ناشناس
سال ۹۵تور استانبول خریدم و به نسبت قیمت مناسب تری داشت از دیگر آژانسها و انتخاب هتل رو از طریق معرفی دوستان انجام دادم
ناشناس
بسیار بد اصلا توصیه نمیکنم تازه دو روز مونده به پرواز اس ام اس میاد که ساعت پرواز عوض شده مبلغ اضافه باید پرداخت کنید اینکه تموم شد رو پرواز برگشت بازی درمیارن که پرواز برگشت ما که ساعت هشت شب بود شد یک ونیم ظهر عملا اون روز رو هم از دست دادیم کلا اینا برای ما پرواز لحظه آخری گرفته بودن که برای خودشون مفت در بیاد و به دروغ میگفتن قبلا رزرو کردیم وقتی به سایت بلیط مراجعه کردم فهمیدم ... گفتن پروازهای ما کنسل نشده هست آژانس رزرو نکرده تا بلیط ارزونتر بگیره اون بلیطی هم که اول به ما دادن ی بلیط صوری بوده . ... کاملا روشن و واضح.اینجا میخوان بالاجبار امتیاز بدی تا نظرت ثبت بشه یک ستاره دادم ولی اونم زیاده
ناشناس
اصلا توصیه نمیکنم زمان رزرو تور یک بلیط صوری به ما دادند یعنی اصلا هیچ رزروی انجام نمیدن تا ۲ روز مونده به تاریخی که ما انتخاب کردیم در واقع بلیط لحظه آخری میگیرن که برای خودشون ارزونتر تموم بشه بعد تماس میگیرن که باید مابه التفاوت بدیم در صورتی بلیطهای لحظه آخری ارزونتره مبلغ رو که پرداخت کردید پیام میفرستن که ساعت پروازتون تغییر کرده که اونم به اجبار باید قبول کنی چون چاره ای نداری این داستان پرواز رفت بود این که تموم شد یکساعت بعد رو پرواز برگشت بازی در میارن پرواز آخر شب ما شد یک و نیم ظهر یعنی شما عملا یک روز رفت و یک روز برگشت رو از دست دادین و هر چی تماس میگیری دیگه جوابتو نمیدن خیلی واضح ازتون .... میکنن من اصلا راضی نیستم و توصیه هم نمیکنم
ناشناس
من از مشتریان قدیمی هستم،امروز۱۰آبان۱۴۰۱حدودساعت۱۱:۲۰ جهت خریدن بلیط قطار در حوزه اروپا میخواستم سوال کنم، با برخورد طلبکارانه و بسیار زشت خانم اپراتور مواجه شدم...فرمودند در اینترنت سرچ کنید!!!؟
Moghadam
یک ستاره هم به اژانس الی گشت تعلق نمی گیرد بدترین اژانس مسافرتی
سارا بهار
من سال 97 از الیگشت تور استانبول گرفتم خانم ... هم زحمت کارهای منو میکشیدن . هتلی که اول انتخاب کرده بودم بعد از مراجعه به سایت بوکینگ بشدت از چشمم افتاد و ازشون خواهش کردم با هالیدی این عوض کنن. زحمت کشیدن و انجام دادن. پرواز رفت 4 ساعت تاخیر داشت که خوب اصلا ربطی به اژانس نداشت حتی افرادی از اصفهان با پرواز اومده بودن تهران برای پرواز استانبول ولی بخاطر مشکل ایرلاین معطلی 4 ساعته داشتیم. ترانسفر فرودگاهی و گشت شهریشونم برقرار بود. کلا تجربه خوبی بود با این اژانس.
M
افتضاح بودفردای روزی که رسیدیم به گفته خودشون زنگ زدن که بگن پرواز کنسل شده هیچ پروازی جایگزین نبود با اینکه هزینه ما از دیگر همسفرهای ما در پرواز رفت بیشتر شده بود باز برای برگشت و تغیر ساعت و روز هواپیما که زودتر شد پول دریافت کردند و متاسفانه خاطره ای ناخوشایند از الی گشت برای ما باقی گذاشت.
ناشناس
افتضاح بودفردای روزی که رسیدیم به گفته خودشون زنگ زدن که بگن پرواز کنسل شده هیچ پروازی جایگزین نبود با اینکه هزینه ما از دیگر همسفرهای ما در پرواز رفت بیشتر شده بود باز برای برگشت و تغیر ساعت و روز هواپیما که زودتر شد پول دریافت کردند و متاسفانه خاطره ای ناخوشایند از الی گشت برای ما باقی گذاشت.
