در ادامه سلسله بررسی فروشگاه های اینترنتی به ایستگاه هشتم رسیدیم. در این ایستگاه قرار است تا با همراهی شما به بررسی فروشگاه اینترنتی بانی مد بپردازیم. سعی می کنیم تا بخش های مختلف این فروشگاه بزرگ را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف هر بخش را بیان نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است. این فروشگاه ابتدا با تمرکز بر بخش پوشاک فعالیت خود را شروع کرد اما در ادامه دامنه فعالیت های خود را گسترش داد و در حوزه های لوازم خانه و لوازم آرایشی هم فعالیت می کند.

بانی مد با بیش از 400 برند ایرانی و بین المللی همکاری می کند. این فروشگاه عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می باشد. دارنده نماد اعتماد الکترونیکی است و نشان ملی ثبت را در کارنامه خود دارد. همه اینها نشان می دهد که بانی مد یک فروشگاه اینترنتی معتبر است و شما می توانید با خیال آسوده تری به خرید از آن بپردازید.

**بخش های فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروشگاه بانی مد، منوی سایت خود را به بخش های مختلفی تقسیم کرده است که به ترتیب آنها را نام می بریم.

مردانه، زنانه، نوجوان، بپچگانه، سایز بزرگ، ورزشی، زیبایی و سلامت، لوازم خانگی، بازی و سرگرمی ، لوازم تحریر، برندها و فروش ویژه قسمت هایی هستند که شما می توانید در منو سایت بانی مد مشاهده کنید. در ادامه این مطلب تلاش داریم تا هر بخش را به طور کامل معرفی و بررسی کنیم.

  • زنانه: این بخش شامل قسمت های لباس زنانه، کیف و کفش، اکسسوری و زیورآلات می باشد.
  • لباس زنانه: شامل جین، شلوار، کت و کاپشن و بارانی و پالتو، سویشرت و هودی، پلیور و ژاکت، جلیقه و لباس ست زنانه، مانتو وپانچو، شلوار کتان، شلوار پارچه ای و مجلسی، پیراهن و تونیک و سارافون، سرهمی، شومیز و بلوز، تاپ و تیشرت، لباس راحتی و خواب، دامن، شلوارک، لباس زیر، لگ و جوراب و جوراب شلواری می باشد.

در قسمت لباس زنانه فیلترهای متعددی وجود دارد که شما می توانید با اعمال آنها به راحتی لباس مورد نیاز خود را پیدا کنید. فیلترهایی که در این بخش قرار دارند شامل جدید ترین، بیشترین تخفییف، کمترین قیمت، بیشترین قیمت و بیشترین فروش می باشد.

محصولات ارائه شده در این قسمت از برندهای معتبر ایرانی و خارجی است . برندهای ایرانی مانند جامه پوش آرا، و فروشگاه های خارجی مانند جین وست از جمله برندهایی هستند که شما می توانید محصولات آنها را در سایت بانی مد مشاهده کنید.

بررسی نظرات کاربران نشان می دهد که آنها از محصولات رضایت بالایی دارند. البته اگر به قسمت نظرات کاربران دقت کنید می توانید متوجه می شوید که بیشتر انتقادهایی که انجام شده است، به دلیل نبود راهنمای سایز در برخی محصولات بوده است که پشتیبانی بانی مد به خوبی عمل کرده و با قرار دادن راهنمای سایت و همچنین بازخورد مناسب به کاربر، اعتماد لازم را کسب کرده است.

