همه ما می دانیم که تحصیل بدون استفاده از لوازم التحریر نمی شود. در این مقاله سعی داریم تا شما را با یکی از فروشگاه های بزرگ و معتبر در این حوزه آشنا کنیم. در ادامه این مطلب فروشگاه اینترنتی کیوسک نت را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

تامین لوازم التحریر یکی از مهم ترین مراحل در هنگام تحصیل هر فردی است. با توجه به بازار بسیار وسیع این حوزه فروشگاه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. اما باید در نظر داشت که وقتی شما از فروشگاهی خرید می کنید دوست دارید که محصولی با کیفیت تحویل بگیرید. فروشگاه کیوسک نت به واقع فروشگاهی است که شما می توانید با اطمینان خاطر از آن خرید کنید.

فروشگاه کیوسک نت در سال 1394 در جهت واردات و تامین انواع محصولات کادویی، لوازم التحریر، کالاهای فانتزی و لوازم جانبی کالای دیجیتال تاسیس گردید.

کلیه کالاهای این فروشگاه منطبق بر استانداردهای روز دنیا با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می گردد.

بر همین اساس فروشگاه کیوسک نت ساز و کار خود را مبتنی بر شناخت نیاز مشتریان و همچنین طراحی روش های کارآمد در دستیابی به بستری مطمئن در بازار کشور بنا نهاده و مفتخر است تا بدین وسیله خدمتگزاری صدیق و همراهی مطمئن برای شما باشد.

فروشگاه کیوسک نت دارای نماد اعتماد الکترونیک است. شاید چندین سال پیش اعتماد به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی از سوی کاربران امری دشوار به حساب می آمد. ولی امروزه با وجود نهادهای نظارتی و جا افتادن خرید اینترنتی در بین مردم در کنار مزایای غیر قابل انکار خرید اینترنتی نسبت به خرید سنتی، مسئله تا حد زیادی حل شده است. مثل ایجاد و اعطای نماد اعتماد الکترونیک یا به اختصار ای نماد.

در ادامه به معرفی بخش های مختلف فروشگاه می پردازیم.

**بخش های مختلف فروشگاه کیوسک نت

فروشگاه کیوسک نت دارای شش بخش می باشد. بخش های فروشگاه به ترتیب لوازم التحریر، کالای شخصی و بهداشتی، ظروف فانتزی، کالای فانتزی، لوازم آرایشی، کیف و کفش می باشند.

  • لوازم التحریر: در این بخش شما می توانید خودکار و روان نویس، نشانه گذار کتاب و خط کش، پاک کن و غلط گیر، جامدادی، ماژیک و مداد، ماشین حساب، منگنه و تراش ، قیچی و کاتر، پرگار و گونیا و نقاله، پلنر و تقویم، استیک و نوت و دفترچه، دفتر، تخته شاسی را مشاهده کرده و در صورت نیاز خریداری نمایید.

محصولات ارائه شده در این بخش تنوع بسیار بالایی دارند. بررسی نظرات مشتریان نشان می دهد که کیوسک نت بسیار عملکرد خوبی در این زمینه داشته است و اعتماد کاربر را به طور کامل به دست آورده.

  • استیک نوت: استیک نوت کاغذ کوچک چسب داری است که از آن برای یادداشت برداری های مهم استفاده می شود. امروزه در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار به فراوانی یافت می شود. طراحی آن باعث شده برای هایلایت کردن اطلاعات مهم بسیار مفید واقع شده و در کتاب ها و اسناد مختلف استفاه شوند.

استیک نوت ها نه تنها جنبه صمیمی تر بیشتری به تبادلات ارتباطی مان می دهد بلکه مغز را مجبور می کند فرایندهای موجود را بهتر از زمانی که یک عنصر تایپ شده می بیند، پردازش و درک کند.

شما می توانید برای حاشیه نویسی متن، کدنویسی به کمک رنگ ها در هنگام مطالعه، تمرین لغات زبان های خارجی، ایجاد فهرست کارهای در حال انجام، برنامه ریزی پروژه ها و بوک مارک کردن صفحات از استیک نوت استفاده کنید.

  • پلنر: در دنیای امروز که همه ما دغدغه های گوناگونی داریم، بسیار طبیعی است که بعضی از کارهای روزانه ای که باید انجام بدهیم را فراموش کنیم.  دفتر پلنر یکی از بهترین راه هایی است که شما می توانید برای به خاطر سپردن کارهای روزمره خود استفاده کنید.

