حدودا يكسال پيش از نوين چرم يه جفت كفش اسپرت برا پسرم خريدم پونصد و پنجاه هزار تومن بعد از 9 ماه زيره كفش كاملا شكست بردمش همون فروشگاه چون ادعا ميكردن خدمات پس از فروش دارن چند ماهه پيگيري ميكنم كه درستش كنن آخرش ميگن ما ديگه اين مدل …
من از مشتری های ثابت فروشگاه آنلاین پدیده شاپ هستم چندین بار از سایتشون خرید کردم و می تونم بگم هم از نظر طرح، هم مسئولیت پذیری و هم خدمات پس از فروش نظیر ندارند
والا یبار خواستم از اسنپ فود غذا بگیرم هیچ سرویسی نداشتن صفر بود همش تبلیغ الکیه
شنیده شوید
آینه بستری برای به اشتراک گذاری تجربیات کاربران در استفاده از فروشگاه های اینترنتی میباشد ماًموریت ما این است که افراد را گرد هم آوریم تا تجربیاتشان را با هم به اشتراک بگذارند.