نظرات (۳۹۴)
صمدی
سلام. متاسفانه قیمت اعلامی حتی…
سلام. متاسفانه قیمت اعلامی حتی با تخفیف های ۳۰الی ۵۰ درصد در سایت باز هم از قیمت فروشنده انحصاری کالا گرانتر است
ناشناس
متاسفانه کیفیت ارسال دیجی کالا…
متاسفانه کیفیت ارسال دیجی کالا بسیار ضعیف و دور از شان مشتری شده. بدون اطلاع یا ارسال پیام، تاریخ و ساعت ارسال را برای خودشان تغییر میدهند.و قیمتها همه بسیار بالاتر از خرید از مغازهست..تاجایی که بشه دیگه سمت دیجی کالا نمیام
ناشناس
متاسفانه کیفیت ارسال دیجی کالا…
متاسفانه کیفیت ارسال دیجی کالا بسیار ضعیف و دور از شان مشتری شده. بدون اطلاع یا ارسال پیام، تاریخ و ساعت ارسال را برای خودشان تغییر میدهند.و قیمتها همه بسیار بالاتر از خرید از مغازهست..تاجایی که بشه دیگه سمت دیجی کالا نمیام
ناشناس
قبلا خیلی از دیجیکالا خرید…
قبلا خیلی از دیجیکالا خرید میکردیم ،تنها مزیتش این بود که مرجوعی داشت مگرنه با بقالی سر کوچه هیچ فرقی نداره اخیرا با اینکه دیجیپلاس داشتیم چند مورد کالا خریدم بدون اینکه بازم کنم پس نگرفتن گفتن با پست ارسال کنید ! سیاست فروش غلط این فروشگاه در تمام زمینه ها باعث نارضایتی و فروش کم میشه مطمینم روزی میرسه که فروشش منفی میشه
ناشناس
خیلی مزخرفه ما چقد خرید…
خیلی مزخرفه ما چقد خرید کرددیم اوردن بعد کارت هدیه داده بودن اونو خرید کردیم نیوردن الکی هی زدن پاسخگو نبوده مشتری پس چرا پول اونایی ک دادیم اوردین پاسخگو بودیم مگ ما مسخره شماییم
ناشناس
من کالا خریدم الان ۴…
من کالا خریدم الان ۴ روزام از زمان تحویلش گذاشته ولی هنوز نیاوردن هی میگن پیگیری میکنیم
دکتر بهادران
فروشگاهی در ابتدا خوب و…
فروشگاهی در ابتدا خوب و اکنون بد . نظرات منفی رو منتشر نمی کنه . به ساعات تحویل کالا پایبند نیست . مغایرتها رو نمی پذیره و تمام سعیش این هست که مشتریان رو در بازه های مختلف به اسم بلک فرایدی یا تخفیفهای فلان به سایت بیاره و در نهایت هیچ تعهدی هم نسبت به تحویل کالا نداره
ناشناس
سلام خیلی خوب بوده و…
سلام خیلی خوب بوده و این آخری یک کتابخانه خوب خریدم با بسته بندی عالی ، فقط بهتر بود فاصله ارتفاع طبقات کوچکش ۲ سانتیمتر بیشتر بود
ناشناس
افت شدید خدمات دیجی کالا…
افت شدید خدمات دیجی کالا حذف کالاهای مورد نیاز از سبد خرید مشتریان به دلیل عدم توانایی در تامین کالاها عدم ارسال سفارش در بازه زمانی تعیین شده که بی احترامی به حقوق مشتریان محسوب میشود. مغایرت کالاهای ارسالی با کالای سفارش داده شده
مهدی علیزاده
گوشی از دیجی کالا خریداری…
گوشی از دیجی کالا خریداری کرده بودم که بعد از باز کردن کالا متوجه خط و خش روی گوشی شدم ولی هر چی تلاش کردم قبول نکردن و شکایت کردم ازشون . ولی بدونید که استدلالشون برای پذیرفتان ایراد اینه که 1 - حتما جلوی مامور تحویل کالا رو باز کنید که هیچ کدومشون اصلا وقت نمیزارن و میرن ( پس اگر واینسادن کالا رو تحویل نگیرید) 2 - موقع باز کردن گوشی باید فیلم بگیرید از باز کردنش !!! واقعا چند نفر این قضیه رو میدونن ! .... گوشی خراب مورد دار بهت میدن و زور میگن بهتون و شاید هیچ کاری نتونید بکنید !
