گزارش نظرات در آینه

گزارش نظر

" من با پشتیبانی تماس گرفتم…


من با پشتیبانی تماس گرفتم که کالا " کیبورد ردراگون k598 " رو موجود دارید ؟ حتی لینک محصول رو براشون فرستادم . تو مشخصات کالا تو سایت نوشته شده " کیبورد با سوییچ های مکانیکی قهوه ای " درحالی که بعد اینکه تو خونه جعبه رو باز کردم دیدم که سوییچ ها آبی هستند به توجه به قوانین سایت من کم تر از ۲۴ ساعت با پشتیبانی واحد فروش تماس گرفتم و گفتن که نه این مدلی که شما خریدید kbs هست و اونی که تو سایته knight هستش . درحالی که یک مدل k598 بیشتر تو سایت نیست . و پشتیبانی گفت که شما وقتی تحویل گرفتید یعنی اینکه تایید کردید مدل خریداری شده رو ! الان برا من چنتا سوال پیش میاد : ۱. اگه بجای این مدل یه مدل بالاتر و چند میلیون بیشتر به من اشتباهی تحویل میدادید هم همین حرفو میزدین ؟ ۲. من یه آدم آماتور نمیدونم اصلا knight یا kbs چی هستش من فقط اومدم فروشگاه گفتم k598 میخوام . شما نباید از من بپرسید که کدوم مدل رو میخوای ؟ فرق هاشون رو نباید بگید به من ؟ ۳. پس قانون ۲۴ ساعت مقایرت و تعویض کالا . ۷ روز محلت تست کالا . قانون ۷۲ ساعت تعویض در صورت نارضایتی خرید از سایت چی میشه ؟ ۴. تو فاکتور خرید نوشتید کیبورد ردراگون k598 . اصلا مدل karma یا knight نوشته نشده جواب این سوال هارو بدین لطفا ممنون از سایت خوبتون "

علت

توضیحات