تا اینجا به بررسی دو فروشگاه خانومی و روبان در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی پرداختیم. در این مقاله می خواهیم سایت فروشگاه اینترنتی روژا (روژا شاپ) را بررسی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

همه ما زیبا بودن و زیبا دیده شدن را دوست داریم. در دنیای امروز به خوبی میدانیم که لوازم آرایش چه معجزه ای در زیباتر شدن هر فرد دارد. به همین دلیل صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی گسترش بسیاری پیدا کرده است. در این میان فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی هم افزایش یافته اند. یکی از فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران، فروشگاه روژا می باشد. ابتدا کمی در مورد تاریخچه فروشگاه روژا صحبت می کنیم.

اولین شعبه فروشگاه های زنجیره ای روژا در سال 1373 در جزیره کیش تاسیس شد. هدف این مجموعه گسترش واردات محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر از سراسر جهان بود. در راستای ارتقا سطح کیفیت فروش و سرویس دهی به مشتریان و ارائه محصولات معتبر و اصل، شعبه دوم روژا در سال 1382 با طراحی داخلی بسیار متفاوت با فروشگاه های آن زمان در یکی از بهترین مناطق تهران تاسیس شد. اصلی ترین هدف روژا در آغاز این پروژه، ارائه بهترین خدمات در فروش و جلب رضایت مشتریان بود که در آن زمان، در بازار فروش اجناس لوکس در ایران بسیار منحصر به فرد و بی نظیر به حساب می آمد. پس از تاسیس شعبه دوم و با توجه به رضایت مشتریان از شیوه سرویس دهی ویژه این فروشگاه، مدیران روژا تصمیم گرفتند که برند روژا را گسترش دهند و شعبه های دیگری در بهترین مناطق تهران تاسیس کنند. به لطف استقبال مشتریان از خدمات مجموعه روژا، در حال حاضر روژا خود را به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در حوزه محصولات آرایشی ، بهداشتی و عطر در ایران معرفی کرده است. هم اکنون روژا 10 شعبه فعال در مناطق اصلی تهران، یک شعبه در جزیره کیش و دو شعبه در شهرهای مشهد و اهواز دارد.

همچنین از سال 1393 فروشگاه اینترنتی روژا به منظور ارائه خدمات غیرحضوری به سراسر ایران فعالیت خود را در هر سه بخش بهداشتی، آرایشی و عطر آغاز کرده است.

در فروشگاه های روژا با مساحت کل حدود 2200 مترمربع ، 140 نفر همکار مجرب و ماهر که به خوبی در زمینه محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات آموزش ویژه دیده اند مشغول به کار می باشند.

تمامی همکاران بخش فروش در روژا در مدرن ترین و آخرین دوره های تخصصی پوست و مو را تحت نظر پزشک متخصص طی مراحل بسیار حرفه ای می گذرانند، از این رو مشتریان می توانند از مشاوره های تخصصی و رایگان در هنگام مراجعه و خرید از فروشگاه های روژا بهره مند شوند.

مجموعه فروشگاه های روژا ارائه دهنده بیش از 90 برند مختلف عطر، 20 برند آرایشی و 18 برند بهداشتی می باشد که این گستره ای بی مانند در بازار محصولات زیبایی لوکس در ایران است.

روژا به شما این اطمینان را می دهد که محصول خریداری شده دارای اصالت می باشد. همچنین شما می توانید تا 7 روز کالای خریداری شده را بازگشت دهید.

**خدمات روژا

مدیریت مجموعه روژا در راستای ارتقاء خدمات به مشتریان در اوایل سال 1396 سیستم کارت های مشتریان ویژه روژا را راه اندازی نمود.

