در سلسله بررسی های فروشگاه های اینترنتی که داشتیم امروز به ایستگاه بررسی فروشگاه اینترنتی تگ موند رسیده ایم. فروشگاه تگ موند در زمینه پوشاک به طور تخصصی فعالیت می کند. در این نوشتار سعی داریم تا ضمن آشنایی با بخش های مختلف سایت، نقاط قوت وضعف آن را نیز بیان کنیم. در این بررسی با ما همراه باشید.

امروزه صنعت پوشاک بیش از هر صنعت دیگری در دنیا جهانی شده است. به دلیل درآمدزایی و اشتغالزایی بالایی که دارد این صنعت برای بسیاری از کشورها حائز اهمیت است. مهم ترین چیز در این صنعت، این است که تولیدکننده بتواند با تولید محصولی با کیفیت و با طراحی جالب و منحصر به فرد مشتری را به سوی خرید محصول خود هدایت کند. این کار در بازار امروز پوشاک که برندهای بسیاری با تنوع محصولات فراوان وجود دارد هم کار را برای مشتری هم برای تولید کننده سخت کرده است. زیرا مشتری باید در بین این همه برند و محصول به انتخاب پوشاک مدنظرش بپردازد و اطمینان حاصل کند که این محصول از نظر کیفیت و قیمت مناسب بوده و ضرری متوجه او نشده است. از طرفی برای تولیدکننده هم شرایط دشوار و رقابتی سخت به وجود آمده است. زیرا باید زمان بیشتری را صرف طراحی محصول جدید کند تا در بین محصولات ارائه شده از برندهای دیگر به چشم بیاید و مخاطب را جذب کند.

در این بین سهم فروشگاه های اینترنتی پوشاک را در معرفی برندها نباید نادیده گرفت. در دنیای امروز که اکثر کارها و خریدها به صورت اینترنتی انجام می شود، فروشگاه های اینترنتی سهم زیادی را در معرفی برند به مشتری ها دارد.

فروشگاه اینترنتی تگ موند در سال 1395 به صورت یک استارت آپ در زمینه فروش پوشاک شروع به فعالیت کرد. سپس با گذشت مدت کمی توانست به خوبی در بازار ایران جای خود را پیدا کرده و اعتماد مردم را به دست آورد.

تگ موند یک فروشگاه اینترنتی پوشاک است که محصولاتی از 300 برند مطرح بین المللی و داخلی را ارائه می دهد. این فروشگاه اصالت تمامی کالا های عرضه شده را برای مشتریان خود تضمین می کند.

هدف اصلی تگ موند به گفته بنیانگذاران آن، دسترسی آسان تر کاربران به محصولات برندهای معتبر دنیا در حوزه پوشاک و اکسسوری بیان شده است.

فروشگاه تگ موند دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و عضو انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی تهران و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی هم می باشد. همه اینها به مشتری این اطمینان را می دهد که خرید از تگ موند قابل اعتماد است و در صورت نارضایتی امکان رسیدگی به آن از طریق مراجع قانونی وجود دارد.

 

**بخش های فروشگاه تگ موند

تگ موند ارائه دهنده مستقیم 300 برند بین المللی و ایرانی است که با همه آنها قرارداد امضا کرده است و این مورد به مشتری اطمینان خاطر را می دهد که محصولات اصل و اورجینال را در هنگام خرید دریافت خواهد کرد. مسئله ای که دغدغه بسیاری از مشتریان است و تگ موند از این فرصت استفاده کرده است و مشتریان فراوانی را جذب نموده است.

از جمله این برندها می توان به برندهای جهانی نایکی، آدیداس، کوتون، مانگو، اسکچرز، ریباک، ری بن و در کنار آنها برند نام آشنای ایرانی چرم درسا را نام برد.

در قسمت خرید محصول شما می توانید با استفاده از فیلترهای موجود در سایت، محصول موردنظر خود را با ویژگی هایی که می خواهید داشته باشد، به راحتی پیدا کنید. برای خرید هر محصول جدول سایزبندی آماده شده است که طبق توضیحات داده شده در آن می توانید سایز مناسب لباس یا کفش خود را تعیین کنید و در نتیجه خرید بهتری داشته باشید و از دردسرهای بازگشت یا تعویض کالا خود را رها سازید. این مهم ترین نکته موقع هر خریدی است.

