در این مقاله سعی داریم در ابتدا به بررسی کامل پوشاک زمستانه و ویژگی هایی که یک لباس زمستانه باید داشته باشد بپردازیم. در ادامه کار به معرفی پوشاک زمستانه عرضه شده در بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور می پردازیم.

انسان بی وقفه در تلاش است تا همیشه بهترین باشد و زیباتر دیده شود. به همین علت زمان زیادی را برای انتخاب بهترین لباس صرف می کند. اما آیا اینکه فقط زمان زیادی را صرف انتخاب لباس کنیم به این معنا است که حتما ما بهترین لباس را انتخاب کرده ایم؟

حتما خودتان هم پاسخ داده اید که چنین چیزی امکان پذیر نیست. چرا که اگر نکات لازم و مهم را در حین انتخاب لباس رعایت نکنیم، نتیجه خوبی از خرید خود به دست نخواهیم آورد. اگر شناخت کافی از انواع لباس و مدل های موجود نداشته باشیم و ویژگی های لباس هر فصل را ندانیم، نتیجه مطلوبی از انتخابمان به دست نمی آوریم. ست کردن درست لباس ها هم نکته دیگری است که باید در نظر گرفته شود و گرنه لباسی که انتخاب کرده ایم نه تنها باعث زیباتر نشان دادن ما نمی شود بلکه ممکن است نتیجه ای عکس برایمان داشته باشد.

در این مطلب تلاش می کنیم با همدیگر به معرفی انواع پوشاک زمستانه بپردازیم. سپس ویژگی هایی که باید در هنگام خرید لباس زمستانه رعایت  کنیم را باهم بررسی کنیم. در آخر هم به معرفی بخش پوشاک زمستانه فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مثل دیجی استایل، تگ موند، بانی مد و مدیسه می پردازیم.

پس با ما همراه باشید.

انتخاب لباس فصل، از انتخاب های مهم در زندگی هر فرد است . زیرا نوع و رنگ لباسی که انتخاب می کنید نشان دهنده سلیقه و دقت شما در زمینه مد می باشد. از همه مهم تر این است که نشان می دهد شما تا چه حد به خودتان اهمیت می دهید و حاضر هستید برای خودتان وقت بگذارید. با این اوصاف نباید لباسی را که می پوشید دست کم بگیرید.

اکنون که هوا رو به سردی رفته است، می بینیم که اغلب مردم پوشاک زمستانه خود را از کمدهایشان بیرون آورده و به تن کرده اند. افرادی هم هستند که تازه می خواهند به خرید لباس زمستانه بپردازند. هم افرادی که می خواهند تازه لباس زمستانه تهیه کنند و هم افرادی که اکنون لباس زمستانه به تن دارند باید در نظر داشته باشند تا استایل خود را به درستی تنظیم کنند و لباسی متناسب با آب و هوایی که در آن قرار دارند بپوشند تا از گزند سرما در امان باشند و بیمار نشوند.

انواع مختلفی از پوشاک زمستانه وجود دارد که متناسب با شرایط آب و هوایی باید آنها را پوشید. برای مثال شما هیچ موقع نمی توانید تنها یک هودی را در زمانی که برف باریده است به عنوان پوشش زمستانه خود انتخاب کنید. زیرا هودی برای شرایطی است که دمای هوا کمی خنک شده باشد نه برای موقعیتی که دمای هوا بسیار پایین آمده و شرایط جوی موجود برفی باشد. 

از طرفی شناخت انواع مختلف پوشاک زمستانه این کمک را به شما می کند تا در هنگام خرید به خاطر اسامی لباس ها سردرگم نشوید و تمرکز شما بیشتر روی ویژگی های لباسی باشد که می خواهید بخرید.

 

**انواع مختلف پوشاک زمستانه

همانطور که اشاره شد پوشاک زمستانه در انواع مختلفی وجود دارد که ما در اینجا به معرفی آنها به صورت مختصر می پردازیم.