  • اکسسوری: ساعت، شال و روسری، عینک، کمربند، کلاه و شال گردن و دستکش، جاکلیدی زنانه، اکسسوری مو را در این بخش می توانید مشاهده کنید.
  • زیورآلات: گردنبند، گوشواره، دستبند، انگشتر، ست و نیم ست، پابند در این بخش قرار دارند.
  • کیف و کفش: کفش پاشنه بلند، کفش راحتی، صندل و دمپایی و روفرشی، بوت و نیم بوت، لوازم جانبی و محافظت از کفش، کیف ، کوله پشتی، کیف پول و جاکارتی، چمدان و ساک مسافرتی، کیف ادرای، کیف کمری محصولاتی است که در این بخش عرضه شده است.
  • خرید لوازم جانبی کفش: بر خلاف بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که عملکرد خوبی در این قسمت ندارند، بانی در این بخش بسیار عالی عمل کرده است و محصولات متنوعی قرار داده است. از جمله این محصولات می توان واکس کرمی، اسپری، اسفنج براق کننده چرم، کفی کفش، واکس مایع کفش، اسپری ضدآب و احیا کننده، اسپری جیر را نام برد. برندهایی که در این بخش محصولات آنها عرضه شده است شاملcollonIl،Show،Coimbra،Aldo،Belerto،Danielleeمی شوند.
  • نوجوان: این قسمت خود شامل بخش های پسرانه، دخترانه، کیف و کفش پسرانه و دخترانه، اکسسسوری دخترانه می باشد.
  • پسرانه: تیشرت ، پولوشرت، پیراهن، شلوار جین، شلوار، شلوارک، پلیور و بافت، کاپشن را در این قسمت می توانید ببینید.
  • کیف  وکفش: در این بخش می توانید کیف و کفش متناسب با نوجوانان و کودکان را پیدا کنید.
  • دخترانه: تیشرت ، شومیز و بلوز، پیراهن، شلوار جین، شلوار، شلوارک، پلیور و بافت، سویشرت و هودی، کاپشن، دامن، لباس راحتی، سرهمی، لگ، لباس زیر، جوراب در این بخش ارائه شده است.

 

  • بچگانه: پسرانه، دخترانه، نوزاد، اکسسسوری پسرانه، اکسسوری دخترانه، کیف و کفش پسرانه، کیف و کفش دخترانه محصولات عرضه شده در این بخش می باشند.
  • نوزاد: لباس نوزاد، اکسسوری نوزاد، لوازم غذاخوری، شیشه شیر، لوازم شخصی، کالای خواب کودک و نوزاد، کیف لوازم نوزاد
  • اکسسوری پسرانه: کلاه و شال گردن و دستکش ، کراوات و پاپیون در این بخش قرار دارد.
  • کیف و کفش پسرانه: شامل کفش ، کفش راحتی، صندل و دمپایی، کوله پشتی می باشد.
  • کیف و کفش دخترانه: شامل کفش، کفش راحتی، صندل و دمپایی، کیف، کوله پشتی، کیف دستی و دوشی می باشد.
  • دخترانه: سویشرت و هودی، پلیور و ژاکت، کاپشن، شلواز و شلوارک، شومیز و بلوز دخترانه، پیراهن و تونیک و سارافون، دامن، لباس ست، لباس زیر، جوراب، لباس راحتی و خواب در این بخش ارائه شده است.
  • پسرانه: سویشرت و هودی، پلیور و ژاکت، کاپشن، شلوار و شلوارک، پیراهن، تیشرت ، پولوشرت، لباس ست، لباس راحت یو خوب، لباس زیر، جوراب را در این بخش می توانید مشاهده کنید.
  • سایز بزرگ: مردانه و زنانه

در بخش زنانه می توانید شلوار زنانه و لباس زیر زنانه سایز بزرگ را مشاهده کنید. در بخش مردانه هم می توانید کت و کاپشن مردانه، تیشرت و پولوشرت مردانه، پیراهن مردانه سایز بزرگ را ببینید.

بانی مد این امکان را فراهم آورده است تا مشتریانی که دارای سایز بزرگ هستند نیز بتوانند به خرید لباس مورد نیازشان بپردازند. این بخش با توجه به اینکه در فروشگاه های دیگر به طور جدی به آن پرداخته نشده، جزو نقاط قوت بانی مد می باشد.

افرادی که سایز بزرگ دارند باید نکاتی را حتما در نظر بگیرند که در ادامه به آن می پردازیم.