مهر
از الی گشت تور استانبول تهیه کردیم. کارگزار گفت چند دقیقه بعد واچر هتل رو براتون ارسال میکنم اما این چند دقیقه ۵ روز طول کشید و هر بار که تماس میگرفتم من رو سرکار میگذاشتند و میگفتم الان براتون ارسال میکنم. تور لیدرشون هم در استانبول بین خانواده هایی که ازشون گشت شهری تهیه میکردند با ما که هیچ کدوم از گشت های شهری رو انتخاب نکردیم تبعیض قائل شدند و《چک این》 هتل آن خانواده رو خودشون انجام دادند و ۱۵ دقیقه ما رو داخل اتوبوس معطل نگه داشتند، اما ما رو جلوی در هتل پیاده کردند و گفتند خودتون چک این هتلتان انجام دهید.
ناشناس
متاسفانه آژانس الی گشت تعهدات خودش رو در خصوص اجرای کامل پکیج ارائه شده انجام نداد. تور ما سه گشت رایگان داشت ولی فقط دو گشت رو اجرا کردن و بابت تور سوم در مقصد هزینه جداگانه دریافت کردن و نه کانتر فروش و نه مدیریت آژانس پاسخگوی تماس و پیگیری بنده نبودن. من دیگه از الی گشت خرید نخواهم کرد. مدیران الی گشت باید بدونن که از دست دادن مشتری هاشون در دراز مدت برای اعتبار و حفظ بازارشون اصلا خوب نیست
ناشناس
الی کشت افتضاح الان نشستم هتلی ک اصلا به پنج ستاره نمیخوره کسی ام پاسخگو نیس
محمد رضا مغزی
هتل استانبول از الی گشت خریدم و واچر هتل هم دریافت کردم ولی موقع مراجعه به هتل اسمم در لیست هتل نبود . مجبور شدم پول هتل رو دوباره نقدا پرداخت کنم . الان یک ماهه پاسخگو نیستند فقط میگویند پیگیری می کنیم .
ناشناس
بسیار افتضاح است نه پاسخگو هستند نه کنسل می کنند نه اطلاعات میدهند این اولین واخرین خرید من با الی گشت خواهد بود
ناشناس
با سلام ، من در شهریور 98 به همراه خانواده پکیج چین ( 4 شب پکن و 4 شب شانگهای که یکروز آپشنال هانگزو هم در آن گنجانده شده بود ) را از آژانس الی گشت خریداری کردم و خیلی راضی بودم .
ناشناس
مزخرف ترین آژانس هستند پول برداشت شده پیامک تایید پول رو ارسال کردن بلیت صادر نمیکنند پاسخگویی خیلی ضعیف دارن
رضاعباس زاده
سلام متاسفانه .... هستندتور رزرو کردم گفتن مبلغ واریز کردین لینک میفرستن ۴۰م واریز کردم لینک امد که باشکست مواجه شدتماس گرفتم ،گفتن مجدد اوکی کردم نگران نباشید تا فردا جوابی ندادن بعد از کلی پیگیری گفتن نشد متاسفانه ده بار تماس گرفتم جهت انتقاد هیچ نتیجه ای نگرفتم متاسف برای خودمون که هیچکس نیست به دادماها برسه
محمدعلی نورا
متاسفم که بگویم حدود ده روز است بلیط کنسل کردم واریز که نشده هیچ از دهها تلفن الی گشت دریغ از یک پاسخ بخش شکایات شما هم تعطیله کار به این حرفها ندارم بفرمایید چرا وجه کنسلی علیرقم گذشت ده روز واریز نمیشود مگر شما بر خلاف سایرین ۳۰ در صد جریمه لحاظ نکده اید اونوقت میفرمایید توهین نکنید واقعا شماها مستحق توهین هستید اما برای من کسر شان است که از کلمات زشت استفاده کنم خواهش دارم پیگیری بفرمایید سپاس
ناشناس
من دیروز از سایت شرکت الی گشت بلیط هواپیما برای خانواده ام به مقصد استانبول خریدم، همه چیز عالی پیش رفت، قیمت مشخص بود من هم مشخصات مسافرین را وارد کردم و کلا دو یا سه دقیقا طول کشید و برای پرداخت مبلغ بلیط ها دکمه پرداخت را زدم و وارد درگاه پرداخت بانکی شدم و پرداخت صورت گرفت ولی بعد از پرداخت وجه بلیط صادر نشده و اعلام شد که مشکل فنی پیش آمده و با پشتیبانی تماس بگیرید، حالا پول از حساب من برداشته شده و از بلیط خبری نیست، پشتیبانی که مدعی بود 24 ساعته پاسخگو می باشد ، با کلی مشکل و تماسهای پی در پی با شماره های مختلف بالاخره موفق به برقراری تماس با پشتیبانی شدم و اعلام شد که قیمتها