  • سوئیشرت: به لباس گرمی گفته می شود که پارچه آن از جنس نخ و کتان باشد و ضخامت کافی داشته باشد تا بدن را در زمستان گرم نگه دارد و تهویه مناسب داشته باشد و عرق را به خود جذب کند. سوئیشرت می تواند به صورت کلاه دار، بدون کلاه، زیپ دار، بدون زیپ، جیب دار و یا بدون جیب باشد. تفاوت سوئیشرت و هودی در این است که هودی کلاه دارد اما سوئیشرت کلاه ندارد.
  • پلیور:یک نوع از پوشاک بافتنی جلو بسته آستین بلند است که بالا تنه و بازوها را می پوشاند. پلیور را معمولا بر روی تن پوش، بلوز، تی شرت و یا تاپ های دیگر می پوشند. پلیور از الیاف پشم، کتان، الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از آنها بافته می شود. تفاوتی که پلیور و ژاکت دارند این است که جلو ژاکت باز است اما پلیور بسته است. 
  • هودی:کاربردی شبیه به پلیور دارد. در واقع هودی، یک ژاکت یا سوئیشرت کلاه دار است. معمولا جنس آن از نخ و پنبه می باشد و در داخل بعضی از هودی پشم وجود دارد. هودی به صورت جلو بسته، جلو باز، زیپ دار، دکمه دار، جیب دار و یا بدون جیب در بازار به فروش می رسد. ویژگی اصلی هودی، کلاه است. برای تنظیم کلاه به شکل دلخواه از یک طناب یا بند در کلاه استفاده شده است. می توان گفت هودی یک لباس پاییزه و بهاره است. در میان خانم ها و آقایان طرفداران فراوانی دارد. برای تیپ اسپرت بسیار استفاده می شود.
  • پالتو:یک نوع کت بلند است که به عنوان بیرونی ترین لباس پوشیده می شود. پالتوها معمولا تا پایین زانو ادامه دارند. از پارچه ضخیم یا پشم تهیه می شود زیرا باید در زمستان بدن انسان را گرم نگه دارد.
  • پافر:یک لباس گرم مناسب برای فصل پاییز و زمستان است که این اجازه را به شما می دهد تا لباس های بیشتری زیر آن بپوشید. رویه بیرونی آن از جنس پلی استر و یا نایلون است. داخل پافر را معمولا با پر اردک، هوا یا پشم شیشه پر می کنند. به همین علت بسیار سبک است. پافر بیشتر کاربرد بادگیر دارد. اما به دلیل استفاده از پر در داخل پافر، این لباس یک لباس گرم کننده است. از پافر بیشتر در مناطق کوهستانی و بادخیز استفاده می شود.

  • ژیله:ژیله به پوشش های گفته می شود که به صورت دستی یا ماشینی از نخ یا پشم بافته شده باشند. این پوشاک بدون آستین و جلو بسته برای بالاتنه است. اغلب آنرا زیر کت یا کاپشن و یا روی پیراهن می پوشند. تفاوت ژیله و جلیقه مردانه در این است که جلیقه از جنس پارچه است اما ژیله از الیاف بافته می شود.
  • رویه زمستانی:  این پوشش، به دو صورت بافت ضخیم و نازک در بازار موجود است. بر روی تونیک و بلوزها پوشیده می شود و گرمای بدن را حفظ می کند. بیشتر رویه ها جلوباز و بدون دکمه و یا بدون زیپ هستند.

 

**جنس لباس زمستانه

بخش مهم لباس های پاییزی و زمستانه، جنس الیاف و پارچه ای است که برای تهیه لباس مورد استفاده قرار گرفته است. پس باید به جنس الیاف هم بسیار دقت کنیم. درست است که اگر الیاف زیادی در لباس به کار گرفته شود، میزان گرم بودن لباس هم بیشتر می شود اما باید در نظر داشت که زمانی که لباسی الیاف زیادی داشته باشد طبیعتا سنگین تر است. هنگامی که لباسی با وزن زیاد می پوشیم بدنمان احساس راحتی ندارد. خوشبختانه امروزه با پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک، شاهد لباس هایی گرم با وزن پایین هستیم. علت این است که الیاف به کار گرفته شده در تهیه لباس ها بسیار سبک طراحی می شوند اما تعداد الیاف به کار رفته در لباس را افزایش می دهند تا هم لباس گرم باشد هم سبک باشد.

