می خواستم یه محصولی ازشون خرید کنم، اولا که از اصطلاحات مرسوم بازار (کپی، های کپی، اصلی ، اورجینال و سر جعبه) بدون در نظر گرفتن عرف بازرا استفاده میکنند (بصورت من درآوردی) یه سری توضیحات بی پایه و اساس هم توی راهنمای سایتشون نوشتن که توجیه کنن جنسشونو، وقتی هم سوالی تو پشتیبانی بپرسی، غیرواضح پاسخ میدن. بعد هم که سوال بیشتری برای اطمینان کردن بهشون بپرسی، با ویسهایی از سر عصبانیت مواجه میشی که مثلا مودبانه هست! در آخر هم میگن اگه خرید کنید خودمون لغو خرید میزنیم! یا اینکه برید از دیجی کالا خرید کنید (در صورتی که اصلا بنده هیچ اسمی از هیچ فروشگاهی نبرده بودم و نه مقایسه ای کرده بودم و نه سر قیمت مشکل داشتم! بعد انگ درک نداشتن، سواد کم و ... به بنده زده شد! مثلا نمیدونن که مشتری برای اولین خرید نیاز به ایجاد اعتماد داره. مثلا نمیدونن که عرف بازار هرچی هست، عرف رایج هست و شما نباید بصورت دلخواه و فقط واسه جلب نظر مشتری ازشون استفاده کنی. مثلا نوشته برای خرید کالای سر کارتن کلیک کنید، بعد که کلیک میکنی به یه سری محصول میرسی که در عنوان از کلمه "اصلی" استفاده شده و در محتوا و توضیحات و جزییات از کلمه "اورجینال" استفاده کرده، بعد متوجه میشی که همه فقط "های کپی" هستند. مواردی که من منصرف شدم از خرید: 1- توضیحات گمراه کننده و خلاف واقع 2- پشتیبانی غیر حرفه ای و غیر مودبانه 3- تهدید به اینکه اگه خرید بزنید خودم لغوش میکنم بهیچ عنوان احساس مثبتی در من بعنوان خریداری که خودش سابقه ای حدودا هفت ساله در خرید و فروش لوازم جانبی بصورت عمده و جزیی داشته، بوجود نیامد و منصرف شدم. امیدوارم رویه شونو اصلاح کنند و این نظر من مفید باشه... "