یکی از مشکلاتی که معمولا بین آقایان و خانم خایی که دارای اضافه وزن زیاد هستند، معمول است، مشکل انتخاب لباس است. آنها برای شرکت در هر مناسبتی، مجبورند تا همه بوتیک ها و مغازه ها را بگردند تا شاید لباس مناسب سایز خود را پیدا کنند. این چرخه گاهی چندین روز طول می کشد، آنها نمی توانند سایز لباس مورد نظر خود را پیدا کنند و در بیشتر مواقع مجبورند تا لباسی بپوشند که سایز آنها نیست. اما آیا می دانستید که می توانید با دانستن نکاتی کاربردی در این زمینه، انتخاب بهتری در مورد لباس اورسایز یا لباس سایز بزرگ مردانه داشته باشید

نکته اول این است که لباس سایز بزرگ با لباس بزرگ تفوات دارد. مثلا یک لباس با سایز دو ایکس لارج در الگوی معمولی افراد جامعه یک سایز بزرگ محصوب می شود اما جزو لباس های سایز بزرگ نیست. در حالیکه لباس های سایز بزرگ لزوما بزرگ نیستند بلکه تناسب در آنها متفاوت است. لباس های مخصوص افراد سایز بزرگ معمولا گشاد هستند و فیت بودن چندان در آنها مطرح نیست.

نکته مهمی که باید به آن توجه نمود این است که شما باید قبل از هرچیز فرم بدن خود را بدانید و با توجه به آن به خرید لباس بپردازید.

  • ورزشی: این قسمت شامل بخش های زنانه، مردانه، کودک و نوجوان، اکسسوری ورزشی می باشد.
  • زنانه: لباس ورزشی، تاپ ورزشی، تیشرت و پولوشرت ورزشی، شلوراک ورزشی، لگ ورزشی، شلوار ورزشی، کفش ورزشی، کیف و ساک ورزشی، جوراب ورزشی را در یان بخش می توانید مشاهده کنید.
  • مردانه: این بخش شامل لباس ورزشی، تاپ ورزشی، تیشرت و پولوشرت ورزشی، شلوارک ورزشی، گرمکن و ست ورزشی، شلوار ورزشی، کفش ورزشی، کیف و ساک ورزشی، جوراب ورزشی می باشد.

  • زیبایی و سلامت:مردانه ، بچگانه، ماسک تنفسی، بدن، لوازم شخصی برقی، مو، پوست، اکسسوری، آرایشی، عطر و ادکلن محصولاتی هستند که در این قسمت قرار دارند.
  • مردانه: بهداشت جنسی، بهداشت و مراقبت بدن، بهداشت و مراقبت پوست، بهداشت و مراقبت مو، دئودرانت و ضدتعریق، لوازم اصلاح مو بخش هایی است که در این قسمت از سایت بانی مد قابل مشاهده می باشد.
  • بچگانه: در این بخش شما می توانید لوازم لازم برای بهداشت و مراقبت از کودک خود را پیدا کرده و در صورت نیاز خرید کنید.
  • پوست: مرطوب کننده پوست، بهداشت پوست، مراقبت پوست محصولاتی هستند که در این بخش قرار دارند.

پوست به عنوان پوشش خارجی بدن ما از دو نظر بسیار اهمیت دارد. یکی به لحاظ زیبایی و دیگری به دلیل جلوگیری از ورود عوامل بیماری زا به بخش های داخلی بدن. همین اهمیت زیاد و البته نیازهای متنوع پوست، موجب شده تا محصولات بسیار متنوعی به منظور پاسخگویی به این نیازها تولید شوند. از جمله این محصولات می توان به کرم دور چشم، کرم ضد آفتاب، کرم ضدلک، کرم ضد چروک و کرم مرطوب کننده اشاره کرد. بانی مد عملکرد خوبی در این بخش داشته و با ارائه محصولات متنوع از برندهای مختلف نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ داده است.

