گزارش نظرات در آینه

گزارش نظر

" پروسه پس گرفتنشون بسیار غیر…


پروسه پس گرفتنشون بسیار غیر حرفه ای هست و فقط کالا های خیلی داغون و غیر قابل استفاده رو میشه مرجوع کرد. مثلا شکستگی. ولی ایرادات فنی و داخلی کالا ها (مثل لپ تاپی مانیتورش مشکل داره) رو اگر روشن میشه به عنوان "سالم" پس نمیفرستن. بهشونم بگی بزار خودم بیام اثبات کنم مشکل اینو میگن نمیشه. یعنی کلا دست خودشونه لیبل بزنن به عنوان سالم کالای دارای نقص فنی رو قبول نکنن. استراتژی ضد مشتری که خوبم کار میکنه. "

علت

توضیحات