محبوب ترین الیافی را که می توان در فصل سرما از آنها نام برد به این شرح هستند: مخمل، فاستونی، چرم، پلار، خز، پوست و ابریشم.

از آنجایی که داشتن اطلاعاتی در مورد هر یک از انواع الیاف باعث می شود تا هنگام خرید اطمینان خاطر بیشتری داشته باشیم، در ادامه اطلاعاتی هرچند اندک ارائه می دهیم.

  • مخمل:مخملخود دارای انواعی است که پرکاربردترین و محبوب ترین نوع آن، الیاف مخمل کبریتی است که برای تهیه لباس فصل پاییز و زمستان استفاده می شود. پارچه مخمل به دلیل ضخامت بالا و کرکی بودن آن، به علت انتقال حس گرما، عموما در تهیه پارچه های زمستانی و پاییزه استفاده می شود. مخمل کبریتی پارچه ای با ضخامت و دوام بالا است.
  • فاستونی: فاستونی پارچه ای با الیاف طبیعی مانند پشم و الیاف مصنوعی مانند پلی استر است. فاستونی نیز به دسته های مختلف تقسیم می شود. پارچه فاستونی ابریشمی در عین اینکه نرم ترین و لطیف ترین پارچه فاستونی هست اما وزن بالایی دارد. پارچه فاستونی پلی استر وزن کمتری دارد و مزیت آن این است که چروک نمی شود. پارچه فاستونی پشمی-پلی استر از بهترین انواع فاستونی است. ویژگی های مهمی که برای این نوع فاستونی می توان گفت، ظاهر زیبا و در عین حالا کیفیت بالای آن است.
  • پلار: پارچه های پلار ترکیبی از کرک مصنوعی و لایه پنبه ای می باشد. از آن برای تهیه دستکش، کلاه، البسه، شلوار، کاپشن، پلیور، سوئیشرت و لباس های پاییزه و زمستانه استفاده می شود. از مزایای آن می توان به گرما بخشیدن به بدن در برابر سرما، سبکی، مقاومت زیاد در برابر رطوبت، مقاوم در برابر کپک زدگی، عدم جذب بوی عرق و زیبا بودن را نام برد. اما بزرگ ترین عیب آن این است که قیمت بالایی دارد و در صورتی که خیس شود وزن آن به شدت زیاد می شود و در مقابل برخورد با جرقه آتش، سریع آسیب می بیند.

 

حال که هم انواع لباس زمستانه و هم انواع الیاف را باهم بررسی کردیم به سراغ نکاتی می رویم که باید در هنگام خرید پوشاک زمستانه آنها را مد نظر داشته باشیم و رعایت کنیم.

زمانی که فصل سرما شروع می شود اولین کاری که باید انجام دهیم این است که کمد لباس هایمان را سر و سامان دهیم. لباس های تابستانه را جمع کنیم و لباس های پاییزی و زمستانه را در دسترس قرار دهیم. لباس هایی که الیافی نازک دارند را در دسته لباس های پاییزی و لباس هایی که بافت های گرم و ضخیم دارند را در دسته لباس های زمستانه قرار دهیم.

وقتی لباس های زمستانه و پاییزی به طور کاملا منظم در کمد قرار گرفته باشند، شما نباید زمان زیادی را صرف پیدا کردن لباس مناسب برای ست کردن آنها با هم باشید. چون به راحتی می توانید همه لباس های پاییزی و زمستانه را کنار هم در کمدتان مشاهده کنید و تصمیم بگیرید تا چه لباسی را انتخاب کنید که به استایل مورد نظرتان برسید.

داشتن یک پالتو با رنگ مناسب مانند طوسی و یا سورمه ای می تواند به ما کمک کند تا ست کردن لباس ها آسان تر انجام شود. باید شلواری داشته باشیم که پاهایمان را در هوای سرد گرم نگه دارد و از شلواری که در فصل تابستان می پوشیم متفاوت باشد. شلوار کتان یا شلوار فاستونی پیشنهادی است که برای فصل سرد سال داده می شود.

جوراب های گرم و بافتنی، زیرشلواری پنبه ای، کلاه و شال گردن، دستکش، کاپشن و بارانی، همه لباس هایی هستند که تا جای ممکن باید در کمد لباس های شما باشند.