شما برای انجام این کار ابتدا باید یک دفتر پلنر برای خود خریداری کنید. سپس برنامه ها و کارهای خود را به طور دقیق در پلنر یادداشت کنید. فراموش نکنید که شما باید به طور منظم به پلنر خود سر بزنید و برنامه ها و موارد ثبت شده را مرور کنید تا به موقع بتوانید آنها را انجام دهید و از قلم نیفتند.

به طور کلی پلنرها به چهار دسته تقسیم می شوند. پلنرهای روزانه، پلنر هفتگی، پلنر ماهانه و پلنر سالانه. اینکه شما کدام نوع از پلنر را انتخاب کنید، کاملا به شما و اهدافی که از خرید پلنر دارید بستگی دارد. تنها نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که ابعاد رایج پلنر 20*14 و یا 10*20 می باشد.

ویژگی های یک پلنر خوب چیست؟

یک پلنر خوب یا همان دفتر برنامه ریزی باید دارای ویژگی های مشخصی باشد تا شما بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید و به هدف خود برسید. یکی از نکات مهم برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری این است که اهداف خود را مشخص کنید. مسئله بعدی این است که شما باید زمان بندی لازم و درستی برای انجام کارها و رسیدن به هدف خود داشته باشید. دقت داشته باشید که در این مرحله باید واقع نگر باشید و با توجه به توانایی خود، زمان را تعیین کنید. هیچ وقت از جسم خود بیش از توان کار نکشید.

یکی دیگر از ویژگی های یک پلنر خوب این است که به شما این امکان را می دهد تا یک بررسی ماهیانه از عملکرد خود داشته باشید. شما می توانید با داشتن یک پلنر خوب، اهداف خود را به بخش های کوچک تر تقسیم کنید و در نتیجه رسیدن به هدف برای شما آسان تر خواهد شد. زمانی که شما از فعالیت خود در طی یک ماه بررسی کاملی داشته باشید می توانید برای آینده خود برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

ویژگی دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که پلنر فضای مناسبی را برای برنامه هفتگی فراهم کرده باشد. شما باید بتوانید در پلنر برنامه های خود را به صورت روزانه و با ذکر جزئیات و زمان انجام فعالیت بنویسید.

ویژگی دیگری که یک پلنر را عالی می کند این است که در طراحی آن، فضایی را برای یادداشت های مهم، جملات انگیزشی و یا اتفاق بسیار خوشایندی که برای شما افتاده است در نظر گرفته باشد.

سعی کردیم تا نکاتی که باید در خرید یک پلنر در نظر داشته باشید را به طور خلاصه برای شما بیان کنیم.

کیوسک نت در سایت خود پلنرهای مختلفی را قرار داده است. آیا تاکنون از پلنرهای کیوسک نت استفاده کرده اید؟ خوشحال می شویم تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • تخته شاسی: در مورد این محصول باید بگوییم که در زمان نگارش این مقاله تنها یک مورد در سایت موجود بود.

 

  • کالای شخصی و بهداشتی: در این قسمت کیسه آبگرم، آینه، فیس براش ، اتو مو و سشوار، اسپری، اکسسوری مو، مراقبت پوست، حوله و دستمال مرطوب، چشم بند خواب، لوازم جانبی لنز و عینک، چسب زخم، لوازم ناخن، جامسواکی را مشاهده می کنید.

اگر شب ها نور باعث می شود تا شما در هنگام خواب رفتن اذیت شوید، استفاده از چشم بند خواب گزینه مناسبی برای شما است. کیوسک نت چشم بندهای بسیار زیبا و لطیف در سایت خود قرار داده است که شما می توانید به راحتی آن را خریداری کرده و استفاده نمایید.

همچنین اگر فرزند شما زمانی که چسب زخم استفاده می کند مدام آن را از دستش جدا می کند پیشنهاد ما به شما این است که چسب زخم فانتزی تهیه کرده و برای کودک خود استفاده کنید.

در مورد دستمال مرطوب هم باید خاطر نشان کنیم که در زمان نگارش این مقاله سایت کیوسک نت، موجودی در زمینه این محصول نداشت.

  • ظروف فانتزی: ماگ، فلاسک و قمقمه، بشقاب، جعبه فلزی، دمنوش ساز، کاسه، زیر لیوانی، ساک غذا، دکوری محصولاتی هستند که در این بخش ارائه شده اند.

اگر از آن دسته افراد هستید که همیشه به دنبال داشتن یک ماگ خاص هستید، دیدن این بخش سایت را از دست ندهید. محصولاتی که در این بخش ارائه شده اند رضایت بالایی از سوی مشتری دریافت کرده اند و در نتیجه شما می توانید با خیالی آسوده تر به خرید بپردازید.