مهدی علیزاده
گوشی از دیجی کالا خریداری…
گوشی از دیجی کالا خریداری کرده بودم که بعد از باز کردن کالا متوجه خط و خش روی گوشی شدم ولی هر چی تلاش کردم قبول نکردن و شکایت کردم ازشون . ولی بدونید که استدلالشون برای پذیرفتان ایراد اینه که 1 - حتما جلوی مامور تحویل کالا رو باز کنید که هیچ کدومشون اصلا وقت نمیزارن و میرن ( پس اگر واینسادن کالا رو تحویل نگیرید) 2 - موقع باز کردن گوشی باید فیلم بگیرید از باز کردنش !!! واقعا چند نفر این قضیه رو میدونن ! واقعلا کلاه برداری محض گوشی خراب مورد دار بهت میدن و زور میگن بهتون و شاید هیچ کاری نتونید بکنید !
ناشناس
سلام من در مسابقه دی…
سلام من در مسابقه دی جی کالا شرکت کردم و برنده شدم حالا باید چیکار کنم اگر ممکنه راهنماییم کنید باتشکر از دی جی کالا
رضا
چندین خریدی که داشتم ،…
چندین خریدی که داشتم ، نسبتا خوب بوده، مخصوصا اینکه نظرات خریداران قبلی در مورد کالاها رو برای دیگر خریداران به اشتراک میزاره، این روش خیلی به خرید بهتر کمک میکنه
محسن
با سلام خیلی ضعیف و…
با سلام خیلی ضعیف و بد من یه خرید داشتم بعد از یک تاخیر 10 روزه هر موقع به قسمت پیگیری زنگ میزنم میگن پیگیری میکنم و خبرشو میدیم ولی متاسفانه نه از پیگیری خبری هست نه از تماس گرفتن
محسن
با سلام خیلی ضعیف و…
با سلام خیلی ضعیف و بد من یه خرید داشتم بعد از یک تاخیر 10 روزه هر موقع به قسمت پیگیری زنگ میزنم میگن پیگیری میکنم و خبرشو میدیم ولی متاسفانه نه از پیگیری خبری هست نه از تماس گرفتن
ناشناس
دیجی کالا خوب بود افتضاح…
دیجی کالا خوب بود افتضاح شده.کالا سفارش میدی هر چی شبیه باشه میارن الا خود کالایی که سفارش دادی.مرجوع میکنی تایید میشه نمیان ببرن.رسیدگیشم در حد صفر
ناشناس
دوتا جنس ایرانی خریدم ۱۵روزه…
دوتا جنس ایرانی خریدم ۱۵روزه نیاوردن ۲بارهم خودشون زمان دادن سرکار گذاشتن هنوز به پولم نرسیدم.اوایلش خوب بود ......اصلا ازش خرید نباید کرد.پیگیری هم میکنی برا اینکه نری شکایت کنی میگن حق باشماست زمان میخرن........افتضاح
جلیل تشکری
از ابتدای تاسیس دیجی کالا…
از ابتدای تاسیس دیجی کالا خودم ،دخترو پسرم مرتبا از آن خرید کرده ایم،هفته ای بدون خرید نداشته ایم و ازهمه نوع کالایی اتفاقی که هفته گذشته افتاد و عین آنرا حضورا به یکی از مدیران دیجی کالا هم توضیح داده ام : خریدی لازم را انجام داده ام ،پول آنرا اینترنتی پرداخته ام ،اما خبری از تحویل کالا نشد، پاسخ های تلفنی امور مشتریان در واقع نوعی دست بسر کردن بود: باشما تماس میگیرند، تا فردا اطلاع میدهند،تا ۱۰ شب جواب میدهند و از این قبیل- فرموده اید نوشته معترض توهین آمیز نباشد ، بسیار عالی ، اما شما که یکهفته تحویل را به تاخیر انداخته اید، علت راهم نمی گویید و بناچار مشتری را وادار به لغو سفارشی که پرداخت هم شده میکنید، وزحمت یک عذرخواهی و قول مثبت هم نمی دهید : اینهارا اهانت به مشتری خود تلقی نمی کنید ؟ این روش برخورد و مشتری مداری یک فروشگاه بزرگ و مدرن است؟