این سیستم پیشرفته با بهره گیری از دستگاه های کارتخوان بدون وابستگی به پایانه های بانکی، امتیازهای خرید مشتریان را محاسبه می کند. این امتیازات به صورت تخفیفات نقدی برگردانده می شوند و مشتریان از این تخفیفات به طور اتوماتیک پس از اتمام خریدشان، بهره مند می گردند. به لطف این سیستم کارت، روژا توانسته است بیش از 127000 مشتری وفادار و دارای کارت ویژه را در سیستم خود ثبت نماید و علاوه بر آن بیش از 317000 عضو فعال در شبکه های اجتماعی، خبرهای جدید مربوط به مجموعه روژا را دنبال می کنند و از طریق وب سایت فروش آنلاین این مجموعه می توانند تمامی محصولات موجود در فروشگاه های روژا را به آسانی خریداری نموده و درب منزل یا محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. این مجموعه برنامه ریزی ویژه در خصوص سرویس دهی خاص به این مشتریان را همیشه در راس کار خود قرار داده است.

در ادامه مطلب به معرفی بخش های مختلف سایت روژا می پردازیم.

**بخش های فروشگاه روژا

فروشگاه روژا منوی سایت خود را به بخش های مختلف تقسیم کرده است. برندها، عطر، بهداشتی، آرایشی، مو، لوازم برقی، کارت هدیه، مشاوره رایگان، فروش سازمانی و وبلاگ روژا بخش های موجود در سایت روژاا می باشند.

در صفحه خرید محصول شما می توانید بخش های توضیحات محصول ،مشخصات محصول، راهنمای استفاده، درباره برند، پرسش و پاسخ را مشاهده کنید. در بخش مشخصات محصول اطلاعاتی مانند کد محصول، کشور سازنده، کارایی، نوع محفظه، بارکد را مشاهده می کنید.

در ادامه تلاش داریم تا به ترتیب هرکدام از این بخش ها را به خوبی بررسی کنیم.

  • عطر: این بخش شامل سه قسمت عطر و ادکلن، گیفت ست عطر و خوش بو کننده بدن است.
  • عطر و ادکلن: شامل عطر و ادکلن زنانه، مردانه و بچه گانه می شود.
  • خوشبو کننده بدن: اسپری و بادی اسپلش محصولات این قسمت می باشند.

محصولاتی که در این بخش مشاهده می کنید را می توانید با 5 درصد تخفیف خریداری نمایید. عطرهایی با رایحه های متفاوت در این بخش موجود است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید شرایط راحت تری برای انتخاب عطر مورد نظر خود داشته باشید. بررسی نظرات کاربران نشان می دهد که آنها رضایت زیادی از روژا در این بخش دارند. بسته بندی عالی و تحویل به موقع از ویژگی هایی است که شما می توانید در بین نظرات کاربران مشاهده نمایید.

  • لوازم برقی: شامل قسمت های اصلاح صورت و بدن، حالت دهنده برقی، ابزار برقی مراقبت از پوست، ابزار برقی مراقبت از ناخن، ابزار برقی مراقبت از دهان  و دندان می باشد.

  • ابزار برقی مراقبت از ناخن: در این بخش مانیکور و پدیکور را می توانید مشاهده کنید.
  • ابزار برقی مراقبت از دهان و دندان: شامل مسواک برقی و سری یدک مسواک برقی می باشد.

یکی از محصولات ارائه شده در این بخش مسواک کودک است. تا قبل از دو سالگی، کودکان برای نحوه صحیح مسواک زدن نیاز به آموزش جدی ندارند و می توانند این کار را به عنوان سرگرمی انجام دهند. اما بعد از دو سالگی، این کار باید زیر نظر والدین و به صورت جدی تر انجام شود. بعد از دو سالگی کودکان بهتر می توانند مسواک بزنند اما هنوز به مهارت زیادی دست پیدا نکرده اند و نیاز به حمایت والدین دارند. برخی والدین، بر این باور هستند که دندان های کودکان زیر 7 سال به دلیل شیری بودن نیاز به توجه زیادی ندارند، اما این دندان ها به همان اندازه مهم هستند که دندان های دائمی اهمیت دارند. باید این موضوع را در نظر داشت که کودکان حداقل باید 7 سال از این دندان ها برای غذاخوردن استفاده کنند.

