گزارش نظرات در آینه

گزارش نظر

" دیجی پی خدمات


دیجی پی خدمات بسیار خوب و متنوعی داره که من از همه شون استفاده میکنم و راضی هم هستم. اما یکی از خدماتی از این برنامه استفاه کردم و اصلا راضی نبودم، درگاه پرداخت شخصی هستش. متاسافانه برخلاف بقیه صفحات این برنامه، درگاه پرداخت شخصی برنامه بشدت رابط کاربری ضعیفی داره و کار باهاش حتی از کار با سایت های ضعیف پرداخت مثل پرداخت کیش و پارسیان هم سخت تره! از قابلیت های دیجی پی هم خرید اعتباری از دیجی کالا هست که تا سقف بیست میلیون تومان اعتبار پرداخت اقساطی با کارمزد ها 5 تا 20 درصد میگیره که تقریبا زیاده ولی من تا حالا از پرداخت اعتباری استفاده نکردم. همچنین یکی از خدمات جدید دیجی پی، «بیمه تجهیزات الکترونیک» هست که با همکاری بیمه پارسیان، گوشی یا لپ تاپی یا… که از دیجی کالا خرید میکنید بیمه میکنند. بیمه یک ساله با جبران خسارت خرابی ده درصدی و سرقت بیست درصدی کالا رو به مدت 1 سال بیمه میکنه که یجورایی شده یه راه دیگه برای پول گرفتن از مردم و سود بیشتره ولی از ایده شون برای این کار خیلی خوشم اومد و خیل برام جالب بود. اگر گوشی یا لپ تاپ یا … از دیجی کالا خرید کنید با پرداخت هزینه ای نزدیک به 500 هزار تومن این بیمه رو میتونید تا 7 روز بعد از دریافت کالا درخواست بدید و بیمه براتون صادر بشه(همزمان با خرید هم میتونید بیمه رو خرید کنید ولی بعد از دریافت حتما باید فعال کنید وگرنه منقضی میشه). در حال حاضر هم دریافت رسید بیمه نامه نه از اپ دیجی پی و نه از اپ دیجی کالا امکان پذیر نیست و فقط میتونید از سایت دیجیکالا با کامپیوتر یا لپ تاپ رسید بیمه رو دریافت کنید (رسید به صورت فایل پی دی اف هست و باید خودتون چاپ کنید) "

علت

توضیحات