ساک غذا وسیله ای کاربردی برای کارمندانی است که باید ناهار به همراه داشته باشند.

 

  • کالای فانتزی: در این قسمت شما می توانید پیکسل، انواع چسب، جعبه و گوی موزیکال، مهر و استمپ، تخته سیاه و گچ، چراغ خواب و چراغ مطالعه، گیره چوبی و قفل، سر کلیدی، مینی فن، جاکارتی و مگنت، لوازم جانبی موبایل و لپتاپ، گلدان را مشاهده کنید.

اگر به دنبال پیکسل هایی با طرح دخترانه هسیتد، کیوسک نت یکی از بهترین سایت ها در زمینه پیکسل دخترانه است. ارائه طرح های متنوع وجذاب با رنگ های بسیار شاد، هر دختری را برای خرید پیکسل وسوسه می کند.

به طور کلی باید بگوییم تمامی محصولات ارائه شده در این بخش کیفیت و تنوع بسیار خوبی دارند و تنها در قسمت گلدان کیوسک نت موجودی ندارد.

 

  • استیکر: استیکر لپ تاپ، استیکر کیبورد، استیکر تزیینی و چسب واشی کالاهایی است که در این بخش عرضه شده است.

امروزه استفاده از استیکر لپ تاپ در میان نوجوانان و جوانان بسیار گسترش پیدا کرده و محبوب شده است. شما می توانید با انتخاب استیکر مورد علاقه خودتان، لپ تاپ را طوری تزیین کنید تا در هنگام کارکردن با آن خسته نشوید. یکی از اهداف طراحی استیکر لپ تاپ این بوده است تا فضای کار با لپ تاپ ها دلنشین تر شده و افراد دیرتر از کارکردن با لپ تاپ خسته شوند.

کیوسک نت در بخش استیکر لپ تاپ فوق العاده عمل کرده و با ارائه استیکرها در طرح های مختلف رضایتمندی بسیاری را از سوی مخاطب خود دریافت کرده است. اگر شما فردی هستید که از استیکر لپ تاپ استفاده می کنید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما از این قسمت سایت بازدید کنید.

  • لوازم آرایشی: مراقبت پوست، آرایش لب، تجهیزات جانبی آرایشی، آرایش چشم و ابرو ، آرایش مو، آرایش صورت محصولاتی است که کیوسک نت در این حوزه اقدام به عرضه آنها کرده است.

ویژگی خوب محصولات آرایش و بهداشتی ارائه شده این است که تاریخ مصرف بالایی دارند و شما می توانید با خیالی آسوده به خرید بپردازید.

  • کیف و کفش: در این بخش کاور و پوشه، کیف پول زنانه، جعبه جواهرات، کفش، کیف کولی، کیف لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف سیلیکونی خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

پوشه یکی از وسایل مهم و کاربردی در امور روزمره انسان ها به شمار می رود. از دانش آموز و دانشجو گرفته تا معلم و کارمند و رئیس همه مجبورند برای حفظ و نگهداری مدارک خود از پوشه استفاده کنند. حال اگر این پوشه طرح دار باشد باعث می شود تا شما سرزنده شوید. همه ما بعد از مدتی فعالیت خسته می شویم اما وقتی نگاهمان به طرح های جذاب و زیبای پوشه ای که همراه خود داریم بیفتد، ناخودآگاه لبخند بر روی لب هایمان نشسته و خستگی از ما دور می شود.

کیوسک نت در این بخش پوشه و کاورهای بسیار زیبایی را عرضه کرده است. شما می توانید با مراجعه به این بخش از سایت و مشاهده طرح های مختلف، پوشه مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید کنید.

در قسمت کفش باید بگوییم که در زمان نگارش این مقاله متاسفانه سایت کیوسک نت موجودی نداشته بود.

در مورد قسمت کیف پول زنانه شما می توانید محصولاتی جذاب و در عین حال کاربردی را مشاهده کنید. بررسی نظرات مشتریان نشان می دهد که آنها از خرید خود بسیار راضی هستند.

**نکات مهم

شما می توانید در تمام روزهای هفته و در 24 ساعت از شبانه روز از فروشگاه اینترنتی کیوسک نت خرید نمایید. بدیهی است پردازش سفارش شما در تعطیلات رسمی امکان پذیر نمی باشد و به اولین روز کاری پس از ثبت سفارش موکول خواهد شد.