باور غلطی وجود دارد که پوسیدگی دندان تنها برای بزرگ تر ها است اما متاسفانه کودکان هم دچار پوسیدگی دندان می شوند، حتی در همان سنین ابتدایی زندگی شان. بنابراین باید به بهداشت و مراقبت از دندان های آنها توجهه کرده و با انتخاب مسواک و خمیردندان مناسب از به وجود آمدن مشکلات برای دندان های آنها جلوگیری کنیم. طبق تحقیقات انجام شده محققان به این نتیجه رسیده اند که کودکانی که در سنین کم شروع به مسواک زدن می کنند دندان های سالم تری نسبت به دیگران دارند.

بنابراین شما می توانید با مراجعه به این بخش از سایت، مسواک مناسبی برای کودک خود تهیه کرده و دندان های او را سالم نگه دارید.

 

  • اصلاح صورت و بدن: این بخش شامل اپیلاتور، بند انداز برقی، ماشین اصلاح، مو زن گوش و بینی و ابرو می باشد.
  • حالت دهنده های برقی: محصولاتی مانند سشوار، اتو مو، فر کننده مو، برس حرارتی در این قسمت قرار داده شده است.

در قسمت فرکننده مو ممکن است دستگاهی با نام فرکننده جادویی را مشاهده کنید. مزیت این فرکننده نسبت به دیگر انواع فرکننده ها این است که دیگر نیازی به چرخش اتو دور موها نیست و در نتیجه در زمان کمتر و بدون دردسر می توان به نتیجه مطلوب رسید. با توجه به ضخامت موها، امکان انتخاب دما نیز در این فرکننده تعبیه شده است. بدین ترتیب برای موهای نازک تا معمولی و موهای معمولی تا ضخیم می توانید از بین سه دمای پیش فرض یکی را انتخاب کنید. با توجه به راست دست و یا چپ دست بودن کاربر، امکان دیگری در این دستگاه قرار داده شده است. شما می توانید با تنظیم و انتخاب جهت فر به سادگی موهای خود را فر کنید. سیستم خاموشی خودکار هم دیگر ویژگی مهم و قابل توجه این دستگاه است.

بررسی نظر کاربران در مورد این محصول نشان می دهد که آنها بسیار راضی هستند.

 

  • مو: این بخش شامل قسمت های مراقبت از مو، حالت دهنده مو، رنگ مو و ملزومات می باشد.
  • مراقبت از مو: شامپو، نرم کننده مو، ماسک مو، اسپری مو، لوسیون مو، سرم مو، روغن مو، کرم مو، تونیک مو محصولاتی است که در این بخش مشاهده می کنید.

محصولات موجود در این بخش با 25 در صد تخفیف می توانید خریداری نمایید. انواع شامپوهای تقویت کننده مو، شامپو ضد ریزش مو، اسپری نرم کننده مو و محصولات دیگر را می توانید در این بخش مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید. بررسی نظرات کاربران نشان می دهد که روژاشاپ در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته و با ارائه محصولات متنوع و کاربردی توانسته است که رضایت مشتری را به دست آورد.

  • حالت دهنده مو: شامل ژل مو، اسپری مو، موس مو، برس مو می باشد.
  • رنگ مو و ملزومات: شامل کیت رنگ مو، رنگ مو، اکسیدان، دکلره می باشد.