افزایش یافته و شما برای صادر شدن بلیط باید ما به تفاوت را مجددا پرداخت کنید، یعنی در فاصله چند دقیقه ای تا تکمیل مراحل خرید قیمتها افزایش یافته بود، اگر اینظور است پس چرا اجازه دادند من وارد مرحله پرداخت شوم و از حساب من مبلغ را برداشت کردند، !!! من خواستم که پول مرا پس بدهند ولی متاسفانه پول مرا هم به بهانه های مختلف پس نداده اند!!! ساعت کاری ما تمام شده! ساعت کاری بانک تمام شده! در خواست شما در حال پیگیری است ! و بهانه هایی از این دست، من تحقیق کردم ظاهرا این رویه شرکت الی گشت هست و خیلی از مسافران دیگه هم تجربه مشابه ای را با این شرکت داشته اند و عملا این شرکت در حال .... اینترنتی است. اسناد خرید و زمان ورود به درگاه بانکی و پرداخت وجه و سایر اطلاعات و مدارک موجود است و من باید از این شرکت .... شکایت کنم،
ناشناس
بسیار از من سلب اعتماد شد ساعت بلیط برگشت توری که خریده بودم را تغییر به نحوی که یک روز کامل تور از دست میرفت و هیچگونه مسولیت و پاسخگویی صحیحی نمیدهند همه اش فقط تبلیغات هست
سولماز
واقعا متاسفم برای الی کشت ما تور کیش گرفته بودیم،پروازمون کنسل شد،برای ما پرواز جایگزین نگرفتن، ما مجبور شدیم هزینه یک شب اضافه اسکلن در هتل و هزینه بلیط دوباره هواپیما رو هم خودمون پرداخت کنیم
ناشناس
ما سفری به ترکیه رو با این تور خریداری کردیم. علیرغم اینکه در سایت گفته شده ترنسفر فرودگاهی و تست pcr در محل داره، ما هیچ خدماتی رو از تور دریافت نکردیم. علاوه بر این، این ... ها با اینکه هتل پر بوده، مجدد اتاقی رو رزرو کردن که باعث شده overbook بشه اتاق و ما تو دردسر بیوفتیم. در آخر هم اصلا جوابگو نبودند.
ناشناس
شاید بهترین واژه ای که بتوانم در موردشان بگویم ..... بی ادب باشد.
رویا کریمی
از الی گشت تور کیش خریدیم تو قرارداد هم هتل انتخابی ۴ ستاره قید شده بود رفتیم اوجا دیدیم ۳ ستاره هست.با کیفیت بسیار پایین
ناشناس
عالی من به استانبول سفر کردم حرف نداشت فقط با ۵۱ میلیون و خورده ای به ازای هر نفر
سیدی
من ساعت ۷ صبح از طریق سایت الی گشت هتل رزو کردم بعداز واریز وتایید پیامکی از طرف الی گشت توی سایت پیام اومد سیستم رزو مشکل اینترنتی داره باهاتون تماس میگیریم از صبح هیچ شماره ای پاسخگو نبود لطف کردن ساعت ۱۱ تماس گرفتن هتل جا نمیده پولتونو فردا حسابداری بر میگردونه حالا اگه من اینجا هیچ پولی همراهم نباشه براشون مهم نیست که چطور باید امشب جا بگیریم متاسفانه فقط تبلیغات خوبی دارن
امیر حمیدی
اینجانب در تاریخ 26 دی 1400 اقدام به رزرو تور دوبی جهت سفر خود و مادرم کردم. با توجه به سن مادرم که دو ماه بیش از 70 سال است گفتند هزینه بیمه حدود 500 تومان بیشتر است. مبالغ پرداخت شد و بلیط و واچر هتل واتساپ گردید. اما مجددا ساعت 16:35 (آقای .... داخلی 220) تماس گرفتند که اشتباه شده و بیمه بالای 70 سال حدود یک میلیون و پنجاه و هشت هزار است و در کل باید 530 هزار تومان دیگر بدهم! از شرکت الی گشت انتظارم خیلی بیشتر بود. نباید اینقدر غیر حرفه ای و ناآشنا عمل کنند آن هم برای تور دوبی که ساده و ابتدایی است. اگر از تورهای فله ای و ضعیف بیرون خرید می کردم اینقدر اذیت نمیشدم. لطفا آقای....ر داخلی 220 که این اشتباه را انجام داد بازخواست شود. همچنین قصد صحبت تلفنی با مسئول مربوطه را داشتم که اپراتور، تلفن را وصل نکرد و گفت به خودم بگویید. این نیز برای من بسیار عجیب و غیر حرفه ای بود. در کل بابت این اشتباهات، آخرین خریدم از الی گشت خواهد بود و دیگر هیچوقت از شما خرید نخواهم کرد.