در قسمت مشخصات محصول می توانید اطلاعاتی از قبیل برند، مدل محصول، تامین کننده محصول، کشور صاحب برند، رنگ محصول و مدت زمان ارسال محصول را مشاهده کنید.

تگ موند محصولات خود را در 6 قسمت به ترتیب زیر دسته بندی کرده است. 1-مردانه، 2-زنانه، 3-بچگانه، 4-ورزشی، 5-زیبایی و سلامت، 6-خانه و آشپزخانه.

در این مقاله سعی می کنیم تا همه این بخش ها را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

1-مردانه: این قسمت خود شامل لباس، کفش، کیف، اکسسوری، زیبایی و سلامت و لوازم تخصصی ورزشی می باشد.

      • لباس: در این بخش محصولات ارائه شده شامل تی شرت و پولوشرت، شلوار و شلوارک، سویشرت و بافت، پیراهن، کاپشن و کت، جوراب، تاپ، لباس زیر، بلوز و شومیز، دامن، پالتو و بارانی، مانتو و سارافون، لباس کار و ست لباس می باشد.
      • کفش: کتانی، کفش ورزشی، بوت و نیم بوت، صندل، کفش راحتی، کفش رسمی، لوازم جانبی و مراقبتی کفش، کالج.

همه ما به خوبی می دانیم که پا، قلب دوم انسان است. باید در انتخاب کفش بسیار دقت داشته باشیم و کفشی مناسب انتخاب کنیم. چرا که بسیار در سلامتی ما تاثیر گذار است. اکثر اعمال حرکتی بدن ما، تحت تاثیر کفشی است که می پوشیم. درست راه رفتن، درست خم شدن، درست نشستن و بسیاری از کارهای دیگر همگی در گرو این است که ما کفش مناسبی پوشیده باشیم.

وقتی می گوییم کفش مناسب منظور ما فقط این نیست که جنس کفش خوب باشد، بلکه هم باید جنس کفش خوب باشد، هم سایز کفش درست انتخاب شده باشد، هم باید با توجه به موقعیت ،کفش مناسبی بپوشیم. مثلا اگر زمانی به کوه بروید، هیچ وقت قرار نیست که کفشی که در مراسم عروسی می پوشید را به پا کنید. زیرا این کفش اصلا مناسب کوهنوردی نیست.

چند نکته که باید در زمان انتخاب کفش در نظر داشته باشیم: 1-کفش باید راحت باشد و حداکثر دو تا سه سانتی متر پاشنه پهن داشته باشد.2- قالب مناسب داشته داشته باشد تا باعث تغییر شکل پا نشود. 3-سایز مناسب انتخاب شود. 4- بانوان دقت داشته باشند که پوشیدن کفش پاشنه بلند (پاشنه بیش از 5 سانتی متر) آن هم به طور مداوم و مدت طولانی باعث می شود تا دچار کمردرد های شدید شوند.

تگ موند در این قسمت با ارائه کفش هایی از انواع برندها در طرح ها و رنگ های مختلف باعث شده است تا امکان مقایسه آسان تر باشد و مشتری بتواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

      • کیف: کوله پشتی، کیف پول و جاکارتی، کیف رودوشی، کیف پستچی، ساک مسافرتی، کیف دستی، کیف ورزشی، کیف کمری، کیف لوازم آرایش، کیف لوازم جانبی.

 

      • اکسسوری: کلاه ، زیورآلات، ساعت، عینک، کمربند، دستکش، شال و روسری، هدبند و مچ بند ورزشی، فندک، قاب، کراوات و پاپیون، ست چرم، اکسسوری مو، بند دوربین، بند ساعت، جاسوئیچی، دستمال گردن، حوله استخری، حوله ورزشی
      • زیبایی و سلامت: عطر و ادکلن، اصلاح، حالت دهنده مو، لوازم آرایش، بهداشت مراقبت شخصی.

      • لوازم تخصصی ورزشی: شنا، اسکی، باشگاه، فوتبال، توپ، تنیس، بسکتبال، محافظ ورزشی، والیبال و بدمینتون.

