بدترین تجربه خرید اگه گوشی یا وسایل دیگه که میخری مشکل داشته باشه به هیچ عنوان پس یاتعویض نمیکنن الکی میگن تاهفت روز اگه کالا مشکل داشت پولشو پس میدیم فقط شمارو دست به سر میکنن دستون به هیچ جا هم بندنیست
دیجی کالا اوایل قیمتهاش خیلی خوب بود چون خودش خریداری میکرد ولی مدتی است واسطه گری میکنه یعنی اجناس یه فروشگاه را میفروشه وپورسانت میگیره قیمتها خیلی بالاست وتعداد مرجوعی های آن زیاد شده ودر کل اعتبارش داره بین مردم کم میشه من این حرفها را از روی تجربه مشتری …
بسته بندی محصولاتشون اصلا خوب نبود. یه کت مخمل ضخیم و زمستونی رو شیش هفت بار تا زده گذاشته تو جعبه ای که اندازش از یه قوطی کفش کوچکتره. کلا چروک شده باید بره اتوشویی...
پشتیبانی صفررررررررررر، الان چند روزه اپلیکیشن هنگ کرده، خرید و فروش نمیزنه!!! جالب هم هست که دقیقا هروقت بازار منفی و وقت فروش میشه هنگ می کنید، پشتیبانی آنلاین هم که از دیروز کلا غیرفعال شده و میگه پیام بذارید، پیام که از دیروز مناظر جوابم اما خبری نیست، من …
ارسال سفارش از تهران به اهواز یک هفته زمان برد ، تماس با پشتیبانی هم هیچ کمکی برای تسریع روند ارسال نداشت . در کل تجربه خریدم از این فروشگاه اینترنتی به هیچ عنوان تجربه کاربر پسندی نبود و به هرگز به کسی توصیه نمیکنم از این سایت خرید کند …
وقتی نت تموم میشه پیامک نمیده اول شارژتو میخوره بعد پیامک میده این بسته های رایگانم برای این میده ک شارژ بخوره من خودم ۵۰ تومن شارژم رفته ۱۰۰ مگ ک از بسته میمونه شروع میکنه مصرف شارژ تا به صفر برسه
شنیده شوید
آینه بستری برای به اشتراک گذاری تجربیات کاربران در استفاده از فروشگاه های اینترنتی میباشد ماًموریت ما این است که افراد را گرد هم آوریم تا تجربیاتشان را با هم به اشتراک بگذارند.