ناشناس
بنده یک بلیط به تاریخ اشتباه خریدم و به سرعت با شرکت تماس گرفتم و اعلام کرده و منتظر تایید و تماس شرکت ماندم طبق گفته متصدی زیر ۱۵ دقیقه اعلام کنسلی برگشت وجه بدون خسارت بود ولی چون ایشان مردد بود بنده رو پشت تلفن معطل کرد تا وقت تمام شده و ۳۰ درصد خسارت اعلام شد و به هیچ عنوان هم قبول نکردن
معصومه عباسپور
سلام مدیر محترم شرکت ال گشت با احترام خواهشمندم به موضوع فوق ترتیب اثر لازم را امر بفرمایید بنده برای دوخانم از این شرکت برای تهران ماکو بلیط خریده بودم زمان پرواز ۸/۳۰صبح بود ما هفت و نیم صبح برای گرفتن بلیط به باجه مورد نظر درفرودگاه مهرآباد رفتم که متاسفانه گفتند پرواز بسته شد و شما ها جا موندید علت را پرسیدم گفتند زمان پرواز یک ساعت جلو کشیده شده است من اعتراض به مسئول شرکت پرواز ایرلاین پارس در داخل فرودگاه کردم که ایشان گفتند باید برای تعییر زمان پرواز از طرف شرکت اطلاع رسانی میکردند من گوشی رو نگاه کردم دیدم پنج دقیقه مونده به ۱۲ شب پیامک اومده و بنده در خواب بودم و پیامک را مشاهده نکردم و پیامک ارسالی از طرف شرکت نیز نامفهوم بود بنابراین بنده شکایت خود را به مدیریت آن شرکت اعلام میدارم و خواهان عودت مبلغ بلیط میباشم بابت جاماندن از پرواز خسارت وارده بر بنده قابل جبران نمیباشد ولی از عملکرد این شرکت اصلا راضی نیستم انشالله اقداماتتان برای بهبود خدمات دهی موثر باشد معصومه عباسپور
ناشناس
ممنون که گفتی دوست من پارسال ما هم بلیط اینترنتی از کیش گرفتیم، روز پرواز زنگ زدن که پرواز ۴ ساعت تاخیر داره، بعد تو سایت نگاه کردم دیدم اصلا پرواز من تو سایت فرودگاه نیست، خلاصه دیرتر رفتیم فرودگاه، گفت پروازتون چند ساعت دیگه است ما هم هنگ، بعد درآمد قضیه از این قرار بود که اصلا پرواز تاخیر نداشت از اول ساعت ۹ شب بود و الکی تو بلیط زده بود ۲ بعد از ظهر، کلی هم دعوامون شد
ناشناس
من از الی گشت خیلی راضی هستم،،مدیریت قوی و پیگیر،همینطور کارمندهای بسیار حرفه ای و خوش برخورد،بخصوص بخصوص سرکار خانم ......،ایشون برای مشتریها حکم یک خانواده رو بازی میکنه و دلسوزانه بلیط و پروازشون رو حتی روزهای تعطیل انجام میده و خودش رو به دفتر الی گشت میرسونه
ناشناس
خیلی از الی گشت راضی هستم چون بسیار راحت خرید میکنم حتی در یک کشور غریب،من در ازمیر هستم و بلیط برگشتم رو با پرسنل حرفه ای و دلسوز اوکی کردم بدون اینکه بخواهم هزینه اضافی به آژانسهای ترکیه بدهم.خیلی راحت به صورت ریالی از موبایلم هزینه بلیط رو پرداخت کردم، خانم ....... فوق العاده خوش برخورد،عالی
ناشناس
من برای الی گشت متاسفم! دبه کردن بر سر قیمت توری که روی سایت خریداری شده فقط اعتبار یک شرکت رو زیرسوال میبرد! #دبه #الی_گشت
ناشناس
چند روز پیش از سایت الی گشت بلیط هواپیما رزرو کردیم بلافاصله بعد از تایید از پشتیبانیاش تماس گرفتن که بلیط شما رزرو نشده چون سایت ما به روز رسانی نشده و قیمت بلیط دوبرابر مقداری هست که تو سایتمونه و این بلیط کنسله، حالا پول شما باید تو حساب الی گشت بمونه تا ما بررسی کنیم و بعد از 5 روز کاری اگر تایید شد مرجوع میشه، نمیدونم واقعا یه همچین جایی باید اینقدر سیستم IT ضعیفی داشته باشه و بعد هم باید پول مردم رو چند روز بلاک کنند بابت اعتماد بهشون. ما سفرمون رو از دست دادیم !!! شما به این کلاهبرداران به ظاهر محترم اعتماد نکنید.