برای داشتن یک استایل زمستانه کامل نباید کفش ها را فراموش کنیم. نیم بوت ها و بوت های زمستانی استایلی ویژه را به شما می دهند. هم چنین پاهای شما را از سرما محافظت می کنند. پس در لیست خریدتان آنها را هم در نظر داشته باشید.

 

**نکات لازم هنگام خرید کاپشن کودک

  1. باتوجه به اینکه کودک شما پوشک می شود یا نه، باید کاپشن متفاوتی را برای او بخرید.

اگر کودک شما در سنی است که پوشک می شود، بهترین راه برای گرم نگه داشتن و جلوگیری از سرماخوردن فرزندتان، این است که از کاپشن زمستانی کودک استفاده کنید. زیرا کودک شما را به خوبی گرم می کند. از همه مهم تر این است که درآوردن و پوشاندن کاپشن از تن کودک بسیار آسان است. در نتیجه برای تعویض پوشک کار شما بسیار راحت است و کودکتان هم به خاطر تعویض لباس اذیت نمی شود.

اما اگر کودک شما به سنی رسیده است که دیگر احتیاجی به پوشک شدن ندارد، می توانید از کاپشن های سرهمی استفاده کنید. این کاپشن ها فوق العاده باعث گرم شدن کودک می شود و برای پیاده روی و گردش در پارک بسیار پوشش مناسبی است.

  1. به وزن کاپشن دقت کنید.

زمانی که در حال انتخاب کاپشن برای کودکتان هستید حتما به این مورد توجه داشته باشید که کاپشن وزن زیادی نداشته باشد. درست است که اگر کاپشن ضخیم تر باشد گرم تر هم هست اما باید در نظر گرفت که وزن آن هم بیشتر است. اگر کاپشنی ضخیم به تن کودک خود کنید او اذیت می شود و تلاش می کند تا از دست آن کاپشن خلاص شود. حتی ممکن است کودک شروع به گریه و زاری کند. زیرا سنگینی کاپشن مانع تحرک او می شود.

  1. به دکمه های کاپشن دقت کنید.

تلاش کنید کاپشنی تهیه کنید که جنس دکمه های آن فلزی باشد؛ زیرا استحکام و ماندگاری بهتری نسبت به دکمه های پلاستیکی فشرده و چوبی دارد.

اگر حتما می خواهید کاپشن با دکمه باز و بسته شود بهتر است کاپشنی را انتخاب کنید که دکمه های آن چهارپارچه باشد.( این نوع از دکمه ها به دکمه چهارتکه هم معروف هستند.)

  1. کاپشن پشمی استفاده کنید.

بهترین لباس برای حفظ گرما و جلوگیری از نفوذ سرما به بدن، لباس هایی است که از جنس پوست گوسفند و دیگر جانوران تهیه شده باشد. اما نکته ای که باید در اینجا آنرا گفت این است که، پشم از ورود رطوبت به طرز قابل توجهی جلوگیری می کند. اگر هم خیس شود بازهم می تواند به خوبی جلوی ورود سرما را بگیرد.

 

**نکات لازم هنگام خرید پالتو زنانه و مردانه

پالتو یکی از بهترین پوشاکی است که می توان در فصل سرما انتخاب کرد و از سرمای هوا در امان ماند. اما باید توجه کنیم که انتخاب پالتو کار ساده ای نیست و باید در انتخاب پالتو چند نکته را در نظر داشته باشیم.

  1. به جنس پالتو دقت کنید.

یکی از بهترین پارچه ها برای پالتو، پارچه های پشمی است که از پوست حیوان تهیه شده است. تلاش کنید تا حد امکان از این نوع پالتو ها استفاده کنید.

  1. به سایز و قد پالتو دقت کنید.

پالتو باید سایز شما باشد. نه آنقدر تنگ باشد که نتوانید زیر پالتو لباس بپوشید و نه آنقدر گشاد باشد که بدن شما را به خوبی نپوشاند و باعث شود که سرما وارد بدن تان شود.