  • بهداشتی: شامل بخش های مراقبت از صورت، مراقبت از بدن، بهداشت دهان و دندان، اصلاح صورت و بدن ، ست محصولات بهداشتی، لوازم جانبی، محصولات آقایان را مشاهده کنید.
  • بهداشت دهان و دندان: در این بخش محصولات ارائه شده با 20 درصد تخفیف به فروش می رسند. محصولاتی که در این بخش ارائه شده است انواع مسواک و خمیردندان و دهانشویه می باشد. روژا سعی کرده است تا محصولات را به گونه ای در سایت خود داشته باشد که افرادی که حساسیت های لثه ای دارند هم بتوانند به راحتی محصول مورد نظرشان را پیدا کرده و خرید کنند.

بررسی نظرات کاربران نشان می دهد که روژا در این بخش بسیار خوب عمل کرده است و اعتماد مشتری را به دست آورده است.

نکته قابل توجه در این بخش این است که بیشتر محصولاتی که فروش بالایی داشتند ایرانی بوده و کاربران هم بسیار از کیفیت محصولات ایرانی راضی بوده اند. این نشانه خوبی است؛ زیرا می بینیم زمانی که کیفیت محصول داخلی بالا باشد، مصرف کننده هم به راحتی به آن اعتماد کرده و به خرید می پردازد.

  • مراقبت از صورت: کرم روز و شب، کرم دور چشم، لایه بردار، ضد چروک و ضد افتادگی ، ضد لک و روشن کننده ،ماسک و اسکراب، درمان جوش و منافذ باز، پاک کننده و شوینده، سرم پوست، مرطوب کننده، اسپری آب، ضد آفتاب، محصولات آفتاب و اتو برنز، مراقبت از مژه و ابرو، مراقبت از لب.

بهترین شوینده ها و پاک کننده های صورت را می توانید تا 30 درصد تخفیف از سایت روژا خریداری کنید.

  • آرایشی:این بخش شامل قسمت های آرایش صورت، آرایش ابرو، آرایش لب، آرایش چشم، آرایش ناخن، لوازم جانبی، ست آرایشی می باشد.
  • آرایش صورت: در این بخش می توانید کانسیلر، کرم پودر، پرایمر صورت، رژگونه، برنزه کننده، پنکیک، فیکساتور آرایش را مشاهده کنید.

  • آرایش ابرو: مداد ابرو، سایه ابرو، ریمل ابرو، ژل ابرو و ماژیک ابرو محصولات عرضه شده در این بخش هستند.
  • آرایش ناخن: محصولات این قسمت شامل لاک، بیس ناخن، تقویت کننده ناخن، لاک پاک کن، لوازم مانیکور و پدیکور می باشد.

لاک: آرایش دست همانند آرایش صورت یکی از کارهای مورد علاقه هر خانمی است که از انجام آن لذت می برد. انتخاب رنگ لاک ناخن به عواملی مانند رنگ پوست، فصل، آرایش صورت و مد روز بستگی دارد، اما جدا از همه مواردی که گفتیم، مهم رنگی است که شما به آن علاقه دارید. پوست های روشن، بهتر است که از رنگ های تیره استفاده کنند مخصوصا رنگ هایی که پایه آبی دارند تا به زیبایی ظاهر دستانشان جلوه بهتری دهد. پوست های تیره و معمولی، تقریبا با هر رنگی همخوانی و سازگاری دارند.

بررسی نظرات کاربران نشان می دهد که آنها از خرید خود راضی بوده اند و کیفیت لاک ها بسیار مناسب بوده است.

  • آرایش لب: شامل پرایمر لب، رژلب، رژلب مایع، مداد لب، بالم لب، ماژیک لب می باشد.
  • لوازم جانبی: شامل آینه، تراش، موچین، فیس براش، براش آرایشی، مژه و چسب مژه، پد و اسفنج پاک کننده می باشد.
  • آرایش چشم: محصولات این بخش شامل ریمل، سایه چشم، خط چشم، مداد چشم، پرایمر چشم می باشد.

خط چشم ایرانی و خارجی: در این بخش شما می توانید محصولات را با 15 درصد تخفیف خریداری نمایید. محصولات ارائه شده تنوع بسیار بالایی دارند. بررسی نظرات کاربران نشان دهنده این است که روژا توانسته به خوبی در این بخش عمل کرده و رضایت مشتریان را به دست آورد.

