باسلام وعرض ادب طبق سفری که از مشهد مقدس به تهران درتاريخ 1402/04/11 باقطار 5ستاره فدک داشتم. باتمام شیک و مدرن بودن قطار و مهمانداران مجرب و معدب متاسفانه در قسمت سرویس بهداشتی مشکلی کوچکی پیش آمده بود که درهنگام استفاده بنده راآزرده خاطر کرد، وبه همین دلیل من هم نامردی نکردم ودر قسمت نظرات، قطار فدک را حسابی تحقیر کردم. اما کمتراز دو روز با بنده تماس گرفته شدوفرمودن مشکل فنی پیش آمده دردست برسیه و برعکس رفتار زشت بنده حسابی ازم عذرخواهی کردن جوری که حسابی خجالت زده شدم ، وبعد از چندروز دوباره بابنده تماس گرفتن وشماره کارت ازم گرفتن و بهای بلیط را جهت خسارت به حساب بنده عودت کردن. ای کاش فرهنگ انتقاد را یاد بگیریم وای کاش در ارگان های مختلف جامعه هم مانند شرکت فدک انتقاد پذیری را یاد بگیرن. ازتمامی پرسنل زحمت کش شرکت فدک کمال تشکر رادارم. ☺ "