مراحل پردازش سفارش از طریق ایمیل به اطلاع مشتری می رسد. در صورتی که تمایل دارید پیگیری دقیق تری داشته باشید، می توانید با تماس با کارشناسان بخش فروش، سفارش خود را پیگیری کنید. کارشناسان فروش در تمام ساعات کاری پاسخگویی شما کاربران عزیز خواهند بود. در حالت معمول پس از ثبت سفارش نیازی به تماس با بخش فروش نیست و کارشناسان فروش در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت. ثبت و تکمیل سفارش به منزله اتمام خرید از سمت مشتری است و فرآیند ارسال و تحویل در اولین فرصت آغاز می شود.

به دلیل اینکه انبارداری به سایت متصل است امکان این وجود ندارد که به صورت تلفنی نیست.

برای هماهنگی در مورد مسائلی مانند رنگ، گارانتی و توضیحات می توانید با بخش فروش تماس بگیرید. همچنین توضیحات مورد نظر خود مثلا رنگ را می توانید در قسمت یادداشت مشتری ثبت نمایید. به دلیل تنوع بالا در رنگ و گارانتی کالاها ممکن است برخی از ویژگی ها در صفحه محصول ذکر نشده باشد. این ویژگی ها نیز در قسمت یادداشت مشتری قابل ثبت می باشند. برای مسائل متفرقه مانند کادوپیچ کردن کالا یا شرایط خاص ارسال، می توایند با تماس تلفنی هماهنگی های لازم را صورت دهید.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی کیوسک نت نو و اصلی می باشند و هیچ گونه کالای کارکرده یا غیر اصلی در سایت به فروش نمی رسد. مهلت تست و گارانتی هفت روز تعویض به همین منظور برای کالاها در نظر گرفته شده است.

در برندهای مختلف، اهمیت کشور سازنده تا حد زیادی مطرح نیست. زیرا آنچه کیفیت کالای دیجیتال مانند گوشی و تبلت را مشخص می کند برند کالا است و امروزه سازندگان بسیار مطرح نیز عموما خط تولید محصولات خود را به کشور چین منتقل کرده اند. ممکن است برخی از مدل ها خط تولیدی در کشورهای دیگر داشته باشند که این مسئله بیشتر سیاست کاری سازندگان است و ربطی به کیفیت کالای مورد نظر ندارد. فروشگاه اینترنتی کیوسک نت تعهد می کند تمام کالاهای عرضه شده در فروشگاه اصلی هستند.

برای پرداخت هزینه خرید تنها و تنها می توانید از طریق درگاه بانکی به صورت آنلاین پرداخت نمایید. امکان پرداخت حضوری نه در تهران و نه در شهرهای دیگر نیست.

برای دریافت سفارش می توانید خودتان به صورت حضوری اقدام کنید. برای این کار باید با کارشناسان دفتر تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

سفارشات کیوسک نت از طریق اداره پست ارسال می شود. به همین علت برای تهران سفارشات نهایتا تا 3 روز و شهرستان ها تا 4 روز کاری پس از ثبت سفارش تحویل داده می شوند. هزینه ارسال با پست پیشتاز 15 هزار تومان می باشد که در هنگام ثبت سفارش به قیمت کالا اضافه می گردد. امکان ارسال سفارشات ضروری از طریق پیک، باربری و ترمینال نیز وجود دارد. بدیهی است هزینه ارسال از این طریق به عهده خود مشتری خواهد بود. در صورت تمایل از این روش ارسال با دفتر قبل از سفارش هماهنگی های لازم را انجام دهید.

در صورتی که سفارشات شما ارسال شده باشند قابل برگشت نیستند. برای انصراف از سفارش می توانید هماهنگی های لازم را از طریق تماس تلفنی انجام دهید.

مهلت تست هفت روزه برای کلیه کالاهای موجود در فروشگاه در نظر گرفته شده و یکی از اصلی ترین حقوق مشترین و تعهدات کیوسک نت می باشد. در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل در طی مهلت هفت روزه، فروشگاه موظف است کالا را با یک کالای بدون مشکل و نو تعویض نماید. تمام کالاهای فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا می باشند و با تضمین اصل بودن به فروش می رسند.

کیوسک نت تضمین می کند که تمام مشخصات و توضیحات ذکر شده در فروشگاه اینترنتی کیوسک نت عین واقع است و در صورت وجود هرگونه مغایرت و نارضایتی مشتریان، سفارش قابل استرداد است.

***مراحل ثبت سفارش و خرید

ثبت سفارش بدون نیاز به عضویت

1-کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، در خرید های بعدی مجبور به ورود اطلاعات نمی باشند. با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

2-مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند تا اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند. در غیر این صورت مسئولیت بروز هرگونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

*گزینه نگهداری در انبار

این گزینه بر این اساس در نظر گرفته شده که مشتریان بتوانند کالاهایی که در حال حاضر موجود هستند را خریداری و در انبار کیوسک نت نگهداری کنند تا بتوانند با کالاهایی که در آینده موجود یا جدید اضافه می شوند یک جا هزینه ارسال را پرداخت کنند.