اگر فردی هستید که به دنبال وسایل ورزشی خاص از برندهای معتبر دنیا هستید، حتما از این قسمت سایت دیدن کنید. تگ موند با ارائه وسایل ورزشی مختلف نیاز مشتریانش را به خوبی تامین کرده است.

 

  1. زنانه:این قسمت هم همانند قسمت مردانه شامل 6 زیر مجموعه به ترتیب زیر است. لباس، کفش، کیف، اکسسوری، زیبایی و سلامت، لوازم تخصصی ورزشی.
      • لباس: تی شرت و پولوشرت، شلوار و شلوارک، سوییشرت و بافت، پیراهن، کاپشن و کت، جوراب، تاپ، لباس زیر، پیراهن و سرهمی، بلوز و شومیز، دامن، پالتو و بارانی، لباس خواب، لباس بارداری، لباس کار و ست لباس.
      • کفش: کتانی، کفش ورزشی، بوت و نیم بوت، صندل، کفش راحتی، کفش رسمی، کفش پاشنه دار، لوازم جانبی و مراقبتی کفش ،کالج.

اگر به دنبال کفش های مجلسی برند هستید می توانید در تگ موند با خیال راحت به دنبال کفش مورد علاقه تان باشید. تگ موند در این قسمت با ارائه کفش هایی از برندهای داخلی و خارجی این امکان را فراهم آورده است که مشتریان به جای اینکه چندین سایت را برای پیدا کردن کفش مورد نظرشان زیر و رو کنند، تنها با یک سرچ ساده به کفش مورد نظرشان برسند.

از آنجایی که کفش های برند باید از خارج از کشور تامین شوند، زمان ارسال این محصولات نسبت به محصولات دیگر طولانی تر بوده و در بازه زمانی 12 تا 16 روز به دست مشتری خواهد رسید.

      • کیف:کوله پشتی، کیف پول و جاکارتی، کیف رودوشی، کیف پستچی، ساک مسافرتی، کیف دستی، کیف ورزشی، کیف کمری، کیف لوازم آرایش، کیف لوازم جانبی.

بر هیچکس پوشیده نیست که کیف از مهم ترین قسمت های استایل هر فردی است. انتخاب کیف فرایندی در ظاهر ساده اما در واقعیت بسیار سخت است. ست کردن کیف با لباس و موقعیتی که قرار است در آن از کیف استفاده کنید، همگی باید در نظر گرفته شود. مدت زمانی که می خواهید یک کیف برای شما کار کند و اینکه از چه جنس و برندی باشد مهم است. همه اینها نشان می دهد که خرید کیف یک امر بسیار مهم و دشوار است.

شما می توانید در این قسمت از سایت کیف هایی از برندهای متفاوت با کاربردهای متفاوت در رنگ بندی های گوناگون را مشاهده کنید.

تگ موند با کار بر روی این قسمت، توانسته مشتریان خاص خودش را به دست آورد و در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشد.

      • اکسسوری: کلاه ، زیور آلات، ساعت، عینک، کمربند، دستکش، شال و روسری، هدبند و مچ بند ورزشی، فندک، قاب، کراوات و پاپیون، ست چرم، اکسسوری مو، بند دوربین، بند ساعت، جاسوئیچی، دستمال گردن، حوله استخری، حوله ورزشی.
      •  
      • زیبایی و سلامت:عطر و ادکلن، اصلاح، حالت دهنده مو، لوازم آرایش، بهداشت مراقبت شخصی

      • لوازم تخصصی ورزشی:شنا، اسکی، باشگاه، فوتبال، توپ، تنیس، بسکتبال، محافظ ورزشی، والیبال و بدمینتون.

 

  1. بچگانه: شامل لباس، کفش، کیف، اکسسوری، زیبایی و سلامت، لوازم تخصصی ورزشی، اسباب بازی، کودک و نوزاد می شود.
      • لباس: تی شرت و پولوشرت، شلوار و شلوارک، سوئیشرت و بافت، پیراهن، کاپشن و کت، جوراب، تاپ، لباس زیر، پیراهن و سرهمی، بلوز و شومیز، دامن، پالتو و بارانی، لباس خواب، مانتو وسارافون، ست لباس.