زمانی که پالتو را پرو کرده اید حتما دست هایتان را بالا و پایین ببرید و مطمئن شوید که در ناحیه بازو احساس کشیدگی نمی کنید. اگر هیچ جایی از پالتو دچار کشیدگی نشده و شما هنگامی که پالتو را به تن دارید احساس راحتی می کنید، این نشاندهنده این است که پالتو اندازه شما است.

قد پالتو هم باید تا حدودی بلند باشد زیرا می تواند علاوه بر بدن، پاها را هم گرم نگه دارد و مانع نفوذ سرما می شود. البته این بستگی به هر فرد دارد. ممکن فردی تنها بخواهد بدنش را گرم نگه دارد. این فرد باید پالتویی با قد کوتاه را انتخاب کند.

  1. به رنگ پالتو دقت کنید.

توجه داشته باشید که پالتویی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را در هر جایی و با هر لباسی استفاده کنید. رنگ های خنثی مانند طوسی، مشکی و سورمه ای این ویژگی را دارند.

  1. به تعداد لایه های پالتو توجه کنید.

پالتو ها دولایه و تک لایه هستند. این به شما بستگی دارد که کدامیک را انتخاب کنید. اگر فردی هستید که سرمای هوا زیاد شما را اذیت نمی کند بهتر است از پالتوهای تک لایه استفاده کنید تا گرمای زیاد پالتو ناراحتتان نکند. اما اگر فردی هستید که در مقابل سرما بسیار حساس هستید، به شما پیشنهاد می کنیم از پالتو های دولایه استفاده کنید تا گرمای بیشتری را دریافت کنید.

  1. به تعداد جیب های پالتو دقت کنید.

بهتر است که پالتویی را انتخاب کنید که جیب داشته باشد تا بتوانید در هنگام سرما دست های خود را داخل جیب ها قرار داده و گرم شوید. جیب های پالتو برای دست ها حکم شال گردن را دارد.

  1. به آب و هوایی که میخواهید پالتو را در آن بپوشید توجه داشته باشید.

مسلما سرمایی که در مناطق کوهستانی وجود دارد در مناطق جنوبی وجود ندارد. پس بسیار طبیعی است که پالتویی که مردم در مناطق کوهستانی استفاده می کنند بسیار ضخیم تر از پالتویی باشد که در مناطق جنوبی استفاده می شود. در هنگام خرید حتما باید این نکته را در نظر داشته باشیم. اگر پالتویی را انتخاب کنید که مناسب آب و هوای منطقه شما نباشد، نمی توانید از آن پالتو زیاد استفاده کنید. زیرا در هنگام استفاده از آن احساس راحتی نمی کنید و این باعث می شود که زود از آن خسته شوید و پالتو را کنار بگذارید.

 

