقه مند به خواندن مطالب جدید هستید می توانید از این قسمت سایت هم بازدیدی داشته باشید.

**تخفیف ها

شیکسون به طور کلی بر روی محصولات خود تخفیف هایی را قرار داده است. اما یکی از تخفیف هایی که قرار داده است برای نصب و معرفی اپلیکیشن شیکسون به دوستان است که تا 35 هزار تومان برای خرید تخفیف داده می شود.

تخفیف های دیگر شیکسون به صورت برگزاری جشنواره های مختلف می باشد.

**کارت هدیه

متاسفانه شیکسون هم مانند فروشگاه دلیچی امکان کارت هدیه را در سایت خود ندارد.

**خرید

برای خرید کالا از سایت شیکسون نیازی نیست که حتما در سایت عضو شوید. شما می توایند به صورت مهمان در سایت به ثبت سفارش خود بپردازید. اما شیکسون برای اعضای سایت خود امتیازات ویژه ای را در نظر گرفته است که به بیان آنها می پردازیم.

امکان ارسال خبرنامه، بهره مندی از تخفیفهای ویژه، اولویت ارسال اجناس محدود، اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید، احتساب امتیازهای دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی.

در صورتی که کالایی در سایت موجود نباشد، شما نمی توانید آنرا ثبت سفارش کنید. بلکه می توانید از طریق انتخاب گزینه "به من اطلاع بده"، تمایل خود را به اطلاع یافتن از موجودی کالا اعلام کنید. در این صورت زمانی که کالای مورد نظر موجود شود از طرف شیکسون برای شما ایمیلی خواهد آمد و شما را مطلع خواهد ساخت.

شیکسون این امکان را قرار داده است که شما می توایند به صورت تلفنی هم سفارش خود را ثبت کنید.

زمانی که سفارش خود را ثبت کردید، از طریق پیامک و ایمیل سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود. کد رهگیری هم برای مشتری ارسال می شود تا بتوانند وضعیت کالای خود را که از طریق پست پیشتاز ارسال می شود را چک کنند.

 

**بسته بندی و ارسال

یکی از مهمترین مراحل پردازش سفارشات در شیکسون مرحله کنترل کیفیت و بسته بندی محصولات می باشد. به گفته مدیران شیکسون در این واحد قبل از بسته بندی سفارشات، تک تک محصولات به طور دقیق بررسی می شود تا سفارشات در بالاترین کیفیت ممکن و بدون اشکال و ایراد ظاهری و فنی به دست خریداران محترم برسد. البته هر محصول قبل از ورود به انبارهای شیکسون توسط واحد کنترل کیفیت، مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و سپس به موجودی انبار اضافه می گردد ولی به دلیل اطمینان هرچه بیشتر در ارسال کالای باکیفیت، کنترل کیفیت نهایی قبل از بسته بندی سفارش نیز ضروری می باشد.

بعد ار کنترل کیفی، محصولات به واحد بسته بندی ارسال می گردند تا با توجه به جنس و ابعاد کالای مورد نظر، بسته بندی مناسب برای آن صورت گیرد. بعد از کنترل کیفیت و بسته بندی محصولات، هولوگرام امنیتی با لوگوی شیکسون جهت اطمینان از پلمب بودن سفارش، روی درب جعله ها نصب می گردد و لذا خریداران گرامی می بایست در هنگام تحویل سفارش، از وجود هولوگرام شیکسون روی جعبه ها اطمینان حاصل نمایند. در غیر این صورت شیکسون در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.

**شرایط مرجوعی کالا

فروشگاه اینترنتی شیکسون با داشتن نمایندگی در بیش از 30 شهر کشور امکان ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن را دارد و تمامی خدمات بسته بندی و ارسال سفارشات بالای 450 هزار تومان به صورت رایگان ارائه می شود.

امکان تسویه حساب محصول خریداری شده درب منزل( در تهران با استفاده از دستگاهpos  و در شهرستان ها به صورت نقدی) وجود دارد. همچنین امکان پرداخت به صورت آنلاین و با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب نیز فراهم شده است.

محصولات شیکسون به صورت ارسال با پست پیشتاز به سراسر کشور انجام می شوند.

در شهر تهران امکان تحویل اکسپرس رایگان ویژه سفارش هایی است که محل تحویل آنها تهران است و فقط شامل سفارش هایی با ارزش بیش از 150 هزارتومان می شود. سفارش هایی با مبلغ کمتر از 150 هزار تومان توسط مامور تحویل سفارش شیکسون تحویل داده می شود ولی هزینه ارسال حساب می شود.

هزینه ارسال در صورتی که برای شهر تهران باشد 13000 تومان و برای شهرهای دیگر 18000 تومان می باشد. در صورتی که خرید بالای 450 هزار تومان باشد ارسال رایگان است.

برای سفارش های تهران می توانید روز و ساعت تحویل کالا را مشخص کنید. در شهرهایی که شیکسون دارای نمایندگی می باشد تنها ساعت تحویل قابل تنظیم است. در ارسالهای پستی امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد. بسته به اداره پست تحویل داده می شود و برای همین امکان تعیین زمان خاصی وجود ندارد.

سفارش هایی که در شهر تهران است طی 3 تا 5 روز کاری و در شهرستان ها 5 تا 7 روز کاری طول می کشد تا سفارش تحویل داده شود.

در صورتی که کالا دچار اشکال فنی باشد، طی 10 روز کاری که از زمان تحویل گرفتن کالا توسط مشتری محاسبه می شود، شیکسون آن کالا را با کالای دیگری تعویض می کند و در صورت خواست مشتری هزینه آن برگشت داده می شود.

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

اگر کالایی که خریداری کرده اید دارای آسیب دیدگی باشد، باید با خدمات پس از فروش شیکسون تماس بگیرید. در اسرع وقت کارشناسان به این موضوع رسیدگی می کنند.

اکر کالایی را که خریده اید با آنچه که در سایت دیده بودید تفاوت داشت با خدمات پس از فروش تماس بگیرید. در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود.

 

در آخر باید بگوییم که فروشگاه شیکسون با اینکه تنوع محصول خوبی دارد اما به خاطر اینکه برندهای زیادی را پوشش نمی دهد دچار ضعف است.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از همراهی شما.