تگ موند در این قسمت بسیار خوب عمل کرده است. تنوعی که در لباس های دخترانه و پسرانه در سایت وجود دارد به خوبی مشاهده می شود و این حق انتخاب را به مشتری می دهد تا محصولی با ویژگی های مدنظرش را انتخاب کند.

همچنین ست لباس های ارائه شده، بسیار شاد هستند و این برای کودکان بسیار جذاب تر است.جدول سایز بندی برای هر لباس قرار داده شده تا شما بتوانید مطابق با آن لباسی اندازه فرزند دلبندتان انتخاب کنید.

      • کفش:کتانی، کفش ورزشی، بوت و نیم بوت، صندل، کفش راحتی، کفش رسمی، کالج
      • کیف:کوله پشتی، کیف پول و جاکارتی،کیف رودوشی، کیف دستی، کیف ورزشی، کیف کمری، کیف لوازم جانبی.

کوله پشتی از جمله وسایلی است که بسیار باید در انتخاب آن دقت کنیم. چرا که قرار است فرزندمان برای مدت طولانی وسایل مدرسه اش را داخل آن گذاشته و مسافتی را طی کند. اگر کوله ای مناسب انتخاب نکنیم، کودک دچار آسیب عضلانی می شود که کمردرد و گردن درد کمترین آنها است.

طرح کوله ای هم که انتخاب می کنیم در روحیه کودک اثر دارد. کودکان روح لطیفی دارند برای همین باید طرح های شاد و روشن برای آنها انتخاب شود تا روحیه لطیف شان آسیب نبیند.

تگ موند با ارائه کوله هایی مناسب کودکان با طرح های مختلف و از برندهای متفاوت این امکان را برای والدین فراهم آورده است تا کوله پشتی زیبا و مناسب برای کودکانشان تهیه کنند.

عملکرد تگ موند در این قسمت را می توانیم بسیار خوب ارزیابی کنیم.

      • اکسسوری:کلاه ، ساعت، عینک، کمربند، دستکش، شال و روسری، هدبند و مچ بند ورزشی، اکسسوری مو، جاسوئیچی، چتر
      • زیبایی و سلامت:بهداشت و مراقبت شخصی
      • لوازم تخصصی ورزشی: شنا، اسکی، باشگاه، فوتبال، تنیس، بسکتبال
      • اسباب بازی، کودک و نوزاد: غذاخوری، لوازم شخصی، خواب
  1. ورزشی: برای دسترسی سریع ترکاربر، تمام وسایل ورزشی زنانه، مردانه، بچگانه و برندهای ورزشی ارائه شده در سایت به صورت جداگانه در این قسمت قرار دارد.
  2. زیبایی و سلامت: شامل عطر و ادکلن، اصلاح، حالت دهنده مو، بهداشت و مراقبت شخصی، لوازم آرایش، برندها.
      • عطر و ادکلن:عطر ادوپرفیوم، عطر ادوتویلت، ادوکلن، عطر پرفیوم، ادوفرش، عطر پرفیوم اکسترکت.
      • اصلاح:فوم اصلاح، ماشین اصلاح چندکاره، تیغ اصلاح
      • حالت دهنده مو: سشوار، اتو مو، فرکننده مو.
      • بهداشت و مراقبت شخصی:مراقبت از پوست، ماسک، مراقبت از مو، مراقبت از بدن، مراقبت از دهان.
      • لوازم آرایش:آرایش ابرو، ناخن، آرایش صورت، آرایش لب، آرایش چشم، برس و اپلیکاتور، تراش، کیف لوازم آرایش، برس مو.

تگ موند در این قسمت با عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی متفاوت تلاش کرده است تا به نیاز مشتریان خود پاسخ مناسبی بدهد. هرچند که تگ موند یک فروشگاه تخصصی در حوزه پوشاک است اما عملکرد خوبی در حوزه لوازم آرایشی داشته است.

      • برندها:در این قسمت برندهای لوازم آرایشی موجود در سایت قرار دارد. هوگوس، کارنر بارسلونا، پاکورابان، مرسدس بنز، کلارنس، دیویدف مثال هایی از برندهای ارائه شده در سایت تگ موند می باشند.

