یه تجربه خوب و بد همزمان از ایسمینار دارم که میخوام بهتون بگم. تجربه خوب اینکه موقع برگزاری پشتیبانی ایسمینار خیلی خوب کار کرد . حتی در نهایت بخاطر ۵ دقیقه قطعی صدا نزدیک ده پونزده دقیقه بیشتر از وقت وبینار اجازه دادن جلسه ادامه پیدا کنه اما تجربه ی بد👇 حدودا یک ماه طول کشید تا ویدئو آپلود شد سه روز پیش رفتم دیدم یکسری از بلیط ها با تخفیف های ۵۰ ۳۰ و ۲۵ درصدی فروش رفتن (درصدا حدودیه) و حالا هم تخفیف داده شده هم مبلغ نهایی هم با احتساب ۵۰ درصد اعمال شده برای من. وقتی به پشتیبانی پیام دادم بعد از ۳ روز جواب دادن که طبق قوانین ما مجازیم تخفیف بدیم. سوالی که مطرحه آیا من بعنوان برگزار کننده وبینار نباید در طول ثبت وبینار مطلع باشم این گزینه به ایسمینار حق تخفیف میده؟ حالا وقتی برید داخل قوانین ایسمینار اون وسط مسطا بله نوشته شده که در حالت معمول مگر با هماهنگی برگزار کننده هیچ تخفیفی اعمال نخواهد شد." اما آیا وقتی یک جا دارید این گزینه رو نمایش میدید درسته که قسمتی از شرایط رو ذکر نکنید و بسنده کنید به مطالعه دو صفحه قانون از طرف کاربر؟ بحث پولش نیست بحث حس بدیه که با این حرکت دادید "