**نکاتی که باید درهنگام خرید کاپشن رعایت کنیم

  1. سایز و تن خور کاپشن:تمامی نکاتی که برای پالتو گفتیم در مورد کاپشن هم صدق می کند. دقت داشته باشید تا کاپشنی را انتخاب کنید که اندازه شما باشد و هنگام پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید.
  2. جنس کاپشن:سعی کنید کاپشنی را انتخاب کنید که داخل آن از پر یا پشم باشد. چون باعث می شود گرما در داخل کاپشن نگه داشته شود.
  3. عایق پارچه و جنس داخل کاپشن: در انتخاب کاپشن دقت داشته باشید که بین آستر و پارچه عایقی از جنس پشم، پشم شیشه یا کرک وجود داشته باشد. این عایق باعث می شود تا در روز های سرد احساس گرما داشته باشید.
  4. یقه کاپشن:سعی کنید کاپشنی را انتخاب کنید که یقه آن دکمه داشته باشد تا بعد از بستن زیپ کاپشن بتوانید با بستن دکمه یقه، کاملا از ورود هوای سرد جلوگیری کنید.
  5. کلاه:اگر کاپشنی کلاه داشته باشد بسیار خوب است. زیرا باعث می شود تا شما به طور کامل گرم شوید و از ورود باد جلوگیری می کند.
  6. ضدآب و بادگیر بودن رویه کاپشن: اگر می توانید از کاپشن هایی استفاده کنید که رویه آن ضد آب باشد تا هنگامی که باران می بارد خیس نشوید.
  7. کاپشن چرم: ممکن است زیبایی کاپشن برای شما در اولویت باشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از کاپشن چرم است. کاپشن چرم دوام زیادی دارد اما مانند کاپشن های دیگر گرمای زیادی ندارد.
  8. کیفیت: در هنگام خرید اگر دیدید که فروشنده به شما می گوید این کاپشن نباید تا شود و باید همیشه آویزان باشد باید به کیفیت کاپشن شک کرد. زیرا یک کاپشن خوب، نباید در هنگام تا کردن و یا آویختن به چوب لباسی مشکلی برایش پیش بیاید.
  9. رنگ کاپشن:رنگ کاپشن بسیار به انتخاب و علاقه شما بستگی دارد. اما تلاش کنید تا حد امکان از رنگ های خنثی، تیره و یا گرم استفاده کنید. زیرا این رنگ ها گرما را نگه می دارند.
  10. داشتن جیب: اگر کاپشن جیب داشته باشد برای شما بهتر است. زیرا در هنگام سرما می توانید دست ها را در داخل جیب هایتان قرار دهید.
  11. قد کاپشن: بسته به اینکه می خواهید تا چه میزان گرم شوید، قد کاپشن خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید بدن و پاهایتان گرم شود کاپشن بلند انتخاب کنید ولی اگر تنها می خواهید بالاتنه خود را گرم نگه دارید از کاپشن با قد کوتاه استفاده کنید.
  12. نحوه بسته شدن: در هنگام پرو کاپشن بسیار دقت کنید که بعد از بستن زیپ و دکمه ها، کاپشن چگونه ایستاده است. اگر به طور متقارن و متعادل بر روی تن شما ایستاده بود آن را انتخاب کنید.
  13. سبک و مدل: این به نظر هر فرد بستگی دارد که چه نوع کاپشنی را انتخاب کند. پس ما به شما پیشنهاد می دهیم در هنگام خرید حتما علاقه خود را در نظر داشته باشید.
  14. درزها: درز کاپشن باید به خوبی دوخته شده باشد. دوخت ها نباید به آستر و عایق برسند. دقت داشته باشید که همیشه موقع خرید کاپشن، رویه و درزهای کاپشن را به خوبی برررسی کنید تا ایراد و شکافی نداشته باشد.
  15. محافظ زیپ: در بعضی از کاپشن ها پارچه ای جلوی زیپ قرار دارد که با دکمه بسته می شود. این تکه پارچه به خوبی جلوی نفوذ باد و سرما را می گیرد. در هنگام خرید تلاش کنید تا جای ممکن کاپشنی بخرید که محافظ زیپ داشته باشد.
  16. توجه به منطقه جغرافیایی: دقیقا همان چیزی که در مورد پالتو گفتیم در مورد کاپشن هم صدق می کند. باید با توجه به میزان سرمای هر منطقه کاپشنی مناسب آن منطقه تهیه کنید.
  17. قیمت کاپشن: از آنجایی که کاپشن مناسب فاکتورهای زیادی دارد، طبیعی است که قیمت کاپشن نسبت به دیگر لباس ها گران تر باشد. توجه داشته باشید که کیفیت را فدای کمیت نکنید. تلاش کنید تا کاپشنی با کیفیت بخرید حتی اگر قیمت آن کمی گران باشد. چون زمانی که شما کاپشن می خرید، می توانید به مدت چند سال از آن استفاده کنید. پس به نوعی خرید کاپشن خوب، یک سرمایه گذاری است. اما اگر فقط به خاطر قیمت، کاپشنی بخرید که کیفیت لازم را نداشته باشد نه تنها پول خود را هدر داده اید بلکه سلامتی خودتان را هم به خطر می اندازید.

 

از مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید کاپشن مورد توجه قرار دهیم، کیفیت دوخت است. حتما کیفیت دوخت و بخیه هایی که برای کاپشن در نظر گرفته شده است را مورد بررسی قرار دهید تا از استحکام آنها اطمینان حاصل کنید. تمامی زیپ ها و اتصالات را قبل از خرید چک کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

**پوشاک زمستانه مردانه

سوالی که ممکن است خانم ها به دنبال آن باشند این است که "چه لباس هایی جزو پوشاک زمستانه مردانه حساب می شوند؟" در پاسخ به این سوال می توانیم موارد زیر را نام ببریم.