 

  • اکسسوری:مانیکور و پدیکور ، اکسسوری آرایش صورت، کیف و اکسسوری لوازم آرایشی مورد نیاز خود را می توانید در این بخش مشاهده کنید.
  • در این بخش برندهای مختلفی مانندDr Jila،Note،CallistaوMyعرضه شده است. تنوع محصولات ارائه شده بسیار بالا است. کیفیت محصولات هم خوب است . طبق بررسی نظرات کاربران که انجام دادیم، می شود نتیجه گرفت که بانی مد در عکسبرداری و معرفی ویژگی های محصولات عملکرد خوبی داشته و مشتریان از خریدهای خود راضی بوده اند.
  • اگر علاقه مند به خرید و استفاده از لاک های متنوع هستید پیشنهاد ما به شما این است که از این بخش سایت دیدن کنید. شما می توانید لاک های مختلف را دیده و به مقایسه بین آنها بپردازید و در صورتی که نیاز داشتید لاک مورد علاقه خودتان را خرید کنید.
  • همچینین می توانید نظرات سایر افراد را نیز درباره هر لاک بخوانید و آگاهی نسبی خوبی از آن به دست آورید.در کل می توان گفت که نظرات کاربران در این قسمت رضایت آنها را از محصولات خریداری شده نشان می دهد.
  • در قسمت مانیکور و پدیکور شما میتوایند ناخن گیر مخصوص کودک، قیچی ناخن و هم چنین دستگاه مانیکور و پدیکور را مشاهده کنید. محصولات خوبی در این قسمت ارائه شده ولی تنوع محصولات بالا نیست.
  • لوازم شخصی برقی: ابزار حالت دهنده مو، اصلاح و مراقبت بدن، مسواک برقی و سایز لوازم شخصی برقی محصولات ارائه شده در این بخش می باشد.

  • ابزار جانبی آرایش مو: از جمله محصولاتی که در این بخش عرضه شده است می توان موارد زیر را نام برد. برس گرد، برس مو سوزن پلاستیکی، برس مو، شانه موی سر آنتی استاتیک، برس گرد سرامیکی رز، برس تخت، گیره مو زنانه، شانه موی سر با دم استیل، شانه موی جیبی، شانه موی فر و مجعد. اینها محصولاتی هستند که شما می توانید در بانی مد مشاهده کنید.
  • آرایشی: محصولات آرایش لب، آرایش صورت، آرایش چشم و ابرو، آرایش و مراقبت ناخن را در این بخش می توانید مشاهده کنید.
  • عطر و ادکلن : عطر و ادکلن زنانه، بادی اسپلش و اسپری بدن زنانه، عطر و ادکلن مردانه، بادی اسپلش و اسپری بدن مردانه، عطر و ادکلن بونیسکس، ست هدیه محصولات عرضه شده در این بخش می باشند.

اگر فردی علاقه مند به دنیای عطر و ادکلن هستید، پیشنهاد ما به شما این است که از این بخش سایت دیدن کنید و نظرات کاربران را در مورد محصولات مختلف بخوانید. با این کار علاوه بر اینکه با محصولات جدید آشنا می شوید، می توانید از تجربیات سایر افراد هم استفاده کرده و در آینده انتخاب های بهتری در زمینه عطر انجام دهید.

  • لوازم خانه:این بخش شامل لوازم خواب و حمام، آشپزخانه، شستشو و نظافت، دکوراسیون داخلی خانه، لوازم برقی می باشد.
  • لوازم  خواب و حمام: کالای خواب و استراحت ، وسایل حمام، حوله، لوازم سرویس بهداشتی، پتو و لحاف، پادری محصولاتی است که در این بخش ارائه شده است.

  • آشپزخانه: منسوجات آشپزخانه، سرو و پذیرایی را در این بخش می توانید مشاهده کنید.

در قسمت لوازم آشپزخانه شما می توانید حوله آشپزخانه، ست دستمال آشپزخانه، زیربشقابی و دستمال مرطوب لکه بر شیرآلات را مشاهده نمایید.

