فیلتر نظرات

نظرات (۳)

avatar

ناشناس

1star
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

بعد از گذشت چهار ماه…

بعد از گذشت چهار ماه از خرید و تحویل ندادن با بهانه های مختلف اصل مبلغ پرداختی را بدون گرفتن توافق از مشتری برگشت دادن در حالی که همون روز داشتن با قیمت بالاتر میفروختن و پاسخگو هم نیستن!!!.


report
avatar

ناشناس

1star
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

محصولی را که دی ماه…

محصولی را که دی ماه پارسال سفارش دادیم، اول گفتند عید تحویل میدن بعد گفتن اردیبهشت و بعد گفتن وارد شده و ترخیص نشده و تیر ماه تحویل میدیم. بعد شماره شبا خواستن که پول بدن ولی مبلغی که میدادن از فروش همون روزشون خیلی کمتر بود و قبول نکردیم ولی بدون اجازه، هموت مبلغ پرداخت اولیه را برگردوندن و دیگه هم جوابگو نیستن. باعث تاسفه.


report
avatar

ناشناس

1star
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

یک مجموعه بی در و…

یک مجموعه بی در و پیکر قبل از خرید روز چهار شنبه 1400/12/11 با پشتیبانی تماس گرفتم و گفتن ارسال 3 رو طول میکشه روز جمعه 1400/12/13 خرید انجام دادم روز دوشنبه 1400/12/16 مجدد تماس گرفتم و پیگیر سفارش شدم، این دفعه که خرید انجام شده بود و پول را گرفته بودند ، پشتیبانی گفت بین 3 تا 7 روز طول میکشه روز چهارشنبه 1400/12/18 پیامک ارسال کردند که تحویل پست شده ولی کد رهگیری ندادن، مجدد تماس گرفتم ، گفتند تا عصر میفرستن امروز شنبه 1400/12/21 تماس گرفتم و پیگیر کد رهگیری مرسوله بودم بعد از چند دقیقه پشت خط بودن گفتم تا عصر میفرستن تا الان که ساعت 20:15 است هیچ خبری نشده کلا نه مجموعه بی در و پیکر و ...... روز چهارشنبه


report

راه های ارتباطی

phone۰۷۱۳۲۳۰۸۶۴۴
placeholderفارس شیراز شیراز قصرالدشت، حد فاصل پارامونت و سینما سعدی کوچه 13 پلاک 11 ساختمان آزادگان

اطلاعات اینماد فروشگاه می پرشیا

enamd

سابقه فعالیت

7 سال

سوابق پاسخگویی به شکایات

شکایات بدون پاسخ: ۰
پاسخگویی با تاخیر: ۰

مغایرت از دستور العمل

سطح سوم: ۰
سطح دوم: ۰
سطح اول: ۰