!!تذکر:

  1. قبل از این گزینه حتما حساب کاربری ساخته و با حساب کاربری سفارش های نگهداری در انبار خود را ثبت کنید که در غیر این صورت فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال سفارش شما نخواهد داشت.
  2. مدت زمان نگهداری از کالای شما در فروشگاه از دو ماه بیشتر نشود.

**ثبت سفارش و استعلام

پس از ثبت سفارش پیش از فاکتور از طریف ایمیل برای مشتری ارسال می گردد. لازم به ذکر است تنها پس از پرداخت هزینه حتی در سفارش های نگهداری در انبار سفارش نهایی می شود.

!!تذکر
باتوجه به محدودیت های غیر قابل پیش بینی به علت واردات کالا اگر زمانی سفارشی از طرف کارشناس فروش کیوسک نت سفارش عمده تلقی شود فروشگاه می تواند سفارش را لغو و مبلغ را به فرد سفارش دهنده عودت دهد.

روش های پرداخت: به منظور تامین رفاه هر چه بیشتر مشتریان، فروشگاه به دو درگاه بانکی، بانک ملت و پارسان متصل است.

هزینه ارسال: در حال حاضر فروشگاه کیوسک نت با اداره پست همکاری دارد و تمامی بسته ها از طریق پست پیشتاز ارسال می شود. میانگین هزینه ارسال برای کلیه نقاط 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سفارش های بالای 300 هزارتومان از مشتری هزینه بابت ارسال ( ارسال با پست پیشتاز) دریافت نمی شود و فروشگاه به عنوان تخفیف این هزینه را به پست پرداخت می نماید.

مشتری پس از دریافت ببسته باید بسته را به دقت بررسی نماید و در صورت معیوب بودن کالا و یا کسری، حداکثر 2 روز کاری به فروشگاه اطلاع دهد. در غیر این صورت فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

**راه های ارتباطی با کیوسک نت

شما می توانید از طریق تماس، دایرکت در اینستاگرام و بخش نظرها در سایت کیوسک نت سوالات خود را مطرح کنید.

ایمیل به آدرسinfo@qsknet.com

آدرس سایتwww.qsknet.com

شماره تلفن جهت پیگیری سفارش ( از ساعت10:30 تا 18) 0214498478

شماره تماس در ساعات غیر اداری جهت پیگیری مشکلات پرداخت 09306121329 و 09334311648

شماره تماس جهت خرید عمده 09334311648

آدرس دفتر مرکزی: تهران، ستارخان، خیابان خسرو جنوبی، کوچه کریمی، پلاک3، واحد 1

آدرس پیج اینستاگرام@qsknet

 

**نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

در زمان ارسال کالا توسط شرکتهای پستی و باربری، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضا رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فورشگاه اطلاع دهد. در این موارد چناچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری(به منزله دریافت کالا به صورت صحیح و سالم) را امضا نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصا تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است ، دیگر امکان هیچگونه پیگری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.

توجه: چناچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نماید.

طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید؛ پس از تحویل ظاهری مشتری تا 7 روز فرصت خواهد داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید. .

**خدمات پس از فروش

در صورتیکه مشتریان کیوسک نت، به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، تا هفت روز فرصت خواهند داشت تا کالای خریداری شده را برگشت دهند. تنها شرط لازم آن است که کالای خریداری شده از بسته بندی اولیه(پلمپ شرکت) خارج نشده باشد و کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می شود. در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط فروشگاه به حساب مشتری واریز خواهد شد. در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا( هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری می باشد.

کاربر می تواند سفارش های نگهداری در انبار را حداکثر ظرف زمان 7 روز پس از ثبت سفارش لغو نماید و مبلغ به حساب اعلامی از طرف مشتری بازگردانده می شود. پس از گذشت 7 روز، فروشگاه هیچ تضمینی بابت کنسلی سفارش ندارد.

این تضمین شامل کالاهای آرایشی و بهداشتی، وسایل شخصی، لوازم پزشکی و یا کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص نمی توانند عودت داده شوند نمی گردد.

مدت لغو سفارش های نگهداری در انبار از زمان ثبت سفارش به مدت 7 روز می باشد.

با توجه به اینکه قوانین گفته شده در بالا، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضا مشتری می رسد، در این موارد ملاک عمل خواهد بود.

 

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید.

سپاس از همراهی تان