  • شستشو و نظافت: اگر فردی هستید که به بوی خوش محیط بسیار توجه دارید، این بخش می تواند مورد علاقه شما باشد. در این بخش شما می توانید خوشبو کننده هوا مدنظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید خود اضافه کنیدمحصولات ارائه شده در این بخش شامل دستمال مرطوب، عطر خوشبوکننده محیط، اسپری ضدعفونی کننده منزل، شیشه شور و پک بهداشتی را می باشد. تنوع محصولات در این بخش نسبتا پایین است.
  • دکوراسیون داخلی خانه: شامل گل مصنوعی، مبلمان و وسایل داخلی می باشد.
  • لوازم برقی: در این بخش تنها محصولی که ارائه شده است، جاروبرقی می باشد. باید بگوییم در زمان نوشتن این مقاله تنها دو مدل جاروبرقی در سایت عرضه شده بود.
  • بازی  و سرگرمی: تجهیزات بادی، عروسک و ست اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی و مبارزه، ماشین بازی و وسایل نقلیه اسباب بازی، توپ و بازی های توپی، لگو و پازل و انواع اسباب بازی فکری و آموزشی، ربات اسباب بازی، تاب و سرسره محصولاتی است که در سایت بانی مد در این بخش قرار داده شده است.

مادران عزیز می توانند با مراجعه به این بخش از سایت و دیدن محصولات گوناگون، وسیله مناسب سن کودک خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل خریداری نمایند. همچنین می توانید نظرات سایر کاربران را در این قسمت بخوانید و از تجربه آنها استفاده نمایید. در صفحه هر محصول اطلاعاتی از قبیل کشور سازنده، محدوده سنی و روش استفاده از وسیله نوشته شده است.

  • لوازم التحریر:شامل نوشت افزار، ابزار نقاشی و رنگ آمیزی، لوازم اداری، دفتر و کاغذ می باشد.

در این بخش شما می توانید لوازم التحریر مورد نیاز خود را از برندهای مختلف خریداری کنید.

  • برترین برندها:با کلیک بر روی آیکون "مشاهده همه برندها" تمامی برندهایی که بانی مد محصولات آنها را عرضه می کند نمایش داده می شود. اگر به دنبال محصولات برند خاصی هستید بهترین راه این است که به این قسمت سایت مراجعه کرده و برند مورد نظر خود را انتخاب نمایید. آنگاه به راحتی می توانید ببینید که چه کالاهایی از برند مورد نظرتان در سایت موجود است.

**ارتباط و پشتیبانی سایت بانی مد

بانی مد علاوه بر فعالیت در سایت، در اینستاگرام، تلگرام، آپارات و توئیتر نیز فعالیت داشته و محصولات خود را معرفی می کند.

آدرس صفحه اینستاگرام بانی مد:@banimodecom

برای ارتباط با بخش پشتیبانی بانی مد می توانید از راه های زیر اقدام نمایید.

از طریق تماس با شماره تلفن 02149215

از طریق ارسال ایمیل به آدرسcustomer@banimode.com

از طریق ارسال پیامک به شماره 10001654

از طریق ارسال پیام به واتسپ بانی مدbanisupport

کارشناسان بانی مد به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته پاسخگوی سوالات شما هستند.

همچنین شما می توانید اپلیکیشن بانی مد را بر روی گوشی خود نصب نموده و محصولات را مشاهده کرده و از تخفیفات باخبر شوید.

شما می توانید برای اینکه از تخفیفات و محصولات جدید آگاه باشید، با وارد کردن آدرس ایمیل خود در قسمت خبرنامه بانی مد به سادگی از آخرین تخفیفات و جشنواره های بانی مد اطلاع یابید.

 

**ارسال محصول

امکان پرداخت در محل در خرید اول صرفا برای سغارش های زیر 1 میلیون تومان است و پس از خرید دوم محدودیتی برای پرداخت در محل وجود ندارد.

سفارش های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی بانی مد پس از دریافت تاییدیه از مشتری، جهت ارسال و تحویل به اداره پست آماده خواهد شد.

کلیه سفارش های با مبلغ خرید بالاتر از 300 هزار تومان به صورت رایگان و در خریدهای کمتر از 300 هزار تومان در صورتی که برای شهر تهران باشد مبلغ 13 هزار تومان و برای شهرستان مبلغ 14500 تومان به عنوان هزینه پیک اسال خواهد شد.

هزینه ارسال سفارش از طریق تیپاکس برای خریدهای بالای 400 هزار تومان به صورت رایگان بوده و در خرید های کمتر از 400 هزار تومان مبلغ 20 هزار تومان به عنوان هزینه ارسال دریافت خواهد شد.

هزینه ارسال سفارش از طریق بانی جت نیز به صورت ثابت مبلغ 30 هزار تومان می باشد.