Bj
با سلام خدمت دوستان متاسفانه…
با سلام خدمت دوستان متاسفانه مدیریت خوبی ندارد و هرکاری بخواهند با مشتری میکنند
ناشناس
من ماژول بلوتوث خریداری کردم…
من ماژول بلوتوث خریداری کردم پول هم واریز کردم الان بعد از ۶ ماه جواب نمیدن من خیلی پیگیر شدم ولی هیچ خواهشا خرید نکنید
ناشناس
من خرید از دیجی کالا…
من خرید از دیجی کالا رو اصلا پیشنهاد نمی کنم در گذشته کنترل روی فرستادن اجناس صورت می گرفت ولی الان کالا ها با سفارش شما تطابق نداره و در اصل فروشنده کالای بنجول و مشکل دار و مانده در فروشگاه رو که نتونسته به صورت عادی بفروشه برای شما ارسال می کنه از طرفی دیجی کالا در 90 درصد اوقات قادر به تامین کالا در زمان ذکر شده نیست و تازه روز ارسال اعلام میکنه که این کالاها موجود نبودن اونم زمانی که شما چند روز هست که پول رو برای دیجی کالا واریز کردید بنابرین شما کالاهاتون رو دو هفته پس از سفارش تحویل میگیرین که تعداد زیادیش طبق نظر شما نبوده حالا هم هزینه ارسال دادین هم هزینه مرجوعی دادین هم دو هفته با وجود تورم و گرونی خواب پول داشتین و فقط شاید یک سوم نظرتون تامین شده و حالا سوای همه اینا باید کلی وقت برای ثبت مرجوعی بزارین و اگر هم در زمان مرجوعی کالاهای دارای ایراد همه موارد ایراد کالا رو ذکر نکنین چون کالاها از نظر رسیدگی در موقع ارسال چک نشده دیجی کالا شمارو مسئول میدونه و مجبورین کالای معیوب رو هم تحویل بگیرین به این عنوان که شما معیوبش کردین چون دیجی کالا هیچ نوع نظارت قبل ارسال کالا نداشته و بجز این مورد در اصل فروشنده ها کالاها رو خیلی با قیمت بالاتر در دیجی کالا میفروشن و اگر کسی هم دیجی کالا و هم بازار رو چک بکنه متوجه میشه که قیمت ها بسیار پایین تر هست در بازار و اگر شما کالای با قیمت پایین در دیجی کالا تهیه میکنین به این علت هست که اون کالا بنجول و بی کیفیت هست و کالاهای باکیفیت در دیجی کالا خیلی گرون تر از بازار و مغازه ها به فروش میرسه
رمضان
یکی از موفق ترین فروشگاههای…
یکی از موفق ترین فروشگاههای اینترنتی است.تنوع در اقلام ، ارسال به موقع ، امکان لغو سفارش به صورت جزئی و کلی امکان مرجوع کردن کالا در صورت مشکل داشتن، برگشت مبلغ پرداختی سریع سفارش لغو شده یا کالای مرجوعی ، امکان خرید اعتباری و اطلاع رسانی مناسب از مزایای این فروشگاه اینترنتی است.
