۳تا درخواست انتقال دادم بین دو والت داخلی بیدارز،جمعا 1114 تتر۴ساعت علاف بودیم آخرشم هر انتقال۱تتر کسرکردب پشتیبانی اطلاع دادم اول میگه کارمزدبه والت خارجی و ربطی ب مانداره بعدم ک گفتم بین والت داخلی و کارمزد نداره تازه دوزاریشون افتاد و بعدیک روزکسری برگردوندن اخرشم نه دلیل این اشتباهات و تاخیر گفتن ونه هیچ عذرخواهی، اشتباهات توش زیاداماپشتیبانی با اینکه دهنتو سرویس میکنه ولی درآخر وقتی جونت قشنگ دراومد کارارو ردیف میکنه ویکم آروم میشی ،قیمتاشم نسبت ب ی سال قبل واقعی تر شده،درکل میشه اعتمادکرد "