فروشنده کالایی فرستاد که گوشه کارتن آن سوراخ شده بود و قسمت اعظم سکههای کلکسیونی گم شده بود...هنگام دریافت کارتن متوجه سوراخ نشدم چون اصولاً برای اینکه سکه از داخل آن به بیرون بیفتد نیاز به سوراخ بزرگی نبود...زمانی که اعلام کردم مرجع رسیدگی در ایسام پس از زمانی طولانی و کش و قوسهای بسیار در پاسخدهی و ارسال تصاویر کارتن و مستندات بهرحال به نفع من رای داد و اعلام کرد دو روز بعد پول به حساب من برگشت خواهد خورد. منتها دو روز بعد در تماسی تلفنی به یکباره نظرشان کاملاً تغییر کرد و رای خود را هم نقض کردند و گفتند زمان رای دادن درست متوجه موضوع نشدهاند و رای دادهاند و اگر کارتن را تحویل گرفتهام مسئول آن خودم بودهام...این باعث شد هم قید پولم را بزنم و هم قید همکاری با ایسام را... "