“قیمت پایین” – آیا این اصطلاح همیشه مناسب تر از حراج بسیار عالی جمعه سیاه و دوشنبه سایبری است؟

با این حال اگر چه نوید قیمت های پایین سخت است، قیمت گذاری یک توازن حساس است: اگر خیلی بالا باشد هیچ کس خرید نخواهد کرد و اگر خیلی پایین باشد همه خواهند رفت، همانطور که در کسب و کار هاروارد در نظرات یادداشت شده است.

اگر چه ممکن است پیشنهادات شما خوب باشد اما مشتریانتان ممکن است فکرکنند آنها برای واقعی بودن بیش حد خوب هستند.

شما به چیزهای دیگری هم نیاز دارید تا مشتریانتان را نسبت به واقعی بودن معاملات خود مطمئن کنید. نحوه بازخورد مشتری می تواند نسبت خرید کننده ها به بازدید کننده های شما را فقط در زمان جمعه سیاه و دوشنبه سایبری افزایش دهد.

صفحات کلیدی را با بازخورد مشتری برجسته کنید.

وصف محصولات تشویقی، قیمت پایین، یا یک سایت جالب بدون اعتماد ارزش صرف هزینه را ندارد. به همین دلیل مشتریان به تجربیات دیگران روی می آورند.

مسئله این است : که میانگین نرخ تبدیل تجارت الکترونیک خیلی نا امید کننده و فقط ۱٫۲ درصد است. این بدان معناست که تقریبا تمام بازدیدکنندگان وب سایت شما از journey مشتریان شما منصرف می شوند.

لازم نیست اینگونه باشد.

امروزه ۸۹% از مشتریان جهان نظرات آنلاین را به عنوان بخشی از buying journey آنلاین بررسی می کنند ، و ۴۹% از مشتریان جهان، هریک خرید از سه خرید خود را تاثیر نظرات مثبت می دانند.

اکثریت بازدیدکنندگان شما هنگام مقایسه ی محصولات و خدمات شما به دنبال اعتبارسنجی هستند.

بنابراین از رضایت مشتریان و نظرات آنلاین خود در قسمت هایی که بیشتر به آن ها نیاز دارید استفاده کنید.

بازدیدکنندگان می خواهند بدانند که حراج شگفت انگیز جمعه سیاه شما استثنایی است؟ محل نظرات روی صفحه جایی ست که مشتریان قبلی می توانند کیفیت و قیمت پایین محصولات را تضمین کنند.

آیا می خواهید بازدید کنندگان لحظه ای که شما را پیدا می کنند احساس اطمینان کنند ؟ نظرات را روی صفحه نخست یا روی بخش های اصلی سایت اضافه کنید. بنابراین بازدیدکنندگان می فهمند که به جای درستی آمده اند.

آیا نگرانی مشتریان ممکن است آن ها را از صفحه پرداخت خارج کند؟صفحه را با نظرات پر کنید تا مشتری کمی تشویق شود.

همه چیز در مورد نیروی حمایت از مشتری است. این کار را درست انجام دهید. حمایت از مشتری می تواند اثر بخشی بازاریابی را تا بیش از ۵۴%افزایش دهد.

برای اجتماعی شدن وقت بگذارید.

موتورهای جستجو مانند گوگل و شبکه های رسانه اجتماعی مانند فیس بوک مشتری ها و شرکت ها را به هم وصل می کنند.

داشتن هرچه بیشتر مشتریانی که دارای پروفایل شبکه های اجتماعی هستند، حضور اجتماعی مستحکم، از هر زمان دیگری مهمتر است. تحقیقات انجام شده توسط Dell نشان داد که ۷۵% از مشتریان تحت تاثیر انتخاب های شبکه های اجتماعی قرار می گیرند.

بنابراین فقط از کانال های شبکه اجتماعی خود برای پست تصاویر در جهت کاهش قیمت های جذاب، جوک های هوشمندانه، یا پسرفت شرکت استفاده نکنید. در عوض حضور خود در شبکه اجتماعی را به عنوان گسترش یک برند ببینید.

مشارکت کنید- به نظرات و بازخورد مشتری پاسخ دهید و نشان دهید که یک پشتیبان انسانی در شرکت شما وجود دارد.

مشخصات و بازخورد مشتری را در پست ها و تبلیغات شبکه اجتماعی خود ترویج کنید. به عبارتی به امتیازات بالایی که توسط مشتریانتان به شما داده شده توجه کنید.

نظرات مشتریان خود را روی صفحه شبکه اجتماعی شرکت خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید یک قدم جلوتر رفته و با اضافه کردن تصویر مشتری، مطالعه موردی یا ویدئو اعتبار بیشتری به دست آورید.

در نهایت، این در مورد بهبود خدمات مشتری و تعامل با مشتری است. یک مطالعه در ایالات متحده آمریکا نشان داد که ۶۶% از مشتریان به شرکت هایی که خدمات مشتریان عالی دارند بیشتر پرداخت خواهند کرد و ۷۱ % از مشتریان که تجربه مثبتی با یک برند در شبکه اجتماعی داشته اند آن برند را به دوستان و خانواده خود توصیه می کنند.

در گوگل با رتبه بندی فروشنده برجسته شوید.

امسال ما در جهان با کاهش ۱۱% اعتماد روبرو شدیم، ۲۹% از مردم بیان کرده اند که به کالاهای پرمصرف اعتماد ندارند.

با توجه به این کمبود اعتماد در ذهن، تبلیغات شما دقیقا از زمانی که مردم شما را گوگل می کنند نیاز به محاسبه دارد.

با رتبه بندی های فروشنده گوگل، شما می توانید رتبه بندی های نظرات خود را در تبلیغات AdWords گوگل قرار دهید.

این کمک می کند تا به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که آن ها از همان ابتدا می توانند به شما مراجعه کنند.

در بازاریابی آفلاین از نظرات استفاده کنید.

امروزه با پیشرفت تجارت الکترونیک، بازاریابی آفلاین باز هم تاثیر و نفوذ زیادی داشته است. از این گذشته بازاریابی کلامی همچنان بهترین عامل فروش است – و ۸۰% از مردم به اندازه توصیه های شخصی به نظرات اطمینان دارند. اعتبارسنجی توسط مشتریان دیگر قطعا همان چیزی است که شما را در رقابت جلو می اندازد.

تایید اجتماعی را به نمایش بگذارید تا بتوانید در ذهن ها باقی بمانید.

بخش هایی از نظرات یا امتیاز ستاره ای را روی تبلیغات چاپ شده خود اضافه کنید. این کار اطمینان مجدد می بخشد.

چرا هنگام بسته بندی یک محصول، یک بروشور یا کارت ارائه نمی دهید که اعتبار خود را نشان دهید و همزمان درخواست بازخورد نمی کنید؟این نشان دهنده گشاده رویی و تمایل به پیشرفت شماست.

این ها به کسب و کار شما شخصیت می بخشد و کمی بیشتر تایید اجتماعی به آن اضافه می کند.

برای هجوم تخفیفات آماده شوید.

این هفته برای خرده فروشی ها کمی سخت است، اما می توانید از آن عبور کنید. و موقعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کنید.

کلید افزایش نسبت خریدکننده ها به بازدیدکننده ها از طریق تزریق هرچه بیشتر اعتماد در طول journey مشتری است. با حراج بیشتر، مشتریان راضی تر و بازخورد مشتری بیشتر می شود تا مردم تشویق به خرید مجدد شوند.

این مزیتی ست که نه تنها برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، بلکه تا مدت ها در آینده به دست خواهید آورد.