  1. خانه و آشپزخانه:دکوراسیون، لوازم برقی، برندها.

برای هر خانم ایرانی چیدن وسایل آشپزخانه به صورتی زیبا با بهترین وسایل یک آرزو نیست؛ بلکه یک هدف است. بانوان ایرانی بسیار در انتخاب وسایل آشپزخانه دقت می کنند و همیشه تلاش می کنند که وسایل کاربردی و با کیفیت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند.

تگ موند با عرضه لوازم آشپزخانه از برندهای ایرانی و خارجی معتبر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا در کمترین زمان ممکن بتوانند وسیله مورد نظر خود را با بهترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرند.

مشتری این امکان را دارد تا به جای اینکه زمان زیادی را صرف رفت و آمد برای پیدا کردن وسیله موردنظر خود کند، به سادگی در منزل خود نشسته و این زمان رفت و آمد را صرف مقایسه محصولات با یکدیگر کرده و انتخاب راحت تر و بهتری را داشته باشد.

در این بخش شما می توانید انواع چای ساز، غذاساز، چرخ گوشت، ساندویچ ساز، پلوپز و آرام پز را مشاهده کنید.

 

      • دکوراسیون:وسایل دکوری، بالش، کوسن و روانداز، ست میز ناهارخوری، صندلی.

با توجه به اینکه فروشگاه های اینترنتی دیگر در این حوزه فعالیت چندانی ندارند، تگ موند از این فرصت به خوبی استفاده کرده است و با عرضه محصولات کاربردی و مناسب از برندهای مختلف توانسته در این بخش به خوبی عمل کرده و رضایت مشتریان را جلب کند.

      • لوازم برقی:توستر، غذاساز، آبمیوه گیری، آرام پز، چای ساز و قهوه ساز برقی، رطوبت ساز، زودپز برقی، ساندویچ ساز، خردکن، چرخ گوشت، اتو لباس، پلوپز
      • برندها:برندهایی مانند ال سی وایکیکی، زرسام، پارس خزر، میگل، لنزو نمونه ای از برندهایی هستند که تگ موند آنها را در سایت خود قرار داده است.

**رتبه سایت تگ موند

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی پوشاک خوب 5 چیز هست. ارائه خدمات مناسب به مشتری، طراحی ظاهری خوب سایت، جلب اعتماد مشتری، امنیت سایت، امکان جست و جوی کالای مورد نظر.

سایت فروشگاه تگ موند رابط کاربری زیبایی دارد و کاربر به سادگی می تواند به دنبال محصول خود باشد. قسمت سرچ سایت بسیار سریع است و در کمترین زمان محصول را برای مشتری به نمایش در می آورد.

با در نظر گرفتن این نکات، فروشگاه تگ موند در رتبه نهم برترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک ایران قرار گرفته است. البته باید به این نکته خیلی مهم توجه داشته باشیم که تگ موند تنها 5 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و با توجه به پتانسیلی که از خود نشان داده است قطعا رتبه آن در سال های آینده بهبود پیدا می کند.

**ارتباط و پشتیبانی تگ موند

فروشگاه تگ موند علاوه بر فعالیت در سایت، در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و توئیتر هم فعالیت دارد. اما توجه به این نکته ضروری است که برای سفارش کالا تنها باید از طریق سایت اقدام به خرید کنید. در حال حاضر چیزی که می توان گفت این است که برای اطلاع از آخرین حراج ها و تخفیف های تگ موند به صفحه اینستاگرام باید مراجعه کنید و برای اطلاع از قیمت، مشخصات و سفارش کالا به سایت تگ موند مراجعه کنید.

تگ موند همچنین اپلیکشینی دارد که می توانید از آن نیز استفاده کنید. برای دریافت اپلیکیشن تگ موند می توانید از چهار طریق اقدام کنید: گوگل پلی، مایکت، اپ استور و سیب اپ راه هایی هستند که شما می توانید از طریق آنها اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن تگ موند نموده و تجربه ای جالب داشته باشید.

