گزارش نظرات در آینه

گزارش نظر

" چتر حمایت مشتری


من ۶ ماه پیش یه ماشین اصلاح سر فیلیپس HC5450 ازتون خریده بودم که دستگاهم مشکل پیدا کرده بوده و دستگاه موقعی که تو شارژ بود صدای اتصالی میداد یادم بود فروشگاه زنبیل موقع خرید دیده بودم یه خدمت چتر حمایتی داشتید که پیگیری های مشکل دستگاه رو تو تایم گارانتی از خدمات به رایگان برای مشتریتون انجام میدید برای امتحان تماس گرفتم ببینم واقعا اینطوره یا فقط یه مورد تبلیغاتی بوده که دروغی شرکت ها برای فروش بیشتر اعلام میکنن ولی واقعا همون طور بود که تو سایت درج شده بود مشکل دقیق دستگاه ازم سوال شد باهام تایم هماهنگ شد تا دستگاه رو ازم تحویل بگیرن همکارانتون و فرمی بهم داده شد تا شرح کامل مشکل دستگاه رو براتون بنویسم و دو روز بعد یکی از اپراتورهاتون مجدد تماس گرفت که خدمات مشکل دستگاه رو رفع کرده و تایمی باهام برای ارسال دستگاهم هماهنگ کرد. خیلی سریع و بدون کوچکترین اذیتی مطمئنا خودم اگر این پیگیری رو میخواستم انجام بدم باید مرخصی میگرفتم تا خدمات میرفتم و از کارم می افتادم واقعا خیلی خوشحال شدم که خریدم رو از فروشگاه شما انجام دادم "

علت

توضیحات