گزارش نظرات در آینه

گزارش نظر

" باسلام و وقت بخیر خدمت…


باسلام و وقت بخیر خدمت همکاران شرکت فدک ضمن تشکر و قدردانی از شما بابت آموزش و تربیت مهمانداران حرفه ای خواستم از همین جا از مهماندار شما کمال تشکر و قدردانی رو داشته باشم . و شما نیز در خور ایشان از نامبرده قدردانی بفرمائید . غذا ، سالاد ، نوشیدنی ، هوای کوپه بسیار عالی بود . فقط کمی سیستم صوتی دچار مشکل بود . ( یا برای هنذفری بود یا برای سیستم ورودی کابل هنذفری) من مسافر شما در تاریخ 29 خرداد مشهد تهران ساعت 21/40 بودم . سالن شماره 4 . مهماندار آقای .... بودند که بسیار آقای فروتنی بودند من تقاضا کردم برگه ای به من بدهندتا نظرم رو در برگه ای درج کنم اما فقط از من تشکر کردند . خواهش میکنم به نامبرده ارتقا درجه دهید . واقعا شایسته هستند از نظر ادب متانت و روابط عمومی - . ضمنا از مدیریت شرکت فدک نیز تشکر میکنم که چنین نیروهایی آموزش دیده و حرفه ای وارد جامعه کردند . موفق باشین . .... - مسافر "

علت

توضیحات