 

اگر سوالی برایتان در حین خرید پیش آمد یا مشکلی در فرایند خرید داشتید می توانید از طریق راه های زیر آنها را با تگ موند در ارتباط بگذارید.

برای داشتن ارتباط با تگ موند می توانید از راه های زیر اقدام کنید:

از طریق سایت به آدرسhttps://tagmond.com/

از طریق ارسال ایمیل به مسئول پشتیبانی به آدرسinfo@tagmond.com

از طریق ارسال ایمیل به مسئولین فنی به آدرسdev@tagmond.com

از طریق ارسال ایمیل به بخش تامین کالا به آدرسsupply@tagmond.com

همچنین برای اطلاع از اخبار جدید تگ موند می توانید در کانال تلگرامی تگ موند به آدرسtelegram.me/tagmondنیز عضو شوید.

از طریق پیج اینستاگرام به آدرس@tagmond

از طریق شماره تلفن پشتیبانی 02 91005909

کارشناسان تگ موند جهت پاسخگویی به مشرتیان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9-17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9-13 به صورت مستقیم به تماس های مشتریان پاسخ می دهند . در بقیه ساعات و روزهای تعطیل شما می توانید از طریق ایمیل، گفت و گوی زنده سایت تگ موند و تلگرام با پشتیبان ها در تماس باشید و از راهنمایی آنها استفاده کنید.

**مجله مد

اگر علاقه زیادی به یادگیری نکات جدید و جالب در مورد پوشاک و اکسسوری دارید می توانید از این قسمت سایت تگ موند دیدن کنید . مقالات این بخش در 7 بخش تقسیم شده است. تگ موند، تگ فند، پوشاک آقایان، پوشاک خانم ها، زیبایی، سبک زندگی، برند شناسی.

با خواندن مقالات تگ مگ می توانید اطلاعات جدیدی از نکات حین اتوکشیدن لباس، انواع کت و کاپشن زنانه، معرفی بوت و نیم بوت و خیلی مطالب جالب و آموزنده دیگر را به دانسته های خود اضافه کنید.

برندها: در منوی فروشگاه تگ موند شما می توانید به راحتی با کلیک بر روی"برندها"، اسامی تمامی برندهای موجود در سایت را مشاهده کنید و ببنید که از هر برند چه محصولاتی در سایت موجود است. هم چنین می توانید اطلاعات مختصری در مورد تاریخچه و جایزه هایی که برند موردنظر کسب کرده است را بخوانید.

در قسمت تگ موند می توانید از نحوه برگزاری تخفیف ها، چگونگی خرید اینترنتی، کمپین های تگ موند و چگونگی استفاده از راهنمای سایز موجود در سایت تگ موند موقع خرید اطلاعات جامع و کاملی را بخوانید و دریافت کنید.

**تخفیف ها

شما می توانید در هر بخش با کلیک بر روی آیکون بیشترین تخفیف، محصولاتی را که بیشترین تخفیف خورده اند را مشاهده کنید.

همچنین تگ موند با همکاری برندها اقدام به برگزاری حراج های متنوعی می کند که شما می توانید محصولات خود را طی آن حراج خریداری کنید و از تخفیفات فوق العاده ای که گذاشته می شود استفاده نمایید.

**سوالات متداول

در قسمت سوالات متداول تگ موند تلاش کرده است تا با پاسخ به سوالاتی که بیشتر برای مشتری ایجاد می شود، هم در وقت مشتری و هم در وقت قسمت پشتیبانی صرفه جویی کند. شما با مراجعه به این قسمت اغلب می توانید جواب سوالات خود را به دست آورید.

**ارسال بسته

ابتدا وارد حساب کاربری خود می شوید. سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس وارد سبد خرید شده و گزینه تکمیل فرایند خرید را می زنید. سپس آدرس خود را به طور کامل وارد می کنید و به صفحه پرداخت منتقل می شوید.

توجه داشته باشید که زمان ارسال هر محصول متفاوت است. زمانی که محصولی را انتخاب می کنید می توانید در صفحه خرید آن، مدت زمانی که طول می کشد تا محصول ارسال شود را مشاهده کنید.