ناشناس
سایت الی گشت همش مشکل داره قیمت هم چند بار مقایسه کردم پرواز هاشون گرون بود
ناشناس
من آخر شهریور ۹۸ با الی گشت رفتم روسیه خیلی خوب بود خواستم از تور خوبی که گذاشتین و تور لیدر خوبمون اقای صدیق تشکر کنم مرسی از خانم معرفت بابت این پیشنهادشون
ناشناس
الی گشت واقعا مسخره ش رو درآورده، دو ماه از کنسل کردن تور گذشته، هتل رو که زده زیرش، پرواز رو هم هنوز برگشت نداده.😡 #الی_گشت
ناشناس
این رشتو تجربه پاسخگویی #الی_گشت به مشتری از به قول خودشون بزرگترین مجموعه گردشگری ایرانه. ۸ اسفند بلیط پرواز داشتم به ایتالیا که به علت کرونا لغو شد. خب تا اینجا طبیعیه و مشکلی نیست. داستان پس گرفتن پولم ماجراییه که در ادامه میگم. طبیعتا چون اکثر پروازها لغو شده بود مجبور شدم از یه شرکت دیگه بلیط بگیرم و منتظر برگشت پولم باشم. طبق صحبت با پشتیبانی قرار بود ۱۵ روز کاری بازگشت داده بشه. اردیبهشت ماه یعنی چیزی حدود ۲ ماه بعد زنگ زدم که چرا واریز نشده و اپراتور در عین ناباوری گفت که اوضاع خرابه و خودتون میدونید همه شرکتها تعطیل شدن، استدلالش این بود که ما قوی بودیم که موندیم و پولتون رو میدیم. اول خرداد تماس گرفتم و خواستم که بهم تاریخ دقیق بگن برای برگشت پول و گفتن که نمیتونیم دقیق بگیم تو پروسه انجام هست. بهشون اخطار دادم که مجبورم از روش دیگه ای پیگیری کنم و اپراتور محترم فرمودند هر کاری دوست دارید بکنید.دیگه عصبی شدم و خواستم با مدیرشون صحبت کنم. گفتن مدیر نیست و مشکل از سمت ما نیست از سمت شرکت هواپیماییه که بلیطو برای شما صادر کرده هنوز پول روبرای ما برگشت نزده. طبیعتا چون من قراردادم با الی گشت بوده برای خرید به من مربوط نمیشه. نکته جالب این بود که به من گفت درک کنید که اوضاع بحرانی هست و ما ضرر کردیم! این انتظار طبیعی بود و من هم درک میکردم که باید شرایط رو برای شرکت محترم در نظر بگیرم ولی برخورد پرسنل با من به عنوان مشتری که هر دو ماه داشتم ازشون بلیط میخریدم اجازه نمیداد که بخوام طور دیگهای رفتار کنم. بهشون گفتم انتظار بیجاییه برای من لطفا سریعتر پول رو برگشت بدید حتی حاضر شدم که بلیط با تاریخ جدید برام صادر بشه و جابه جا کنن ولی گفتن شما بلیطو کنسل کردید و نمیتونید، باید دوباره به مبلغ روز بلیط بگیرید. دیگه چشام داشت در میومد. من نه کنسل کرده بودم و نه بعد از ۴ ماه حتی پولمو گرفته بودم. پشت تلفن دوباره مجبور به دادو بیداد شدم و گفتم تاریخ دقیق برگشت پول منو مشخص کنید و باز هم منو ارجاع دادن به شرکت هواپیمایی و گفتن برید پولتونو از اونا بگیرید! امروز ۵ ماه از تاریخ لغو پرواز من گذشته و مبلغ بلیط تقریبا ۲ برابر شده. ولی جدا این اتفاق و انتظار شرکت از من به عنوان مشتری تا چه حد بجاست و من به عنوان کسی که خودم بیزینس دارم میفهمم مشکل شرکتو ولی راه حلی به نظرم نمیرسه.