**ارتباط و پشتیبانی سایت روژا

فروشگاه روژا علاوه بر فعالیت سایت، صفحه ای در اینستاگرام نیز دارد و در این صفحه هم محصولات خود را معرفی می کند. روژا به سوالات مشتریان در سریع ترین زمان ممکن پاسخ می دهد  و فعالیت بالایی در اینستاگرام دارد.

همچنین بسیاری از تخفیفات و مسابقات روژا در صفحه اینستاگرام روژا اطلاع رسانی می شوید. شما می توانید از طریق اینستاگرام پیگیر محصولات جدید و تخفیفات باشید اما باید توجه داشته باشید که تنها ثبت سفارش از طریق سایت انجام می شود.

برای داشتن ارتباط با روژا می توانید از راه های زیر اقدام کنید.

از طریق سایت به آدرسwww.rojashop.com

از طریق پیج اینستاگرام به آدرس@rojashop

از طریق ارسال ایمیل به آدرسonline@rojagroup.com

از طریق تماس با شماره تلفن 02157826000

آدرس بخش اداری: تهران، بلوار میرداماد، جنب دفینه، بازار بزرگ میرداماد، ساختمان اداری، ط 4، واحد 412

سایت روژا روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 13 به سوالات شما عزیزان پاسخ می دهد.

**طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز(پروموشن)

طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف هایی بسیار ویژه تر نسبت به فروش های ویژه درج می شود. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید است، فروشگاه اینترنتی روژا تعهدی در قبال سفارش های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی های لازم انجام می شود.

باتوجه به اینکه در زمان پروموشن و جشنواره های فروش همچون بلک فرایدی و جشنواره های مناسبتی دیگر، تعداد سفارشات به صورت چشمگیری افزایش می یابد و ترافیک بسیار سنگینی در بخش پردازش سفارشات ایجاد می شود، امکان تعویض، تغییر و برگشت از فروش در این زمان ها میسر نمی باشد.

**فروش ویژه روژا

در این بخش از سایت شما می توانید محصولاتی با تخفیفات 5 تا 70 درصد خریداری نمایید. مدت زمانی که محصولات در بخش ویژه فعال هستند محدود است. در واقع می توان گفت روژا در این قسمت از سایت تخفیف های بسیار بالای خود را بر روی بعضی از محصولات اعمال می کند. شما می توانید با خواندن نظرات کاربران در مورد محصولاتی که در این قسمت قرار دارند، تصمیم درستی در مورد خرید و یا عدم خرید محصولات این بخش بگیرید. بررسی نظرات کاربران نشان می دهد که اغلب آنها از محصولاتی که در این قسمت خرید کرده اند رضایت کافی را دارند.

**کارت هدیه

فروشگاه اینترنتی روژا مفتخر است در خصوص ارسال هدیه به سراسر کشور، به شما مشتریان گرامی یاری رساند. به همین منظور کارت های هدیه روژا با طرح های خاص و زیبا، این امکان را برای مشتریان وفادار خود فراهم نموده است تا با خرید کارت هدیه تا سقف 3 میلیون تومان اقدام به خرید نماید. کارت هدیه روژا، کارتی است بی نام که دارای ماهیت خرید بوده و به دارنده آن این امکان را می دهد به دفعات تا سقف موجودی کارت اقدام به خرید کالا از کلیه از کلیه شعبه های روژا و همچنین سایت فروشگاه اینترنتی روژا نماید. لازم به ذکر است با توجه به ماهیت متفاوت کارت هدیه خریداری کارت هدیه مشمول هیچ یک از شرایط مرجوعی نمی باشد.

**فروش سازمانی

مجموعه فروشگاه های روژا آماده همکاری با شرکت ها و سازمان ها در زمینه فروش همکاری با شرکت ها و سازمان ها در زمینه فروش سازمانی با شرایط ویژه می باشد.

