گزارش نظرات در آینه

گزارش نظر

" از ابتدای تاسیس دیجی کالا…


از ابتدای تاسیس دیجی کالا خودم ،دخترو پسرم مرتبا از آن خرید کرده ایم،هفته ای بدون خرید نداشته ایم و ازهمه نوع کالایی اتفاقی که هفته گذشته افتاد و عین آنرا حضورا‌ به یکی از مدیران دیجی کالا هم توضیح داده ام : خریدی لازم را انجام داده ام ،پول آنرا اینترنتی پرداخته ام ،اما خبری از تحویل کالا نشد، پاسخ های تلفنی امور مشتریان در واقع نوعی دست بسر کردن بود: باشما تماس میگیرند، تا فردا اطلاع میدهند،تا ۱۰ شب جواب میدهند و از این قبیل- فرموده اید نوشته معترض توهین آمیز نباشد ، بسیار عالی ، اما شما که یکهفته تحویل را به تاخیر انداخته اید، علت راهم نمی گویید و بناچار مشتری را وادار به لغو سفارشی که پرداخت هم شده میکنید، وزحمت یک عذرخواهی و قول مثبت هم نمی دهید : اینهارا اهانت به مشتری خود تلقی نمی کنید ؟ این روش برخورد و مشتری مداری یک فروشگاه بزرگ و مدرن است؟ "

علت

توضیحات