گزارش نظرات در آینه

گزارش نظر

" قبلا ها کالایی که تازه…


قبلا ها کالایی که تازه فروشنده بعد از 8 روز که ارسال نمیکنه تقاضای اضافه شدن سه روز به مهلت ارسال را میده که میشه 11 روز مهلت ارسال بعد هم بعد از 11 روز ارسال نمیکنه و بعد ما که به ایسام پیام میدیم برای عدم ارسال سایت ایسام هم دو روز هم طول میده که با فروشنده تماس بگیره که چک بکنه قضیه را و اینجوری میشه 14 روز عدم ارسال بعد هم ایسام بجای لغو کالا و برگشت پول ما به ما پیام میده که با فروشنده تماس بگیرین از طریق پیام و ازش بخواهین که ارسال بکنه کالا را درضمن الان چون قسمت پیام های ارسالی را ایسام برداشته از سایت ما اصلا نمیفهمیم که آیا پیام ما ارسال شده و آیا فروشنده پیام را دیده و یا نه و کلا خرید از سایت ایسام به خرید با شکنجه با اعمال شاقه تبدیل شده است و بعد هم باید کلی پیام بدی به سایت ایسام که کالای خریداری شده را بخاطر عدم ارسال لغو بکنین و چند روز طولش میدهند که پیام ها را چک بکنند در سایت و بعد از لغو هم چند روز طول میکشه که پول را ببرند در قسمت صورت حساب سایت و بعد از درخواست واریز ۲ روز هم طول میکشه که پولت را واریز بکنند به حساب شبا و بعد هم ۲۴ ساعت هم بانک طول میده که پول را بریزه در حساب بانکی مان من فکر میکنم که کادر ایسام و پشتیبانی اش تغییر کرده و چند تا مردم .... را استخدام کرده اند در سایت ایسام آخه چرا قسمت پیام های ارسالی را برداشته اند از سایت ؟؟؟ مردم از کجا باید بفهمند که پیام شون ارسال شده و دیده شده و یا نه و چرا قسمت انتخاب کالاهای جدید را از سرچ برداشتند؟؟؟ و چرا ما باید هربار کل لیست چند هزار عددی را نگاه بکنیم بجای دیدن کالاهای جدید ؟؟؟ "

علت

توضیحات