**ثبت نام در سایت روژا

برای ثبت نام و یا ورود به حسای کاربری خود کافی است ابتدا در صفحه اصلی سایت روژاشاپ، قسمت "ورود به حساب" را انتخاب کرده، در پنجره جدیدی که باز می شود شماره موبایل خود را وارد نمایید و با انتخاب گزینه "ادامه" یک کد یک بار مصرف برای شما پیامک می شود. پس از ورود کد در بخش مربوطه، شما وارد حساب کاربری خود می شوید و می توانید با تکمیل اطلاعات درخواستی ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

**خرید

جهت خرید محصول با کلیک بر روی دسته بندی محصولات در بالای صفحه سایت و یا استفاده از نوار جستجو، دسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب محصول مورد نظر بر روی آن کلیک کرده و با انتقال به صفحه مربوطه بر روی آیکون افزودن به سبد خرید کلیک نمایید تا محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه شود.

در حال حاضر امکان انتخاب بیش از دو عدد از هر محصول امکان پذیر نمی باشد.

در هر صفحه ای که باشید، جهت مشاهده سریع سبد خرید و مبلغ آن می توانید با قرار گرفتن یا کلیک بر روی آیکون سبد خرید در بالای صفحه سمت چپ از محتویات آن اطلاع پیدا کنید.

در این مرحله با ورود به سبد خرید امکان افزودن به تعداد محصول و یا حذف آنها از سبد خرید وجود دارد.

پس از انتخاب محصول، پنجره ای برای شما باز می شود که در صورت تمایل به اتمام خرید و پرداخت سفارش، می توانید بر روی گزینه تکمیل سفارش و پرداخت، کلیک نمایید و یا چناچه به دنبال جستجو و خرید محصولات دیگر هستید، گزینه ادامه خرید را انتخاب نموده و به صفحات قبلی بازگردید.

پس از اتمام خرید وارد سبد خرید خود شده و در صورت داشتن کد تخفیف، کارت هدیه و یا کارت اشتراک، آن را در کادر مربوطه وارد نمایید و در آخر کلید پرداخت و خرید را بزنید.

در هنگام ثبت سفارش در روژا شاپ، می توانید از طریق درگاه اینترنتی بانک سامان در سایت فروشگاه اینترنتی روژاشاپ، هزینه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست. سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می شود. همچنین، پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می شود.

**ارسال بسته

هزینه ارسال سفارش برای خریدهای کمتر از 200 هزارتومان در شهر تهران 13 هزارتومان و هزینه ارسال به سراسر کشور 15 هزارتومان می باشد.

برای سفارش های تهران می توانید تاریخ و زمان را مشخص نمایید و زمان رسیدن ارسال های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 4 روزکاری ، در شرایط عادی و غیر پروموشن، متغیر است. بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد.

تمامی سفارش ها پس از طی مراحل پردازش، تحویل شرکت پست می شود.

توجه داشته باشید که محصولات آرایشی و بهداشتی قابلیت تعویض و یا مرجوعی را ندارند. همچنین در مورد عطریات نیز در صورت داشتن شرایط لازم( شامل باز نشدن بسته بندی کالا و دست  نخوردگی که دال بر صحیح و سالم بودن کالا می باشد) و با تایید مدیریت فروشگاه امکان پذیر است.

لذا باید توجه داشته باشید که اطلاعات هر محصول آرایشی، بهداشتی و عطریات که در سایت فروشگاه اینترنتی روژا قرار دارد، صرفا برای اطلاع رسانی است و جنبه مشاوره ندارد.

در صورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه اینترنتی روژا، در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

پیشنهاد سایت روژا به شما این است که قبل از سفارش دادن محصول، از انتخاب خود از لحاط رنگ، بو، رایحه، کاربرد و روش مصرف با متخصصین فروشگاه اینترنتی روژا، مشاوره کرده و نسبت به خرید خود اطمینان کامل حاصل نمایید. زیرا بعد از تکمیل خرید و ارسال سفارش برای مشتری، به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، امکان برگشت و یا تعویض لوازم آرایشی و بهداشتی وجود ندارد.

**تحویل سفارش

لازم به ذکر است در هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال روژا نیاز است حتما کارت شناسایی معتبر ارائه نمایید. کارت شناسایی حتما می بایست متعلق به صاحب حساب کاربری یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر این صورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهد داشت.

همکاران ما اجازه ورود به داخل ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند.

در هنگام تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد، از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

 

**مشاوره:

فروشگاه روژا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا از خدمات مشاوره رایگان آنلاین آرایشی بهداشتی استفاده نمایید.

زمانی که شما به قسمت مشاوره در منو سایت روژا مراجعه کنید می توانید نوع مشاوره مدنظر خود را انتخاب نمایید.

مشاوره روژاشاپ به سه صورت مشاوره تصویری، مشاوره صوتی و مشاوره متنی می باشد.

در مشاوره تصویری شما می توانید با رزرو وقت قبلی، در ساعت مشخص وارد داشبود شخصی خود در سایت شوید و از منوهای سمت راست " وقت های مشاوره" را باز کرده و وارد اتاق مشاوره شوید. کافی است بر روی گزینه"مهمان" کلیک کرده و سپس با کارشناسان زیبایی روژا به صورت ویدئویی صحبت کنید.

در مشاوره صوتی شما می توانید با ررزو وقت قبلی، ساعت مشخص وارد داشبود شخصی خود در سایت شوید و از منوهای سمت راست "وقت مشاوره"را باز کرده و وارد اتاق مشاوره شوید. کافی است بر روی گزینه"مهمان" کلیک کرده و سپس با کارشناسان زیبایی روژا به صورت صوتی صحبت کنید.

در بخش مشاوره متنی پیشنهاد روژاشاپ به شما این است که ابتدا در میان سوالاتی که قبلا توسط کاربران مطرح شده، جستجو کنید. ممکن است پاسخ سوال شما در میان سوال های مطرح شده باشد. سپس اگر پاسخ خود را در میان سوالات مطرح شده قبلی پیدا نکردید، در مرحله بعد به قسمت دسته بندی های مشاوره و زیبایی بروید.در مرحله بعد اگر خواستید به قسمت تگ های مشاوره و زیبایی هم سر بزنید. در نهایت اگر نتوانستید پاسخ سوال خود را پیدا کنید، سوال خود را برای کارشناسان روژا بنویسید. در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد.

در مورد رزرو وقت برای مشاوره تصویری و صوتی شما باید ابتدا وارد بخش مشاوره شده، سپس به قسمت نوبت دهی آنلاین مراجعه کنید. اکنون شما می توانید نوبت خود را رزرو کنید.

**وبلاگ روژا

فروشگاه روژا برای افزایش اطلاعات کاربران خود در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی وبلاگ بسیار خوبی را آماده کرده است. شما می توانید با مطالعه مطالب موجود در این قسمت از سایت اطلاعات خوبی به دست آورید.

وبلاگ روژا به هفت بخش تقسیم شده است. آرایشی و زیبایی، پوست، عطر، مو، مژه و ابرو، ناخن و مراقبت و سلامتی بخش هایی است که روژا برای وبلاگ خود در نظر گرفته است.

در بخش آرایشی و زیبایی شما می توانید مقالاتی در زمینه فوت و فن های آرایش در موقعیت های گوناگون، معرفی لوازم آرایشی مختلف و آموزش آرایش برای انواع مدل صورت ها را مطالعه کنید.

 

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خوشحال می شویم اگر شما هم تجربه خرید از روژاشاپ را دارید با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از همراهی تان.