در صورتی که سایز لباسی که انتخاب کرده اید مناسب شما نبود، می توانید حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به واحد پشتیبانی تگ موند اطلاع بدهید تا هماهنگی های لازم برای ارسال سایز اندازه شما انجام شود. اگر سایز مورد نظرتان در تگ موند موجود نباشد کارشناسان تگ موند از شما می پرسند که می خواهید سفارشتان را باطل کنید یا اینگه محصول را بازگشت دهید.

برای اینکه محصولی را بازگشت دهید باید نکاتی را رعایت کنید.

اگر محصول را به خاطر عدم وجود سایز مورد نظر در سایت بازگشت می دهید عدم استفاده از کالا، کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته ی سفارش، جدا نشدن تگ محصول، نداشتن بوی عطر یا بدن و سالم ماندن محصول از شروط اساسی است که برای تعویض کالا درنظر گرفته می شود در غیر این صورت محصول اصلا عودت داده نمی شود.

اگر در کالای خریداری شده ایرادی وجود داشت حداکثر تا 24 ساعت باید به کارشناسان تگ موند اطلاع بدهید. در غیر این صورت مسئولیتی با فروشگاه نیست.

نکته مهم : تگ موند تنها هزینه تعویض سفارش های ایرادداری که فقط با پست پیشتاز ارسال شده باشند را تقبل میکند.

اگر محصولی که دریافت می کنید با اطلاعات مندرج در سایت یکسان نبود، شما می توانید از حق استرداد کالا استفاده نمایید. برای این مورد باید حداکثر تا 24 ساعت پس از زمان سفارش با خدمات پس از فروش تگ موند تماس گرفته و با آنها هماهنگ کنید.

در این مرحله تمامی هزینه های ارسال و بازگشت محصول به عهده تگ موند است .

در صورتی که کالایی را به هر دلیل بازگشت داده باشید مبلغ پرداخت شده ظرف مدت 1 تا 3 روز کاری توسط تگ موند به حساب شما برگشت داده می شود. فقط باید توجه داشته باشید که برای واریز مبلغ باید شماره شبا خود را به تگ موند اعلام نمایید.

**کارت هدیه:

تگ موند هم مانند فروشگاه های اینترتی دیگر بخش کارت هدیه را در سایت خود قرار داده است. شما می توانید برای هدیه به عزیزان خود کارت هدیه را از این قسمت تهیه کرده و به دوست یا اعضای خانواده خود هدیه دهید. کارت های هدیه ای که ارائه شده اند شامل مقادیر 100 هزار تومان، 200 هزار تومان، 500 هزار تومان، 750 هزار تومان و 1 میلیون تومان می باشد. در نظر گرفتن مبالغ بالایی برای کارت هدیه را می توان از نقاط قوت تگ موند در نظر گرفت چرا که مشتری می تواند به جای خرید چند کارت هدیه با مبلغ کم می تواند با خرید یک کارت هدیه با مبلغ بالا این کار را انجام دهد.

 

بعد از بررسی و معرفی کامل سایت تگ موند به شما، به بیان جمع بندی پیرامون این موضوع می پردازیم.

مهم ترین اشکال که در سایت تگ موند مشاهده می شود این است که برای هر کالا قسمت نظرات کاربران اصلا وجود ندارد. مشتری نمی تواند نظر کاربران دیگر را بخواند و نمی تواند تصمیم گیری درستی انجام دهد.

درست است که تگ موند از نظر اینکه امکان ثبت نظر مشتریان برای هر محصول را ندارد قدری مورد انتقاد قرار میگیرد. زیرا مشتری نمی تواند از تجربیات سایر افرادی که خرید را انجام داده اند استفاده کند و در نتیجه احتمال خرید توسط مشتری در تگ موند نسبت به فروشگاه های دیگر باعث می شود کمی پایین تر باشد؛ اما از آنجا که تگ موند ارائه دهنده رسمی 300 برند است از این طریق به اعتماد سازی در نزد مشتری اقدام کرده است.

در کل باید گفت که تگ موند فروشگاه خوبی است و این شما هستید که اختیار دارید که انتخاب کنید از کدام فروشگاه خرید خود را انجام بدهید.

امیدواریم که این که مطلب برای شما مفید بوده باشد. خوشحال می شویم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از همراهی شما.