ارسال سفارش های شهرستان از طریق شرکت ملی پست ایران انجام می گیرد و هزینه سفارش فقط به صورت آنلاین قابل پرداخت است. بدیهی است که کالا در همان روز کاری یا در روز کاری بعد به پست تحویل داده و ارسال می شود. باید گفت که هرگونه تاخیر و کم کاری از سوی شرکت پست در ارسال سفارش قابل پیگری است.

مشتریان می توانند روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله که در حساب کاربری ثبت شده، پیگری کنند.

سفارش های تهران به وسیله سفیر بانی مد در روز و بازه زمانی مشخص شده از سوی مشتری ارسال می شوند. اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارش را تحویل بگیرد، هنکاران پشتیبان برای هماهنگ کردن زمان ارسال بعدی با مشتری تماس می گیرند. همچنین هزینه ارسال برای بار دوم به عهده مشتری است.

 

**B2B

بانی مد علاوه بر عرضه و فروش پوشاک از برندهای مختلف، این امکان را دارد که در صورتی که شما تمایل داشته باشید به تهیه پوشاک شرکت شما هم اقدام نماید. همچنین می توانید به صورت عمده نیز خرید انجام دهید. در ادامه مطلب توضیحاتی را که بانی مد در مورد این دو بخش داده اند را برای شما نوشته ایم.

تامین لباس سازمانی: امروزه، تنوع فرهنگ های سازمانی باعث شده است تا گستره متنوعی از استایل ها و مدل های پوشاک بتوانند به عنوان گزنه هایی برای لباس سازمانی در نظر گرفته شوند. بانی مد، به عنوان یکی از بزرگ ترین بازارهای آنلاین پوشاک، این امکان را فراهم کرده است که طیف گسترده ای از چوشاک رسمی تا روزمره را مطابق سلیقه، شخصیت و فرهنگ سازمان خود به عنوان لباس سازمانی انتخاب کنید.

در صورتی که حتی کالای مورد نظر شما در سایت ناموجود شده یا از موجودی کافی برخوردار نباشد، واحد بازرگانی و تامین کالای بانی مد می تواند به سرعت کالای مورد نظرتان را به تعداد مورد نیاز در اسرع وقت تامین و در اختیار شما قرار دهد.

همچنین تیم بانی مد، آماده به ارائه مشاوره های تخصصی با هدف کمک به مشتریان در زمینه طراحی مناسب لباس فرم خود در کلیه زمینه های مربوطه همچون طرح، فرم، نوع پارچه، رنگ، سایز بندی، پاچ و گلدوزی لوگو، نحوه شستشو و نگهداری و .. می باشد.

 

خرید به صورت عمده: هرچند که ممکن است امکان خرید متعدد بعضی از محصولات برای مشتریان حقیقی در مرکز خرید آنلاین بانی مد محدود شده باشد، اما این امکان برای مشتریان سازمانی، عمده و حقوقی وجود دارد که از تمام محصول موجود در سایت به هر تعداد ، سفارش داده که پس از ارسال نمونه و تایید نهایی از سوی سفارش دهنده در اسرع وقت تامین و تقدیم خواهد شد.

ما سعی کردیم توضیحات سایت بانی مد در این قسمت را به طور کامل برای شما عزیزان بنویسیم تا در صورتی که تمایل به خرید عمده و یا سفارش لباس سازمانی داشتید، اطلاعات کافی در این مورد را داشته باشید.

 

**شرایط بازگشت کالا

بانی مد در راستای مشتری مداری تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا شما عزیزان بتوانید با آگاهی کامل از کیفیت و ویژگی های یک محصول به خرید بپردازید. همچنین دقت لازم را در قسمت بسته بندی محصولات انجام داده تا مشکلی در بسته های ارسالی نباشد. با این حال ممکن است مشتریان پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند. بانی مد در این راستا ضمانت 15 روزه جهت کالا را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

دلایلی که شما می توانید کالای خود را بازگشت دهید به این شرح است: مورد پسند نبودن کالای دیافتی، مناسب نبودن سایز محصول دریافتی، عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی یا وجود نقص و ایرادد در کالای خریداری شده.

