گزارش نظرات در آینه

گزارش نظر

" تو این کرونایی برای


تو این کرونایی برای اولین بار از #آل_دیجیتال خرید کردم و تجربه خاصی هم شد. دیوایسی که خریدم، دو سه روز طول کشید از طریق پست، به دستم رسید. بسته بندی بدی هم نداشت. بازش کردم، به نظر کاملا آکبند و بدون مشکل هم بود. تست کردم، باطریش مشکل داشت خراب بود به شدت و چون باطری داخلی بودنمیتونستم عوض کنم. با پشتیبانی تماس گرفتم (تو تعطیلات بود ولی بودن ساعت اداری) گفتن که مشکل رو کامل بنویس توی سایت (بخش پیگیری سفارش) و فیلم و عکس هم داری ایمیل کن. نوشتم و ایمیل کردم. تماس گرفتم رسیده بود. چند دقیقه بعد تو سایت جواب دادن؛ یک ادرس دادن (کرمان) گفتند که پست پیشتاز کنم براشون این تیکه سخترین قسمت این داستان بود. با «الوپست» یه پیک گرفتم که ببره پست و بفرسته کرمان. حسابی بسته بندیش کردم. گفتم هم شکستنیه. پیک زنگ زد گفت اداره پست میگه اگر شکستنیه نمیفرستیم نفهمیدم منظور اداره پست چیه از این حرف!!! ولی چون خیلی اساسی بسته بندی کرده بودم (چند لایه پلاستیک حبابدار روی هم و بعد داخل یک بسته دیگه) گفتم بگو شکستنی نیست. بذارن تو یه کارتن بفرستن. فرستادم خلاصه. چند روزی طول کشید (به خاطر تعطیلات و کرونا) امروز ظهر به دستشون رسید. چک کردند، دو ساعت بعد پول کالا + هزینه پستی که دادم رو به حسابم واریز کردند.درکل اینکه باطری داخلی دستگاه خراب بود (که خیلی به آل دیجیتال ربط نداره) رو بذاریم کنار، به غیر از این قضیه تهران به کرمان، بقیه ماجرا، تجربه خرید خوبی بود. اگر یک دفتر در حد اینکه کالا رو تحویل بگیرن یا مسائل اینطوری رو بشه باهاشون حل کرد هم توی تهران داشتن، دیگه عالی میشد. "

علت

توضیحات