دیجی کالا از یک خرید خوب در سالهای نه چندان دور تبدیل به یه خرید بی کیفیت و پر استرس بدلیل سلیقه ای و بدون نظارت بودن مرسوله ها شده است. بتازگی خریدی ثبت کردم که پس از چند روز پیگیری از اپلیکیشن متوجه شدم برخی از اجناس خودبخود حذف شده است ، پس از تماس میگن چون فروشنده جنس رو نفرستاده حذفش کرديم. پس احترام به حقوق خریدار و مشتری مداری چه شد؟ دفعه قبل هم چند جنس بی کیفیت و ارزان قیمت را بجای سفارش بنده فرستادن چه باید گفت و چه باید کرد؟ واقعا اگر مانند تمام دنیا برخورد جدی با فروشنده های بی کفایت صورت بگیره، شاهد چنین مواردی خواهیم بود؟ "