در صورتی که قصد بازگشت و یا تعویض کالایی را دارید پس از ثبت درخواست مرجوعی، کالای خود را برگشت دهید. برای ثبت دخواست مرجوعی می توانید بدون تماس با واحد پشتیبانی، از طریق تلفن همراه خود با داشتن آخرین نسخه اپلیکیشن یا ورود به سایت، درخواست خود را ثبت نمایید.

برای اینکار کافی است مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا وارد پروفایل خود شوید. بر روی قسمت درخواست مرجوعی کلیک نمایید. سفارش مورد نظر خود را انتخاب نمایید. کالایی را که قصد دارید آن را مرجوع کنید انتخاب نموده و سپس علت مرجوعی را بنویسید. حال دکمه تایید و ادامه را بزنید. سپس در بخش انتخاب آدرس اگر ساکن تهران هستید از قسمت انتخاب بازه زمانی ریافت، زمان تحویل کالا به پیک بانی مد را انتخاب نمایید. اگر ساکن شهرستان هستید طبق کادر دستورالعمل مرجوعی اقدام به اراسال کالای خود از طریق پشت پیشتاز کنید.

در انتها گزینه تایید و ادامه را انتخاب کرده و پس از بررسی مجدد اطالعات وارد شده از طریق گزینه ثبت، درخواست مرجوع کالا خود را نهایی کنید.

دقت داشته باشید که زمان 15 روزه ضمانت شامل روزهای تعطیل هم می شود. این موضوع را حتما در نظر داشته باشید. پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید کالایی را مرجوع کنید در سریع ترین زمان ممکن درخواست خود را ثبت نمایید تا به مشکلی برنخورید.

توجه داشته باشید که فاکتور ثبت شده شما دوبار قابلیت تعویض دارد. لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید. زیرا دیگر امکان تعویض مجدد نیست.

در صورتی که محصول سفارش داده شده با اطلاعات قرار گرفته در سایت تطابق نداشته و یا نقص و ایرادی در کالا وجود دارد تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا باید از طریق تلگرام به آدرس@banisupportاطلاع رسانی کنید.

کالای مرجوعی را باید به آدرس زیر ارسال کنید.

تهران- اشرفی اصفهانی جنوب به شمال- نرسیده به پل همت- خیابان قموشی- خیابان عربشاهی- شهرک هما جنوبی- کوچه سوده- پلاک 4/8

شماره تماس 02149215صندوق پستی : 355-13185

همه محصولات بانی مد قابلیت بازگشت و یا تعویض دارند به جز مواردی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

اکسسوری ها مانند انواع لباس زیر زنانه و مردانه و بچگانه؛ زیرا مستقیم با بدن در تماس هستند و از نظر بهداشتی امکان تعویض آنها نیست.

عینک، چتر، شال گردن، شال و روسری، لگ و ساپورت، زیورآلات، روتختی، بالشت، لباس نوزاد، اسباب بازی، لوازم تحریر، محصولات لوازم شخصی برقیريال محصولات که در پک های بهداشتی قرار دارند  کارت های هدیه فروشگاهی قابلیت برگشت ندارند. به علت رعایت مسائل بهداشتی این محصولات قابلیت تعویض ندارند.

در صورتی که کالایی را بازگشت می دهید، باید مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود همانگونه که دریافت کرده اید و در جعبه بانی مد قرار داده و به پست تحویل دهید.

ایراد ظاهری در کالا به وجود نیامده باشد. در تمامی کالا ها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگ ها کالای خریداری شده قابل استرداد نیست.

لباس هایی که برگشت داده می شوند نباید بو گرفته باشند. همچنین دچار چروکی و رفتن خط اتو نشده باشند. لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد.

کف کفش باید تمیز و سالم باشد و همچنین روی کفش خط خوردگی و تاشدگی نباشد و داخل آن بوی تازگی کفش را بدهد.

در صورتی که این موارد به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی بانی مد برسد، کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض خواهد داشت.

 

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات خود را در مورد فروشگاه بانی مد با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از همراهی تان