کت چرمی، کت جین، کت تک پشمی، بارانی، کت و شلوار پشمی، پیراهن یقه گرد، شال گردن، پلیور زیپدار، بلوز بافتنی اور سایز، ژاکت کشباف، یقه اسکی، دستکش چرم،کلاه بافتنی، جوراب پشمی.

اینها پوشاکی هستند که اکثر مردان از آنها استفاده می کنند. بعضی از این پوشاک جزو استایل راحتی  و بعضی دیگر جزو استایل رسمی حساب می شوند.

  • کت چرمییکی از متنوع ترین لباس های زمستانی است که مردان از آن استفاده می کنند. فروشگاه دیجی استایل انواع کت های چرم از برندهای مختلف را در سایت خود عرضه کرده است. بانی مد تنها یک مدل کت چرم در سایت خود دارد.
  • کت جینرا بیشتر می توان در روز های اول پاییز پوشید. استایل راحتی دارد و بهتر است در مراسم های رسمی از آن استفاده نکنید.
  • کت پشمیبا اینکه استایلی راحت و غیر رسمی به شما می دهد اما باعث جذابیت شما هم می شود. علاوه بر این به خاطر اینکه پشمی است باعث می شود تا گرم بمانید.
  • دستکشیکی از مهم ترین پوشاکی است که هم در استایل زنانه و هم در استایل مردانه تاثیر گذار است. شما می توانید در زمستان دستکش چرمی به دست کنید یا اگر گرمای بیشتری می خواهید از دستکش های پشمی استفاده کنید.
  • اگر می خواهید در زمستان با مشکلات سینوسی مواجه نشوید بهترین کار این است که از کلاه استفاده کنید. کلاه پشمی بهترین انتخاب است. ضمن اینکه باعث می شود تا استایلی راحت داشته باشید باعث می شود تا گرمای سر هم بیرون نرود و دچار سردرد و سرماخوردگی نشوید.
  • جوراب پشمی: گرم نگه داشتن پاها در زمستان بسیار مهم است. بهترین کار این است که از جوراب های پشمی استفاده کنید. برای اینکه استایل درستی داشته باشید بهتر است که از شلوار جین لبه برگردان و بوت استفاده کنید.

 

اکنون نوبت به این رسیده است که عملکرد فروشگاه های اینترنتی پوشاک را در زمینه لباس زمستانه بررسی کنیم.

اگر بخواهیم فروشگاه های اینترنتی مختلف را از نظر عرضه پوشاک زمستانه با یکدیگر مقایسه کنیم باید گفت که همه به خوبی عمل کرده اند و توانسته اند رضایت مشتریان را به دست آورند.

دیجی استایل:این فروشگاه تلاش کرده است تا با ارائه پوشاک زمستانی مختلف از برندهای متفاوت برای گروه های سنی متفاوت رضایت مشتری را به دست آورد.

البته باید گفت که فروشگاه دیجی استایل، ژیله ندارد. در ضمن جشنواره های پاییزی و زمستانه دیجی استایل هم اکنون در حال برگزاری است.

بانی مد: این فروشگاه نیز با رسیدن فصل سرما جشنواره های پاییزانه و زمستانه خود را آغاز نموده است. در بانی مد می توانید انواع مدل لباس های زمستانی را مشاهده کنید. تنها مدلی که در سایت بانی مد موجود نیست، رویه زمستانی است.

مدیسه: مدیسه نیز مانند دو فروشگاه قبلی تلاش کرده است تا از این رقابت بزرگ عقب نماند و بخش پوشاک زمستانه خود را بسیار متنوع ارائه کرده است. مدیسه بر خلاف دو فروشگاه دیجی استایل و بانی مد، همه مدل های لباس زمستانی را در سایت موجود دارد.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که سه فروشگاه دیجی استایل، بانی مد و مدیسه در زمینه شال گردن و کلاه تقریبا عملکردی یکسان دارند و محصولات متنوع و با کیفیتی را هم در بخش زنانه و هم در بخش مردانه به مشتری عرضه کرده اند.