ناشناس
سلام .اول اینکه میخواستم به…
سلام .اول اینکه میخواستم به عنوان یه مشتری آذری زبان ا زکل پرسنل دیجی کالا ودیجی پلاس تشکرکنم وخسته نباشید بگم.هرشخصی به عنوان یک انسان باید عقیده ونظری که عقلش ومغزش میگذره باصداقت صحبت کنه .من درسته بامدرک خریدکردم امااعتماداین مجموعه مهمه .چراچون بایک کاغذ اعتمادره هموطنش میکنه ویه کالایی روباجان ودل وزحمتتادرخونت میاره ب امن خیلی .دیجی کالا من به عنوانه یه قمی ازتون ممنونم وکمال تشکررودارم .خسته نباشیدهمگیتون بهم اعتمادکردید
بنده ۵ قلم
بنده ۵ قلم جنس سفارش دادم هر کدوم رو جدا جدا فرستادن دو قلم آخر رو اصلا نفرستادن بعد توی سایت زدن کالا تحویل داده شده در صورتی که نصفی از کالاها رو دریافت نکردم و هزینه کردم و ۱میلیون ضرر دادم
دیجی کالا حسنهاش
دیجی کالا حسنهاش خیلی بیشتر از عیباشه روز تعیین ارسال کالاها طبق نظر مشتری وقبول مرجوعیها از بارزترینشونه حالا اجناسشم بالاخره خوب بد داره ولی در کل راضیم ام از اکثر خریدهام
ناشناس
شرکت.... غیر حرفه…
شرکت .... غیر حرفه ای دیجیکالا. خرید داشتم زدم تحویل در مرکز دریافت در فلان تاریخ.مراجعه کردم میبینم بستس! نه مسیجی نه زنگی نه خبری هیچی.زنگ میزنم دیجی میگه اره مسئول تحویل دهنده نیستن رفتن مرخصی! به همین سادگی. دوباره تو سفارش بعدی تحویل بسته به مرکز تحویل انجام نشد و کالای من کلا معلق موند! نه به مرکز تحویل رسید نه مشخصه چی شده زنگم میزنی پشتیبانی بله واسه سفارش شما تیکت پیگیری خورده اجازه بدید پیگیری کنم با پیامک یا تماس خبر میدیم بهتون. خبر دادن همانا و سفارش من همانا نخرید مردم نخرید. بار آخرمه از این..ا خرید کردم شما نخرید دیگه/ گول 20 هزار ارزونتر رو نخورید!
سفارشای من ارسال
سفارشای من ارسال بروز بود بعد ده روز بسته من رسیده جهبه اش که له شده بود و نصف خریدم تو جعبه نبود هرچی میخوام تماس بگیرم نمیشه حتی نشد نظرمو بگم از گوگل نظر دادم
واقعا جای تاسف
واقعا جای تاسف داره شرکتی به این بزرگی از اعتماد مردم سو استفاده کنه برای تبلیغات خودش مردم ابزار کنه من پیگیری خواهم کرد برای این کار
بنده یک جنس
بنده یک جنس رو در فروش ویژه خرید کردم که شرط قبل خرید این بود که بسته دیجی پلاس رو بخریم من هم خریدم تا بتونم خرید کنم بعد از یک هفته هم خریدم لغو کردن وگفتن جنس تامین نشد و من موندم و یک بسته دیجی پلاس به زور فروخته شده اپراتور دیجیکالا هم جوابی به من ندادند
ناشناس
قبلنا خیلی بهتر بود ،…
قبلنا خیلی بهتر بود ، الان امکان داره کالای سفارش داده شده با ارسالی فرق داشته باشه .
امید
اگر روستایی هستین دقت کنید
اگر روستایی هستید اصلا طرف خرید از دیجیکالا نرید./مگه اینکه گزینه ارسال توسط خود فروشنده داشته باشه که با پیشتاز براتون میفرسته خود فروشنده./ ارسال عادی برا روستا انجام نمیدن یا با تاخیر زیاد/.اگر شانس بیارید ومامور ارساله خوب باشه شاید شانسی براتون بیاره تازه شهر نزدیکتون// وقتشه دیگه از فروشگاهای کوچک حمایت کنیم نه از دیجیکالا./ از فروشگاهای شخصی بخرید/.تُرب و ایمالز خیلی خوب بهتون نشون میدن کدوم فروشگاها کالای مدنظرتون را دارن.
سمانه
من دارو سفارش دادم اولا…
من دارو سفارش دادم اولا بعد ۱۴روز ارسال شده بود که گویا مامور پست آدرس رو پیدا نکرده داروهام به تامین کننده دیجی کالا مرجوع شد که این پروسه هم ۱۰روز طول کشید از طرفی هنوز بعد یک هفته پولمو پس ندادن
راه های ارتباطی
اطلاعات اینماد فروشگاه دیجی کالا
سابقه فعالیت
سوابق پاسخگویی به شکایات
پاسخگویی با تاخیر: ۰
مغایرت از دستور العمل
سطح دوم: ۱
سطح اول: ۰